quote:Op maandag 22 september 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heel veel positieve energie gewenst voor jullie allen
Dank je, 'k ben er ook bang voor inderdaad. 'k snap echt niet hoe ze iemand die eigenlijk 24/7 "bewaking" nodig heeft om op te letten dat ie geen gekke dingen doet naar huis laat gaan...quote:Op maandag 22 september 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heel veel positieve energie gewenst voor jullie allen, dit wordt een zware tijd voor jullie.
Hm, daar kan je wat leuks van maken volgens mijquote:Op maandag 22 september 2008 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
ha! Westerman op nl3
en t gaat over Religie in Amerika vs Religie in NL![]()
Wat een naar verhaal!!! Heel veel sterktequote:Op maandag 22 september 2008 21:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dank je, 'k ben er ook bang voor inderdaad. 'k snap echt niet hoe ze iemand die eigenlijk 24/7 "bewaking" nodig heeft om op te letten dat ie geen gekke dingen doet naar huis laat gaan...
En dan zijn er speciale revalidatiecentra voor dit soort gevallen, maar niemand in het ziekenhuis die hem daar voor op geeft...
zekerquote:Op maandag 22 september 2008 21:59 schreef borisz het volgende:
Sterkte broekie en familie.
Westerman was leuk om te zien.
ff vertelle hoe de verbouwing ging natuurlijkquote:Op maandag 22 september 2008 22:06 schreef Brennel het volgende:
Eric en Michiel zijn duidelijk blij elkaar weer te zien
Dit is toch de nieuwe James Bond song? Zet het tegenover You know My name en dan vind ik dit toch wel bijzonder matig. You Know My Name knalt echt binnen maar dit heeft mij nog geen seconde weten te boeien. Misschien dat het nog komt... Betwijfel het. Kijk wel erg uit naar de nieuwe James Bond.quote:Op maandag 22 september 2008 22:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Erg fijn weer![]()
Weet nog niet wat ik hier van moet vinden..
Toch niet om versiertips te geven..?quote:
Nou dat dusquote:Op maandag 22 september 2008 23:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
Kids mag van mij wel wat vaker gedraaid worden. En de mix van Soulwax is ook erg fijn
Net thuis en meteen geluisterd. Vind em wel erg mooi, maar doet me eigenlijk nog niet zo heel veel. Maar dat komt vast wel als ik em nog een paar keer luister.quote:Op maandag 22 september 2008 23:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
En daar is de nieuwe single weer van The Killers!!
Het was voor mij ook ff wennen. Heb 'm inmiddels al wat vaker gedraaid en vind 'm telkens beter worden.quote:Op maandag 22 september 2008 23:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Net thuis en meteen geluisterd. Vind em wel erg mooi, maar doet me eigenlijk nog niet zo heel veel. Maar dat komt vast wel als ik em nog een paar keer luister.
Mwah, wat scheelt het?!quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:50 schreef Rojan_UK het volgende:
Grappig... Ik zet de cam aan, staat er dat het nummer wat er op dit moment gedraaid wordt Slipnot en wat hoor ik? Giovanca.
Precies! Ik haal Slayer en Wouter Hamel ook vaak door elkaar...quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:52 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Nou precies... easy mistake to make...
Dat probleem heb ik nou steeds met Metallica en Jamie Lidell...quote:Op dinsdag 23 september 2008 01:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Precies! Ik haal Slayer en Wouter Hamel ook vaak door elkaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |