Heroes begint weer in Amerika. Gewoon morgenochtend die shizzl downloadenquote:
Nopequote:
Jammerquote:
OMFG iddquote:
Jawel, maar ik vond s1 ook vetquote:Op maandag 22 september 2008 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vond jij ook niet echt tof dan?
qftquote:Op maandag 22 september 2008 21:22 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vond s1 ook vetS2 is opgefocked door de strike van de schrijvers, en daardoor erg kort in vergelijking met s1.
Jericho. Dat is maar één seizoen en een beetje. Verder zou ik als ik jou was nog niet beginnen met Dexter, dat is een compleet nieuwe serie. SN2 is erg gaaf, maar dat vond ik van Heroes S2 ook. Ik ga iig nog niet aan S3 beginnen, pas als S3 helemaal klaar is! Dat is een tip die ik kreeg van een vriendin van me en die is best goed aangezien ze in Amerika nogal gekke uitzendschema's hebben!quote:Op maandag 22 september 2008 23:03 schreef koei het volgende:
ik moet nog aan seizoen 2 beginnen. Misschien ga ik daar wel aan beginnen als ik klaar ben met Alias... Of misschien toch eerst Dexter, Jericho of Supernatural seizoen 2... Die dilemma's ook altijd
Hij draaide niet in Amerika en ze hebben ze de serie na 1 seizoen gestopt, maar om de fans niet helemaal teleur te stellen hebben ze snel einde in elkaar gezet, dan kon 'het boek dicht'quote:Op maandag 22 september 2008 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jericho. Dat is maar één seizoen en een beetje.
Dat weet ik.quote:Op maandag 22 september 2008 23:14 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Hij draaide niet in Amerika en ze hebben ze de serie na 1 seizoen gestopt, maar om de fans niet helemaal teleur te stellen hebben ze snel einde in elkaar gezet, dan kon 'het boek dicht'
Sorry, dat ik het maar zei, maar dat was dus reden dat ik na 2 afleveringen afhaakte. Ik heb geen zin in een seizoen kijken en dan met zo'n einde getrakteerd te worden. Doet me beetje denken aan Earth: final conflict. Had ook zo'n waardeloos eindequote:
Verder sprak hij me wel aanquote:Op maandag 22 september 2008 23:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het einde in Jericho is wel goed hoor, het is weliswaar een open einde, maar wel een goed einde. Een beetje als 4400. Die stopte na vier seizoenen ook met een open, maar wel afgesloten, einde.
Zoveel zijn het er niet, dus ik raad het je zeker aan!quote:Op maandag 22 september 2008 23:35 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Verder sprak hij me wel aanEn ook zeker vermaakt eerste afleveringen
misschien toch maar keer halen als tijd heb
Doe dat!quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Lost heb ik nooit gezien, op enkele afleveringen na. Moet ik nog een keer kijken.
Vet veel homies doen mee deze keerquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Neverquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:37 schreef AQuila360 het volgende:
Vet veel homies doen mee deze keer![]()
Het is wel de moeite waard om eens te bekijken! Rkatier was ook al enthousiast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |