abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:41:37 #226
177205 Mr.Adams
whatever...
pi_62548759
Ik vind de opmerking van rollator_GSI erg geslaagd! OxygeneFRL heeft denk ik nog nooit gehoord van sarcasme.

OxygeneFRL, een vraag aan jou: Omschrijf jezelf eens, wie ben je, welke opleiding heb jij afgemaakt, wat zijn je hobbies en interesses? Op deze manier leren wij de persoon achter de stratemakers-Ferrari kennen, iets waar ik persoonlijk erg benieuwd naar ben!
pi_62548909
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:41 schreef Mr.Adams het volgende:
Ik vind de opmerking van rollator_GSI erg geslaagd! OxygeneFRL heeft denk ik nog nooit gehoord van sarcasme.

OxygeneFRL, een vraag aan jou: Omschrijf jezelf eens, wie ben je, welke opleiding heb jij afgemaakt, wat zijn je hobbies en interesses? Op deze manier leren wij de persoon achter de stratemakers-Ferrari kennen, iets waar ik persoonlijk erg benieuwd naar ben!
Jij denkt dat ik mijn complete personalia op Fok ga zetten? Ik zal het je makkelijk maken: op vraag 2 en 3 kan je trouwens in mijn profiel vinden.
En wat is dat met dat stratemakers-Ferrari. Alsof Ferrari als kader wordt gesteld door autoliefhebbers. Ik zou niet eens een Ferrari willen al kreeg ik em gratis. Nou ja, om het daarna meteen om te ruilen misschien.

Maar nu een vraag aan jou: wat voor opleidingen heb jij afgemaakt etc?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:19:52 #228
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_62550976
Sukkel.... Stratemakers-Ferrari is gewoon de uitdrukking
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:24:18 #229
177205 Mr.Adams
whatever...
pi_62551110
Je begrijpt duidelijk niet wat men bedoelt met stratemakers-Ferrari... Het gaat erom dat je jouw auto iets wil laten zijn wat het niet is.

Zullen we nu maar gewoon ermee stoppen? Ik wacht in spanning de volgende updates af, hopelijk pas je de zijkanten van die bumper aan. De reden waarom ik enigzins sarcastisch uit de hoek kom is alleen omdat ik het jammer vind wat je met de auto gedaan hebt. In eerste instantie kon ik het project echt waarderen want je had de auto in originele staat terug gebracht en dat zag er gewoon prima uit, daarna ben je echter de "sjonnie" kant op gegaan en dat is gewoon zonde.

universitaire master titel
pi_62551942
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:24 schreef Mr.Adams het volgende:
Je begrijpt duidelijk niet wat men bedoelt met stratemakers-Ferrari... Het gaat erom dat je jouw auto iets wil laten zijn wat het niet is.

Zullen we nu maar gewoon ermee stoppen? Ik wacht in spanning de volgende updates af, hopelijk pas je de zijkanten van die bumper aan. De reden waarom ik enigzins sarcastisch uit de hoek kom is alleen omdat ik het jammer vind wat je met de auto gedaan hebt. In eerste instantie kon ik het project echt waarderen want je had de auto in originele staat terug gebracht en dat zag er gewoon prima uit, daarna ben je echter de "sjonnie" kant op gegaan en dat is gewoon zonde.

universitaire master titel
Heb ik mijn auto in originele staat teruggebracht? toen ik em kocht was ie origineel. Ik heb em uitgebouwd. En nee ik ga mijn voorbumper niet aanpassen. Als je het zonde vind waarom reageer je dan nog steeds in dit topic? Je punt was bij de eerste keer ook al duidelijk en ik ga niet doen wat jij zegt dus: give it a rest.
pi_62552529
Zit je eigenlijk ook bij een Mitsubishi club (of misschien wel een club speciaal voor de Galant)?

Heb je dan ook foto's van een meeting? Niet om eventuele creaties uit te lachen, maar lijkt me wel leuk om te zien hoe het merk/type leeft bij de liefhebbers.
pi_62553431
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:20 schreef xFriendx het volgende:
Zit je eigenlijk ook bij een Mitsubishi club (of misschien wel een club speciaal voor de Galant)?

Heb je dan ook foto's van een meeting? Niet om eventuele creaties uit te lachen, maar lijkt me wel leuk om te zien hoe het merk/type leeft bij de liefhebbers.
Ja ik zit bij een Galant forum en 2 andere Mitsubishi forums. Verder zit ik bij een lokale autoclub hier in het noorden. Ik heb wel ergens een foto liggen maar daar is mijn auto nog effe wat meer standaard.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:09:30 #233
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_62553980
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 23:36 schreef Spamblik het volgende:

[..]

Nee man, die zijn om de banden te koelen
hmm als er over het design van de bumper is nagedacht koelen die sleuven de remmen wel.
Mijn auto heeft dat iig wel op die manier.
pi_62554054
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:09 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

hmm als er over het design van de bumper is nagedacht koelen die sleuven de remmen wel.
Mijn auto heeft dat iig wel op die manier.
Ik kan aan de achterkant van de bumper wel een flap maken dat de lucht aan de binnenkant van de band wordt gestuurd. Helaas liggen er geen bumpers voor mij op een stapel waar ik uut kan kiezen en neem ik genoegen met deze.
pi_62572836
Ik vind het niet eens zo gek staan die bumper. Er is kleurverschil maar dat gaf de TS al aan dat dit voor een groot gedeelte te verhelpen is.
nee echt niet !
pi_62572888
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 07:25 schreef HighVolume het volgende:
Ik vind het niet eens zo gek staan die bumper. Er is kleurverschil maar dat gaf de TS al aan dat dit voor een groot gedeelte te verhelpen is.
Ja want als ik mijn auto nu lichtjes ga polijsten is het alweer precies hetzelfde. Mijn grill heb ik overigens gister effe zwart gemaakt, die was erg verweerd qua verf....zien hoe dat staat.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 00:36:22 #237
182073 invine
blablabla etc.
pi_62601236
foto's!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_62602159
Wit is weer een modekleur en ik moet zeggen dat 't deze auto goed staat.
***** Kraak.....
pi_62604963
weetje zeker dat die spoilert van jou orgineel is? (Orgineel EVO?

Bij ons achter in de straat staan er 2, een Zwarte en een witte..
Heb gisteren beetje vergleken met de jouwe. maar die zag er wat groter uit.?
(kan ook dat ik het mis heb hoor)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_62605165
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:08 schreef Turquaz52 het volgende:
weetje zeker dat die spoilert van jou orgineel is? (Orgineel EVO?

Bij ons achter in de straat staan er 2, een Zwarte en een witte..
Heb gisteren beetje vergleken met de jouwe. maar die zag er wat groter uit.?
(kan ook dat ik het mis heb hoor)
ja mijn spoiler komt van een Evo 8 af. Heb de auto namelijk gezien waar hij vanaf kwam. Meneer wilde spoilerloos verder gaan met zijn project. Heeft op zich wel wat. Ik zie hier regematig een zwart Subaru Impreza rijden zonder spoiler.

[ Bericht 13% gewijzigd door OxygeneFRL op 23-10-2008 11:37:19 ]
pi_62616771
Major update!

Mn grill is zwart
  donderdag 23 oktober 2008 @ 17:41:26 #242
159709 Spamblik
Eet smakelijk...
pi_62616914
Fokking dik!
De inhoud van mijn blik is meer dan de motor van jouw auto!
pi_62617413
Als ik heel eerlijk ben vind ik hem toch wel erg strak ogen zo!!!
Maak wat moois van je leven!
Je Leeft Tenslotte maar een keer!
pi_62619698
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:19 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

ja mijn spoiler komt van een Evo 8 af. Heb de auto namelijk gezien waar hij vanaf kwam. Meneer wilde spoilerloos verder gaan met zijn project. Heeft op zich wel wat. Ik zie hier regematig een zwart Subaru Impreza rijden zonder spoiler.
Hmm.. ik zal eens voor de zekerheid morgen eens kijken.. zijn er 2 dus
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
  donderdag 23 oktober 2008 @ 19:52:33 #245
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_62619878
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 17:41 schreef Spamblik het volgende:
Fokking dik!
Fokking kansloos
Goed verhaal. Lekker kort.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 20:37:45 #246
182073 invine
blablabla etc.
pi_62621297
jammer dat je nummerbord er zo gammel bij hangt..
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_62624640
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:47 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Hmm.. ik zal eens voor de zekerheid morgen eens kijken.. zijn er 2 dus
Je doet maar.
pi_62626103
Ik zal het je makkelijker maken

Dit is een witte evo 8 van Streetgasm met ook een carbon middenstuk. Ik heb precies dezelfde.
pi_62627114
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 22:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik zal het je makkelijker maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dit is een witte evo 8 van Streetgasm met ook een carbon middenstuk. Ik heb precies dezelfde.
ok, en ehmm.. zijn die acherlichten orgineel..??
Van de EVO danne hea..
Quote van Tjabbo:
pi_62627985
ach kerel! gewoon lekker doorgaan met je auto!

sommige zullen het wel waarderen zegmaar, andere niet... voor sommige mensen is het moeilijk om andere mensen in hun waarde te laten, en willen ze vooral de rest achterna lopen! maargoed,... goed bezig! en gewoon doen wat jij wil! je niet laten opneuken door andere!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')