Inclusief supreme new era.quote:Op zondag 28 september 2008 11:02 schreef DubzOne het volgende:
Hosselmoves op 16-jarige sneakersletjes?!
Thanks voor de info!quote:Op zondag 28 september 2008 13:51 schreef Cloud_SB het volgende:
Lacebag zal waarschijnlijk tot 1 Oktober offline blijven.
We doen er alles aan om zo snel mogelijk alles op te lossen.
Yes, alleen wel een slechte reseller move(als het dat al was in the first place) omdat er vrij weinig winst valt te maken.quote:Op zondag 28 september 2008 00:13 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrresller.
Wederom geniaal... vooral Byetone, uberminimal..... en natuurlijk Ryoichi Kurokawa.quote:
Hard!quote:Op zondag 28 september 2008 18:55 schreef Cloud_SB het volgende:
wivahz0rz
*plaatje*
Rockwell X Sugarcane X GR Denim Dunk
Fucking vet, die zien er heel wat verser uit dan die van mij.quote:
Michigans? michigans?...even zoeken.....nee. Ook nooit gehad of er is een naam van een paar schoenen die ik heb ineens veranderd.quote:
Bij mohamed in de achterbak.quote:Op zondag 28 september 2008 20:35 schreef Bryan181 het volgende:
waar verkopen ze nou dsquared jongens(A)
Nice... Black and white unite!quote:
Inderdaadquote:Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef Ian_Curtis het volgende:
Kut, het leven is leeg zonder lacebag.
Deze:quote:Op zondag 28 september 2008 20:38 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Michigans? michigans?...even zoeken.....nee. Ook nooit gehad of er is een naam van een paar schoenen die ik heb ineens veranderd.
oh oke,quote:Op zondag 28 september 2008 21:21 schreef Cloud_SB het volgende:
Nope not me.
Verdammt nochmal! waarom is ups zo kanker duur. dik 60 euro shipping voor een pakketje van nog geen halve kilo en 30 dollar. fucking jokers.
Niks daarvan, ik had ze al geclaimdquote:Op donderdag 25 september 2008 22:30 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Nice... ben hard op zoek naar de made in 81 blazers.
[ afbeelding ]
Verdomme!quote:Op zondag 28 september 2008 21:49 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Niks daarvan, ik had ze al geclaimd![]()
Maar vind die site behoorlijk overpriced.
Yep.quote:Op zondag 28 september 2008 21:51 schreef DubzOne het volgende:
Heb je je Dooms al verkocht?! Zag op ISS iemand die ze wilde hebben in maat 9-9,5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |