Heb ik allang gedaan. Lezen is een kunst.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:01 schreef Faxie het volgende:
Onderbouw jij dan eens waarom jij een 2.0i Turbo Intercooler 4WD sticker op een 1.4 zet.
Ben je trouwens nog dingen van plan met het interieur? Stoelen/dash laten bekleden oid?
Waarom dan? Geen zin om terug te lezen...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb ik allang gedaan. Lezen is een kunst.
Ja er komt nog een sportstuur in, raamband, bekleding is prima zo. Er is niets stuk en het zit heerlijk.
Geen zin om het nog es uit te leggen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom dan? Geen zin om terug te lezen...
Ga je rijbewijs halenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Doet me ook denken aan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
heeft hij dat nog niet danquote:
Haha serieus?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:13 schreef -chefke- het volgende:
[..]
heeft hij dat nog niet dan![]()
hij liep @ het Nissanclub forum te vertellen dat ie 200+ gereden had in zijn MERA( van zijn ouders)![]()
lekker verstandig dan als ze je dan pakken is het definitief einde dan krijg je je roze papiertje nooit meer volgens mij.
Overigens dikke Galant BTW ziet er keurig uitlekker origineel maar toch sportief uiterlijk lekker retro.
kan wel even wat copy/pasten als je wil ?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Haha serieus?![]()
En bedankt voor je compliment
Jha so what..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:13 schreef -chefke- het volgende:
[..]
heeft hij dat nog niet dan![]()
hij liep @ het Nissanclub forum te vertellen dat ie 200+ gereden had in zijn MERA( van zijn ouders)![]()
lekker verstandig dan als ze je dan pakken is het definitief einde dan krijg je je roze papiertje nooit meer volgens mij.
Overigens dikke Galant BTW ziet er keurig uitlekker origineel maar toch sportief uiterlijk lekker retro.
Jij bent echt de meest uber royal sadness figuur dat ik ooit heb meegemaakt. gefeliciteerd met die eerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jha so what..
Ik ben een van de enigen die al op zo'n leeftijd zo'n snelheden heeft gereden..
En de dikste van de dikste wagens heeft gereden incl sommige zelfs geplankt![]()
Denk je dat ik me koest hield waar ik werkte..?? Ik moest dagelijks van benzen tot Opels van Volkswagens tot BMW's ophalen, terugrijden, vervoeren en spullen leveren en ophalen..
Je wilt niet weten![]()
Ik hou me nog eventjes koest![]()
Rijbewijs komt wel.. ben er mee bezig.. 't is MIJN leven en MIJN keuze.. Of ik nou rij of niet, gaat je niks aan..
En op het Nissan forum zei ik 200, terwijl ik eerlijkgezegt 210 had gereden...
En aan mijn post kun je uitmaken, dat ik daar heeeel wat anders ben dan hier @ Fok!.
Ik ben hier wat meer een grapjas, dan dat ik in real life ben, en op het NCN forum
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jha so what..
En de dikste van de dikste wagens heeft gereden incl sommige zelfs geplankt![]()
Denk je dat ik me koest hield waar ik werkte..?? Ik moest dagelijks van benzen tot Opels van Volkswagens tot BMW's ophalen, terugrijden, vervoeren en spullen leveren en ophalen..
Je wilt niet weten![]()
Rijbewijs komt wel.. ben er mee bezig.. 't is MIJN leven en MIJN keuze.. Of ik nou rij of niet, gaat je niks aan..
En aan mijn post kun je uitmaken, dat ik daar heeeel wat anders ben dan hier @ Fok!.
Ik ben hier wat meer een grapjas, dan dat ik in real life ben, en op het NCN forum
Jaloers..??quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jij bent echt de meest uber royal sadness figuur dat ik ooit heb meegemaakt. gefeliciteerd met die eer
1 woord: Kansloosquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jha so what..
Je wilt niet weten![]()
Daar is op zich niks mis mee.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
zijn WITTE auto![]()
Zelfs mijn fiets is duurder dan jouwn auto
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:33 schreef Koepert het volgende:
[..]
Daar is op zich niks mis mee.
En dan heb jij veel te veel betaald voor je fiets
Niks kansloos.quote:
Jij bent een typische turk, veel praten, stoer doen, je hebt dit, je hebt dat, maar als het erop aankomt dan maak je niets waar (zoals je theoriequote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jha so what..
Je wilt niet weten![]()
Gast. Mijn fiets was 3 tientjes en ik kom OOK van A naar B en die van mij is OOK nog niet gejat. Hondeketting + hangslot = 10E . Conclusie: jij hebt teveel betaald voor je fiets..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Je hebt een fiets.
En je hebt een fiets.![]()
Had een SL7 op mn fiets.. puur omdat het een duur fiets was heb ik deze vervangen (was niks mis mee) door de nieuwste slot wat ook op de Gazelle Orange zit(Met klapsleutel uiteraard
)
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:50 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Jij bent een typische turk, veel praten, stoer doen, je hebt dit, je hebt dat, maar als het erop aankomt dan maak je niets waar (zoals je theorie) maar het maakt niet uit, het zal wel koeltoer zijn want zowat elke turk waar ik mee hebt samen gewerkt was zo.
Je doet nu ook stoer elke keer met de auto van je pappa, leuk dat je er in mag rijden en dat jeje zelf volwassen genoeg vindt om er in te rijden maar het is elke keer een 10 jaar oude rattenest die jij probeert op te leuken met plastic autostyle rommel.
Precies hetzelfde herken ik bij een collega van me, deed 10 daagse curses, want hij heeft zovaak met de BMW van zijn neef gereden (7 serie uit 1990 ;') ) dat hij het wel in 1 x kon, helaas voor hem had hij hem pas na 4 maanden, en ook wel leuk dat hij zijn eerste auto na 4 weken moest wegdoen omdat hij de brandstof pomp niet kon betalen
Ik vraag me af waarom de meeste turken zo moeten bluffen, mischien omdat ze niets kunnen waarmaken.
Mijn uitgaansfiets is ook 3 tientjes waard.. gekocht @ een fietsenmaker.. Dus vrijwelzeker dat ie niet gejat is..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
Gast. Mijn fiets was 3 tientjes en ik kom OOK van A naar B en die van mij is OOK nog niet gejat. Hondeketting + hangslot = 10E . Conclusie: jij hebt teveel betaald voor je fiets..
Tering hoe hard kan je iemand over 1 kam scheren, turquaz mag dan een grappenmaker zijn en dat die stoer doet met de auto van pa laat hem lekker. iedereen is jong geweest en iedereen heeft dat wel gedaan. En dat jij nu volvo een auto vind die door de goden is gemaakt betekend nog niet dat alles wat iedereen anders rijd gelijk kut is. Laat turquaz lekker met zijn nissan van zijn papa spelen, who gives a fuck. Net zo goed dat jij mensen in het dagelijks leven in hun waarde laat (in ieder geval dat mag ik hopen), dan kan je dat op zijn minst ook hier online doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:50 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Jij bent een typische turk, veel praten, stoer doen, je hebt dit, je hebt dat, maar als het erop aankomt dan maak je niets waar (zoals je theorie) maar het maakt niet uit, het zal wel koeltoer zijn want zowat elke turk waar ik mee hebt samen gewerkt was zo.
Je doet nu ook stoer elke keer met de auto van je pappa, leuk dat je er in mag rijden en dat jeje zelf volwassen genoeg vindt om er in te rijden maar het is elke keer een 10 jaar oude rattenest die jij probeert op te leuken met plastic autostyle rommel.
Precies hetzelfde herken ik bij een collega van me, deed 10 daagse curses, want hij heeft zovaak met de BMW van zijn neef gereden (7 serie uit 1990 ;') ) dat hij het wel in 1 x kon, helaas voor hem had hij hem pas na 4 maanden, en ook wel leuk dat hij zijn eerste auto na 4 weken moest wegdoen omdat hij de brandstof pomp niet kon betalen
Ik vraag me af waarom de meeste turken zo moeten bluffen, mischien omdat ze niets kunnen waarmaken.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik had maar 1 vraagje te veel foutSo what..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |