quote:Op maandag 22 september 2008 19:03 schreef DroogDok het volgende:
Geniale reclame
"Nee knul, dat is een navigatie systeem"
Ik ben dus een leek op het gebied van auto'squote:Op maandag 22 september 2008 19:06 schreef 9611Niels het volgende:
En die Ferrari in de OP is niet eens een echte Ferrari, maar een die is omgebouwd door Pininfarina
Weet ik, dat is een Opel Vivaroquote:Op maandag 22 september 2008 19:10 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
die ferrari uit je op is helemaal geen echte ferrari![]()
Als men ook zo over vrouwen zou denken werd het een dolle boel.quote:Op maandag 22 september 2008 19:11 schreef geelkuikentje het volgende:
Joh een ferrari en een vivaro zijn allebei dingen met 4 wielen, een stuur, je kan er in zitten en er moet brandstof in en je betaalt er wegenbelasting voor dus allebei een auto. Niet zo miepen
Ik heb natuurlijk wel voorkeurquote:Op maandag 22 september 2008 19:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Als men ook zo over vrouwen zou denken werd het een dolle boel.
Doe mij die onderste maar. Kthnx, bye.quote:Op maandag 22 september 2008 19:19 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk wel voorkeur![]()
[ afbeelding ]
of deze:
[ afbeelding ]
Kan je beter op internet kijken en dan zie je dat je ouder 'broekpaling' op internet heette.quote:Op maandag 22 september 2008 19:28 schreef Broekpaling het volgende:
Die kinderen klinken trouwens zwaar achterlijk.
Leuk als ze later kids hebben en die horen die reclame van vroeger. Die rennen gillend weg van hun achterlijke vader.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |