Oh god, het ding heeft nog een naam ookquote:Op maandag 22 september 2008 20:08 schreef kaasplankje het volgende:
Hoe durf je Sherman te beledigen
fuck you!
Doe maar nietquote:Op maandag 22 september 2008 20:19 schreef AKnynke het volgende:
men, zal ik nog een kaasplank/Lein opmerking maken of niet? Doe het maar niet!
quote:Op maandag 22 september 2008 20:19 schreef AKnynke het volgende:
men, zal ik nog een kaasplank/Lein opmerking maken of niet? Doe het maar niet!
Dan heeft ie hard gefietstquote:Op maandag 22 september 2008 20:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Goh, zou de Duitser er inmiddels zijn? Tis stil in Uppsala
Pffft, taalgebruikquote:Op maandag 22 september 2008 20:33 schreef kaasplankje het volgende:
Dan heeft ie hard gefietsthij moet wel retegeil zijn!!
Then sell teh fuccin' jointquote:Op maandag 22 september 2008 20:46 schreef MissHobje het volgende:
De tandjes wat een takkewerk dat hele huis ook, ben er klaar meenouja niet klaar dus qua schoonmaak
Ziet er lekker uit! Ik zie courgette, kikkererwten, aubergine en tomaat?quote:Op maandag 22 september 2008 21:00 schreef octopussy het volgende:
[ afbeelding ]
het was lekkerrrrrrrrrrrrrrr![]()
en couscous was ook aardig gelukt. Heb veel verse koriander en munt erbij gedaan om de smaak wat te pimpen.
quote:Op maandag 22 september 2008 21:15 schreef Liejannuh het volgende:
Ik hoop dat het lekkerder smaakte dan dat het er uit ziet!
Graag gedaan.quote:Op maandag 22 september 2008 21:25 schreef octopussy het volgende:
[..]
bedankt he?
Het is een beetje donker geworden op de foto (gsm), dat donkere is dus munt en koriander. Verder erg lekker met kipvleugeltjes onderop, daarop courgette, aubergine, bosui en kikkererwten. En Ras Al Haoud (oid) kruiden dus.
Da's best snel ja. Hopelijk is er niets geks op te zien dat niet in de lijn der verwachting ligt. Misschien een beetje slijtage ofzo?quote:
Jij bent er namelijk ook nooitquote:Op maandag 22 september 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
wat is de SC dood de laatste tijd![]()
goedenavond![]()
Liever dat er iets mis is eigenlijk dan dat het versleten is. Want dan moet ik echt stoppenquote:Op maandag 22 september 2008 23:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Da's best snel ja. Hopelijk is er niets geks op te zien dat niet in de lijn der verwachting ligt. Misschien een beetje slijtage ofzo?
Mja. Als er echt iets mis is moet je waarschijnlijk ook stoppen. Wat 'hoop' je dat t is?quote:Op maandag 22 september 2008 23:13 schreef Den_Haag het volgende:
Liever dat er iets mis is eigenlijk dan dat het versleten is. Want dan moet ik echt stoppen
iets wat ze gewoon kunnen opereren.quote:Op maandag 22 september 2008 23:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja. Als er echt iets mis is moet je waarschijnlijk ook stoppen. Wat 'hoop' je dat t is?
'Gewoon' opereren...quote:Op maandag 22 september 2008 23:27 schreef Den_Haag het volgende:
iets wat ze gewoon kunnen opereren.
Ik vind het er juist wel uitzien als zo'n gezellige jaren '70 kookboek fotoquote:Op maandag 22 september 2008 21:15 schreef Liejannuh het volgende:
Ik hoop dat het lekkerder smaakte dan dat het er uit ziet!
Ik vroeg me ook al af hoe hij dat voor zich zietquote:Op maandag 22 september 2008 23:30 schreef Leintjeuh het volgende:
'Gewoon' opereren...Iets aan je rug is denk ik echt niet zo snel over als 'even snel' een kijkoperatie van de knie ofzo. Weet waar je om vraagt!
Dit vraagt gewoon om een kloonquote:Op dinsdag 23 september 2008 06:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het er juist wel uitzien als zo'n gezellige jaren '70 kookboek fotoMijn moeder had stapels van die kookboeken en al die foto's hadden iets donker gezelligs met bruine aardewerken borden en niet opgepimpt voedsel
Ziet er lekker uit, Octo!
En kotsplankje houden we er in, kan ik in de winkel gewoon weer kaasplankjes samenstellen zonder het idee te hebben dat ik iets raars zeg. 'Een kaasplankje als nagerecht' klinkt nu....nou ja, dirty minded oid
D_H, hoe kan je rug nou op je 30e versleten zijnquote:Op maandag 22 september 2008 23:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Liever dat er iets mis is eigenlijk dan dat het versleten is. Want dan moet ik echt stoppen
Ja, één kermisattractie die je het gevoel geeft in een centrifugerende wasmachine terecht bent gekomenquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Één kermisattractieen hij gaat na een half (ja echt, een half) biertje over z'n zuiger
Oh, en Hobje en ik hadden niks gegeten zeker?quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:05 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, één kermisattractie die je het gevoel geeft in een centrifugerende wasmachine terecht bent gekomenEcht lekker met een volle maag joh
Ik hockey vrij fanatiek. Maar denk niet dat me rug versleten is. Het is trouwens niet me rug maar mijn heup en bekken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 07:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
D_H, hoe kan je rug nou op je 30e versleten zijnJe bent toch geen metselaar? Bovendien stoppen? met wat?
Heup en bekken is nķg minder 'makkelijk' te opereren dan rug. Hebben ze Bechterew al uitgesloten?quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:12 schreef Den_Haag het volgende:
Ik hockey vrij fanatiek. Maar denk niet dat me rug versleten is. Het is trouwens niet me rug maar mijn heup en bekken.
Er was niks te zien op de rontgenfotoquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heup en bekken is nķg minder 'makkelijk' te opereren dan rug. Hebben ze Bechterew al uitgesloten?
Ja t zal wel iets met mijn evenwichtsorgaan te maken hebben, k was ook altijd strontmisselijk als kind in de autoquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh, en Hobje en ik hadden niks gegeten zeker?Hell we waren zelfs nog in een andere attractie geweest vķķrdat we in die wasmachine gingen
Maar geen vuiltje aan de lucht
Ey ik was anders na die laatste attractie ook goed misselijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh, en Hobje en ik hadden niks gegeten zeker?Hell we waren zelfs nog in een andere attractie geweest vķķrdat we in die wasmachine gingen
Maar geen vuiltje aan de lucht
Knäckebröd met elandpasteiquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:13 schreef Stereotomy het volgende:
Zou Nynke een knäckerbrodje aan het eten zijn met die gozer nu
Ik vond het zo lief van je 'kleine' broertje dat we mochten bellen om te checken of El Plancho con Queso veilig thuisgekomen wasquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:18 schreef MissHobje het volgende:
Ey ik was anders na die laatste attractie ook goed misselijkMaar trok na een uurtje weer weg hehe.
Misschien ook niet zo gek na al die corona's
Was gewoon een kut attractie
Mijn collega;s van de radio vroeg nog of je de nacht nog goed was doorgekomen Kaasplankje
Ik denk hetquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:13 schreef Stereotomy het volgende:
Of ze heeft van die heerlijke roer-eieren Nynke-stijl gemaaktquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:13 schreef Stereotomy het volgende:
Dat ken ik niet, vertelquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Of ze heeft van die heerlijke roer-eieren Nynke-stijl gemaakt
Ze waren bedrieglijk simpel, maar ik weet niet meerquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:24 schreef freecell het volgende:
Dat ken ik niet, vertel(nieuwe recepten altijd welkom!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |