Zou best kunnen, maar dat heeft niets te maken met deze actie...quote:Op maandag 22 september 2008 20:34 schreef muisje-eliza het volgende:
mn man vroeg aan me of 3FM niet zolangzamerhand mn adres heeft
BBC heeft de première, daar is 'ie net afgelopen dus hij zal er zo wel aankomenquote:Op maandag 22 september 2008 20:34 schreef Sirolf het volgende:
Michiel is wel druk bezig met luisteraars vasthouden voor de Killers-single zeg!
En dat terwijl de single vanmiddag al op Youtube stond.quote:Op maandag 22 september 2008 20:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
BBC heeft de première, daar is 'ie net afgelopen dus hij zal er zo wel aankomen
ik hoor hem voor het eerst nu in ieder gevalquote:Op maandag 22 september 2008 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat terwijl de single vanmiddag al op Youtube stond.
Gisteren ook al. Tegen dat gelek is toch niets te doen..quote:Op maandag 22 september 2008 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat terwijl de single vanmiddag al op Youtube stond.
Ik luister 3FM, kijk Holland Sport, zit op MSN, probeer uit te vinden hoe Audition werkt, en post op FOK!quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 20:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik luister 3FM, kijk Holland Sport, zit op MSN, probeer uit te vinden hoe Audition werkt, en post op FOK!
Sorry dat de snelheid er een beetje uit is hier
gewoon je vibrator verbouwen wil ook helpenquote:Op maandag 22 september 2008 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
ik verstond het niet goed maar zei ze nou dat tv's electrische schokjes geven?![]()
je moet die dingen ook niet in een stopcontact stoppenquote:Op maandag 22 september 2008 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
ik verstond het niet goed maar zei ze nou dat tv's electrische schokjes geven?![]()
ze zal wel doodgevroren zijn met haar koude schoudersquote:Op maandag 22 september 2008 21:12 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ben dit nummer wel een beetje zat eerlijk gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |