abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62064164
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:01 schreef Faxie het volgende:
Onderbouw jij dan eens waarom jij een 2.0i Turbo Intercooler 4WD sticker op een 1.4 zet.

Ben je trouwens nog dingen van plan met het interieur? Stoelen/dash laten bekleden oid?
Heb ik allang gedaan. Lezen is een kunst.

Ja er komt nog een sportstuur in, raamband, bekleding is prima zo. Er is niets stuk en het zit heerlijk.
pi_62064254
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:29 schreef invine het volgende:
ik wil plaatjes
Heb nog geen updates. Of moet ik gewoon wat plaatjes posten.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:45:14 #153
182073 invine
blablabla etc.
pi_62064303
nee updates
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_62064598
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:40 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Heb ik allang gedaan. Lezen is een kunst.

Ja er komt nog een sportstuur in, raamband, bekleding is prima zo. Er is niets stuk en het zit heerlijk.
Waarom dan? Geen zin om terug te lezen...

Feit is dat het gewoon hartstikke nep is. Wie wil je nou eigenlijk voor de gek houden met die stickers?
pi_62064797
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waarom dan? Geen zin om terug te lezen...
Geen zin om het nog es uit te leggen.
pi_62064876
Doet me ook denken aan:

Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_62064921
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Doet me ook denken aan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga je rijbewijs halen
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:13:39 #158
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_62065106
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:07 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ga je rijbewijs halen
heeft hij dat nog niet dan

hij liep @ het Nissanclub forum te vertellen dat ie 200+ gereden had in zijn MERA( van zijn ouders)

lekker verstandig dan als ze je dan pakken is het definitief einde dan krijg je je roze papiertje nooit meer volgens mij.

Overigens dikke Galant BTW ziet er keurig uit lekker origineel maar toch sportief uiterlijk lekker retro.
pi_62065317
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:13 schreef -chefke- het volgende:

[..]

hij liep @ het Nissanclub forum te vertellen dat ie 200+ gereden had in zijn MERA( van zijn ouders)

lekker verstandig dan als ze je dan pakken is het definitief einde dan krijg je je roze papiertje nooit meer volgens mij.

Overigens dikke Galant BTW ziet er keurig uit lekker origineel maar toch sportief uiterlijk lekker retro.
Haha serieus?

En bedankt voor je compliment
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:21:55 #160
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_62065363
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:20 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Haha serieus?

En bedankt voor je compliment
kan wel even wat copy/pasten als je wil ?

ik ben redelijk verbaasd zeg maar als hij nog geen rijbewijs heeft eigenlijk
pi_62065405
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:13 schreef -chefke- het volgende:

[..]

Jha so what..
Ik ben een van de enigen die al op zo'n leeftijd zo'n snelheden heeft gereden..
En de dikste van de dikste wagens heeft gereden incl sommige zelfs geplankt

Denk je dat ik me koest hield waar ik werkte..?? Ik moest dagelijks van benzen tot Opels van Volkswagens tot BMW's ophalen, terugrijden, vervoeren en spullen leveren en ophalen..
Je wilt niet weten

Ik hou me nog eventjes koest
Rijbewijs komt wel.. ben er mee bezig.. 't is MIJN leven en MIJN keuze.. Of ik nou rij of niet, gaat je niks aan..
En op het Nissan forum zei ik 200, terwijl ik eerlijkgezegt 210 had gereden...

En aan mijn post kun je uitmaken, dat ik daar heeeel wat anders ben dan hier @ Fok!.
Ik ben hier wat meer een grapjas, dan dat ik in real life ben, en op het NCN forum
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_62065471
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:22 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Jha so what..

Denk je dat ik me koest hield waar ik werkte..?? Ik moest dagelijks van benzen tot Opels van Volkswagens tot BMW's ophalen, terugrijden, vervoeren en spullen leveren en ophalen..
Je wilt niet weten

Rijbewijs komt wel.. ben er mee bezig.. 't is MIJN leven en MIJN keuze.. Of ik nou rij of niet, gaat je niks aan..

En aan mijn post kun je uitmaken, dat ik daar heeeel wat anders ben dan hier @ Fok!.
Ik ben hier wat meer een grapjas, dan dat ik in real life ben, en op het NCN forum
Jij bent echt de meest uber royal sadness figuur dat ik ooit heb meegemaakt. gefeliciteerd met die eer
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:27:15 #163
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_62065534
quote:

[..]

Jha so what..

Je wilt niet weten

It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_62065552
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:24 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Jij bent echt de meest uber royal sadness figuur dat ik ooit heb meegemaakt. gefeliciteerd met die eer
Jaloers..??

Zegt het petje met een 2.0 8v, met 2.0 16v TurboIntercooler 4WS sticker en een strijkplank op zijn WITTE auto

Zelfs mijn fiets is duurder dan jouwn auto
Quote van Tjabbo:
pi_62065719
quote:

[..]

Jha so what..

Je wilt niet weten

1 woord: Kansloos
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:33:51 #166
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_62065729
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:27 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

zijn WITTE auto

Zelfs mijn fiets is duurder dan jouwn auto
Daar is op zich niks mis mee.

En dan heb jij veel te veel betaald voor je fiets
pi_62066030
Hehehe
pi_62066053
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:33 schreef Koepert het volgende:

[..]

Daar is op zich niks mis mee.

En dan heb jij veel te veel betaald voor je fiets
Nee natuurlijk niet.

Je hebt een fiets.
En je hebt een fiets.

Had een SL7 op mn fiets.. puur omdat het een duur fiets was heb ik deze vervangen (was niks mis mee) door de nieuwste slot wat ook op de Gazelle Orange zit (Met klapsleutel uiteraard )
Quote van Tjabbo:
pi_62066099
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:33 schreef tevebe het volgende:

[..]

1 woord: Kansloos
Niks kansloos.
Ik heb daar teminste de kans voor gehad..

Waar heb jij allemaal in gereden toen jij 17 was..

Binnenkort rijbewijs.. dan piepen we/er wel anders
Quote van Tjabbo:
pi_62066193
quote:

[..]

Jha so what..

Je wilt niet weten

Jij bent een typische turk, veel praten, stoer doen, je hebt dit, je hebt dat, maar als het erop aankomt dan maak je niets waar (zoals je theorie ) maar het maakt niet uit, het zal wel koeltoer zijn want zowat elke turk waar ik mee hebt samen gewerkt was zo.

Je doet nu ook stoer elke keer met de auto van je pappa, leuk dat je er in mag rijden en dat jeje zelf volwassen genoeg vindt om er in te rijden maar het is elke keer een 10 jaar oude rattenest die jij probeert op te leuken met plastic autostyle rommel.

Precies hetzelfde herken ik bij een collega van me, deed 10 daagse curses, want hij heeft zovaak met de BMW van zijn neef gereden (7 serie uit 1990 ;') ) dat hij het wel in 1 x kon, helaas voor hem had hij hem pas na 4 maanden, en ook wel leuk dat hij zijn eerste auto na 4 weken moest wegdoen omdat hij de brandstof pomp niet kon betalen

Ik vraag me af waarom de meeste turken zo moeten bluffen, mischien omdat ze niets kunnen waarmaken.
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:51:48 #171
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_62066220
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:44 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet.

Je hebt een fiets.
En je hebt een fiets.

Had een SL7 op mn fiets.. puur omdat het een duur fiets was heb ik deze vervangen (was niks mis mee) door de nieuwste slot wat ook op de Gazelle Orange zit (Met klapsleutel uiteraard )
Gast. Mijn fiets was 3 tientjes en ik kom OOK van A naar B en die van mij is OOK nog niet gejat. Hondeketting + hangslot = 10E . Conclusie: jij hebt teveel betaald voor je fiets..
pi_62066704
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:50 schreef Arclight-S het volgende:

[..]

Jij bent een typische turk, veel praten, stoer doen, je hebt dit, je hebt dat, maar als het erop aankomt dan maak je niets waar (zoals je theorie ) maar het maakt niet uit, het zal wel koeltoer zijn want zowat elke turk waar ik mee hebt samen gewerkt was zo.

Je doet nu ook stoer elke keer met de auto van je pappa, leuk dat je er in mag rijden en dat jeje zelf volwassen genoeg vindt om er in te rijden maar het is elke keer een 10 jaar oude rattenest die jij probeert op te leuken met plastic autostyle rommel.

Precies hetzelfde herken ik bij een collega van me, deed 10 daagse curses, want hij heeft zovaak met de BMW van zijn neef gereden (7 serie uit 1990 ;') ) dat hij het wel in 1 x kon, helaas voor hem had hij hem pas na 4 maanden, en ook wel leuk dat hij zijn eerste auto na 4 weken moest wegdoen omdat hij de brandstof pomp niet kon betalen

Ik vraag me af waarom de meeste turken zo moeten bluffen, mischien omdat ze niets kunnen waarmaken.

Wauw! aarslicht is stoer!
Hey... Zal ik je dit zeggen: Nederlandse nerd heeft het pas gehaald na zijn 4e keer Examen..
Ik had maar 1 vraagje te veel fout So what..

Ben je nu stoer Aars-licht..? Je beledigd de turken.. Je denkt dat je mij kwetst..
Zogenaamd geld dit, koeltoer dat.. weheheh,, heb jij wel een cultuur..??

En hoe kun je me vergelijken met Turken die ik niet eens ken of op me lijken OF überhaupt fatsoenlijk zijn..??

En ehmm.. Ik probeer niks op te fleuren met Autostyle plastice rommel..
Noem maar eens 1 ding op wat ik aan de mera heb veranderd en dat van een Autostyle magazine kwam..??

Ik heb uit de Zustergroep van Nissan>Renault een bumperlip geplaatst onder de voorbumper klaar.
Thats it.
En Xenon die is AFGESTELD.. ben ik nu ineens een Sjonnie..??
Alles op zn tijd jongen.. Ik ben nog Jong.. hoe oud ben jij?
Ik heb nog een heel lang leven te gaan.. Ik ga ook leven jongens.. Maar dan met een Roze Pasje
Quote van Tjabbo:
pi_62066750
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:51 schreef Koepert het volgende:

[..]

Gast. Mijn fiets was 3 tientjes en ik kom OOK van A naar B en die van mij is OOK nog niet gejat. Hondeketting + hangslot = 10E . Conclusie: jij hebt teveel betaald voor je fiets..
Mijn uitgaansfiets is ook 3 tientjes waard.. gekocht @ een fietsenmaker.. Dus vrijwelzeker dat ie niet gejat is..
En daar heb ik nu mijn SL7 slot op gezet.. dus tja
Quote van Tjabbo:
  donderdag 2 oktober 2008 @ 00:29:00 #174
182073 invine
blablabla etc.
pi_62066902
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:50 schreef Arclight-S het volgende:

[..]

Tering hoe hard kan je iemand over 1 kam scheren, turquaz mag dan een grappenmaker zijn en dat die stoer doet met de auto van pa laat hem lekker. iedereen is jong geweest en iedereen heeft dat wel gedaan. En dat jij nu volvo een auto vind die door de goden is gemaakt betekend nog niet dat alles wat iedereen anders rijd gelijk kut is. Laat turquaz lekker met zijn nissan van zijn papa spelen, who gives a fuck. Net zo goed dat jij mensen in het dagelijks leven in hun waarde laat (in ieder geval dat mag ik hopen), dan kan je dat op zijn minst ook hier online doen.

En nu weer ontopic met de Galant. UPDATES
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 00:31:53 #175
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_62066941
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 00:15 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik had maar 1 vraagje te veel fout So what..

Elke getrainde baviaan kan die theorie halen met 1 of 2 fouten...

Maar t ging over TS zn projectje dit topic en niet over jou..

PS: dat is mn normale fiets en geen kroegfiets. Dat is namelijk een gejatte.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')