Zustergroepquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Wauw! aarslicht is stoer!
Hey... Zal ik je dit zeggen: Nederlandse nerd heeft het pas gehaald na zijn 4e keer Examen..
Ik had maar 1 vraagje te veel foutSo what..
Ben je nu stoer Aars-licht..? Je beledigd de turken.. Je denkt dat je mij kwetst..
Zogenaamd geld dit, koeltoer dat.. weheheh,, heb jij wel een cultuur..??
En hoe kun je me vergelijken met Turken die ik niet eens ken of op me lijken OF überhaupt fatsoenlijk zijn..??
En ehmm.. Ik probeer niks op te fleuren met Autostyle plastice rommel..
Noem maar eens 1 ding op wat ik aan de mera heb veranderd en dat van een Autostyle magazine kwam..??
Ik heb uit de Zustergroep van Nissan>Renault een bumperlip geplaatst onder de voorbumper klaar.
Thats it.
En Xenon die is AFGESTELD.. ben ik nu ineens een Sjonnie..??
Alles op zn tijd jongen.. Ik ben nog Jong.. hoe oud ben jij?
Ik heb nog een heel lang leven te gaan.. Ik ga ook leven jongens.. Maar dan met een Roze Pasje
Jij komt nu met Volvo, ik heb het in deze topic niet eens genoemt en dat heb ik ook nooit beweerd dat het door goden is gemaakt, Ik ben fan van Volvo omdat ik zijn historie en design mooi vindt, maar Alfa romeo is ook een merk wiens historie ik waardeer.quote:En dat jij nu volvo een auto vind die door de goden is gemaakt
Ik las dit net in het gesloten topic van Turkuaz over zijn Golf wat ARclight net heeft opgerakeld:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mijn uitgaansfiets is ook 3 tientjes waard.. gekocht @ een fietsenmaker.. Dus vrijwelzeker dat ie niet gejat is..
En daar heb ik nu mijn SL7 slot op gezet.. dus tja![]()
Als ik er de tijd voor heb.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 07:49 schreef VlaDje het volgende:
Wanneer komt die jammere voorbumper er nou op?
Tevens, op Fok! ben je vrij om je mening te geven, over jouw auto niet anders
Heeft je turbo ook een koosnaampje?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:33 schreef 1299 het volgende:
Reltopic +1
Wanneer komt jou project topic meneer-met-de-grote-mond zie je wel veel blaten hier maar zelf kom je ook met niks.quote:
Mijn bumper is gefixt met 3 lagen hars aan de binnenkant en een laag plamuur aan de buitenkant en is helemaal vlak geschuurd. Ik wacht tot volgende week met verven want ik heb een voorraadje liggen maar dat ligt in Venlo dus dat neem ik aankomend weekend mee. Dan ga ik maandag beginnen met primeren. Ik zal dan foto's maken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wanneer komt jou project topic meneer-met-de-grote-mond zie je wel veel blaten hier maar zelf kom je ook met niks.
@ Oxy: Hoe vordert het met je bumper? gelukt met het polyesteren van de scheuren.
Woord van de dag!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mijn uitgaansfiets is ook 3 tientjes waard.. gekocht @ een fietsenmaker.. Dus vrijwelzeker dat ie niet gejat is..
En daar heb ik nu mijn SL7 slot op gezet.. dus tja![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:33 schreef Arclight-S het volgende:
Xenon in een behuizing die daar niet voor geschikt is?
Ja ik doe blij..quote:Kijk eens hoe blij je doet, lang leven met een roze pasje, precies een turk, auto is alles maar thuis hebben ze niets staanjaja je maakt precies de vooroordelen waar.
Ja ik heb een gejatte damesfiets.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Zie je het voor je? Een turk op een uitgaansfiets? Gejatte damesfiets dus.
En je gedraagt je precies zoals een turkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]Waarom niet geschikt..??
Xenon heeft een lagere wattage (35Watt) dus is ook koeler.
Hij is afgesteld en het enige wat er nu anders is, is het kleur en het licht opbrengst..![]()
[..]
Ja ik doe blij..
En Thuis hier bij ons is het bomvol..
Alleen op mijn kamer al heb ik 2 laptops (Beide van VDL).
Surroundset aangesloten op mijn Nieuwe LCD scherm van Philips Ambilight HD-Ready.
een Multimedia Xbox met 250GB HDD, een 500GB Externe hardeschijf op mijn WL500GP-V2.
En een PSP-1000 (Fat) en een PSP-2004 (Slim&Lite) Beide bij de Intertoys gekocht..
Een lekkere zitbank en daarachter een 2 persoons bed.
Ik heb een kledingskast waar je U tegen zegt...
Laatstaan hoe het bij ons in de woonkamer is
Geen vooroordelen he jongetje..? Praat niet over andermans bezittingen terwijl je niet eens weet wat we hebben..
Damn.. dat ik mijn niveau verlaag tot de jouwe.. Schandalig..
En ehmm Volvo + Design in 1 zin![]()
[..]
Ja ik heb een gejatte damesfiets.
Nadat ie was gestolen van mij...
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:50 schreef Turquaz52 het volgende:
Surroundset aangesloten op mijn Nieuwe LCD scherm van Philips Ambilight HD-Ready.
een Multimedia Xbox met 250GB HDD, een 500GB Externe hardeschijf op mijn WL500GP-V2.
En een PSP-1000 (Fat) en een PSP-2004 (Slim&Lite) Beide bij de Intertoys gekocht..
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:50 schreef Turquaz52 het volgende:
Laatstaan hoe het bij ons in de woonkamer is
Geen vooroordelen he jongetje..? Praat niet over andermans bezittingen terwijl je niet eens weet wat we hebben..
quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:21 schreef Turquaz52 het volgende:
.. Ik heb nooit wat gehad wat gestolen was laat staan zelf iets gestolen,
quote:
Dat is idd vrij goedkoop ja.quote:t is maar een Avenue die mn paps van de Fietsprojecten heb gekocht destijds voor 800 euri ofzo
En wat heeft dat met Oxy zijn project te maken? Niks. Stuur m maar een PM of houd je muil.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:23 schreef kabelhaspel het volgende:
[..]
Dat is idd vrij goedkoop ja.
Weten ze op het Nissanclubforum al dat je hier zo praat en wat je allemaal doet? Lijkt me wel lache als ze dat te weten komen![]()
Blablabla mooie Galantquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En wat heeft dat met Oxy zijn project te maken? Niks. Stuur m maar een PM of houd je muil.
Braaf.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:12 schreef kabelhaspel het volgende:
[..]
Blablabla mooie Galant
Zo, nu ben ik weer ontopic zeurpiet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |