Uit onbetrouwbare bronnen heb ik vernomen dat er straks een zwaarder blok in komtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:31 schreef kabelhaspel het volgende:
YEAH! En mn 4de note erbij
Wat zijn de toekomstplannen van dit project? Kan ik me vast voorbereiden.
Tip: ga es naar de Nordschleife
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door VlaDje op 03-10-2008 07:46:01 ]
Zit 'r wel wat in danquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:50 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb een kledingskast waar je U tegen zegt...
Nee, eerst nog 2 lagenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:43 schreef invine het volgende:
netjes, nu nog erop zetten he ;D
Precies!quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:23 schreef Koepert het volgende:
Mmm, valt me nog mee, maar persoonlijk had ik m mooier gevonden als de lijn van die ventilatiegaten weg was gehaald. Dus vanaf dat randje boven t ventilatiegat (voor t voorwiel) ; die buitenste rand/lip weggesneden.
Inderdaad. Dat, en de kleur is ook nog eens anders. (lijkt iig zo op de foto)quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:16 schreef fathank het volgende:
Verneukt de hele lijn van de auto imho
Nee man, die zijn om de banden te koelenquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:23 schreef Koepert het volgende:
Mmm, valt me nog mee, maar persoonlijk had ik m mooier gevonden als de lijn van die ventilatiegaten weg was gehaald. Dus vanaf dat randje boven t ventilatiegat (voor t voorwiel) ; die buitenste rand/lip weggesneden.
Dat magquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:15 schreef osmo het volgende:
Leuk project, maar over die voorbumper heb ik dezelfde mening als 80% van de anderen hier: not done
Lezen is een kunst he.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:32 schreef Mr.Adams het volgende:
Ik keek vorige week weer eens in dit topic en vroeg me af waarom er nog geen update was... Na al die tijd dacht ik dat de kleur en pasvorm dan iig perfect zou zijn. Nu is de bumper weliswaar wit maar dit ziet er alsnog niet uit...dat kleurverschil ziet iedereen gewoon.
Kan ik inkomen. Hij is in vergelijking met de rest van de auto wat bruut. Maar ja ben nog niet klaar natuurlijkquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:39 schreef VlaDje het volgende:
Hij is net iets te dik naar mijn mening...
Zo jij bent een snelle leerling. mbo?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:59 schreef rollator_GSI het volgende:
je gaat nog meer tupperware erop zetten??
Dat slaat ook als een lul op een varkenshuidquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Zo jij bent een snelle leerling. mbo?
Nee jij breekt pottenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:16 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat slaat ook als een lul op een varkenshuid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |