komt spuit11 ook nog even hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:36 schreef garnage-patrick het volgende:
ach kerel! gewoon lekker doorgaan met je auto!
sommige zullen het wel waarderen zegmaar, andere niet... voor sommige mensen is het moeilijk om andere mensen in hun waarde te laten, en willen ze vooral de rest achterna lopen! maargoed,... goed bezig! en gewoon doen wat jij wil! je niet laten opneuken door andere!
Hoe moet ik dat nou weten die auto is toch niet van mij?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ok, en ehmm.. zijn die acherlichten orgineel..??![]()
Van de EVO danne hea..
Omfg je moet wat te zeuren hebben hequote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:37 schreef invine het volgende:
jammer dat je nummerbord er zo gammel bij hangt..
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:10 schreef Glenn-Micra het volgende:
Als ik heel eerlijk ben vind ik hem toch wel erg strak ogen zo!!!
In emmen rijd er ook een zonder spoiler, ziet er gewoon super dik uitquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
ja mijn spoiler komt van een Evo 8 af. Heb de auto namelijk gezien waar hij vanaf kwam. Meneer wilde spoilerloos verder gaan met zijn project. Heeft op zich wel wat. Ik zie hier regematig een zwart Subaru Impreza rijden zonder spoiler.
Het heeft inderdaad wel wat als je normaal gesproken zo'n auto met spoiler ziet rijden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
In emmen rijd er ook een zonder spoiler, ziet er gewoon super dik uit
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:46 schreef Mr.Adams het volgende:
[..]
Dat is geen grill, dit is een grill
[ afbeelding ]
Ligt aan jou.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:24 schreef invine het volgende:
Het heeft wel iets, alleen moet ik het in zijn geheel zien.. side skirts en bumper moeten erbij passen.
En ligt het aan mij of is je tint van je bumper nogsteeds anders?
Die velgen zijn 15" omdat het mijn winterset is. Die heb ik er alvast onder gegooidquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:08 schreef VlaDje het volgende:
Bumper is jammergenoeg een andere kleur,
Velgen zijn jammergenoeg te klein (of je moet je auto nog een stukje willen verlagen, maar denk dat je je bumper dan kwijtraakt).
Maar die bumperkit staat niet eens zo slecht als je van de zijkant kijkt
Het is toch ook de bedoeling dat het lijkt alsof er 4x4 in zitquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:43 schreef kabelhaspel het volgende:
Gast, die foto is echt uber zielig. Kijk mij eens laag zijn door m'n bumper. Check de wielkasten ruimte!4x4 stylo
Teh sadness
Dan sluit de bumper waarschijnlijk nóg minder goed aan bij het bestaande koetswerk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:08 schreef roepdeman het volgende:
Vind je niet dat je bumper er aan de zijkanten een beetje ver uitsteekt? Heb je er ooit aan gedacht om misschien een strip in het midden van je bumper eruit te snijden en zo de breedte ervan inkort?
Ja er zijn USDM mistlampen voor deze bumper te krijgen maar tot die tijd zit er gaas voor en gebruik ik ze voor het luchtfilter meer lucht te geven,.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:54 schreef invine het volgende:
Komen er nog mistlampen in die bumper? zitten nu 2 van die zinloze gaten als je het mij vraagt.. dat zou hem in ieder geval wel wat meer af maken en minder aftermarket
Dat kan kloppen, dit zijn 195/60/15 banden, en in de zomer heb ik 215/40/17.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:54 schreef xFriendx het volgende:
Overigens staan eerder in zijn topic foto's met de andere velgen, dan is de ruimte in de wielkast al een stuk minder moet ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |