Dat zou dan wel de steal van de maand zijn geweest!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:29 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
200 is het maximale wat ik ooit nog aan een paar uit wil geven, je weet nooit
Geen steal, wel een goede dealquote:Op donderdag 25 september 2008 15:38 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dat zou dan wel de steal van de maand zijn geweest!
quote:
Ik dacht dat je vandaag al die lijfstijl NB's ging halenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:25 schreef Ian_Curtis het volgende:
Vanavond m'n gore-tex ophalen, vrijdag meetup voor SB-wiegers, volgende maand ga ik alleen de lfstl-NB halen en dan beloof ik mezelf plechtig dat ik 2 maanden geen nieuwe schoenen ga kopen.
Jij hebt dus die broek voor me neus weggekaapt. Als je hem toch niet wilt wil ik hem altijd van je kopenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:26 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Toch maar geen unbranded solebox dingen halen.. Gisteren een visvim broek geregeld en Nike Okwahn's voor weinig.
En die lfstl dingen moeten er ook ngo van komen ja..
hard ian, ze zijn mooier aan de voetquote:Op donderdag 25 september 2008 22:23 schreef Ian_Curtis het volgende:
Eindelijk m'n goretex binnen, teeeering wat zijn ze fucking clean
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice... ben hard op zoek naar de made in 81 blazers.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:35 schreef thaWarhead het volgende:
Hehe, eindelijk deze gehaald, gelukkig voor een leuk prijsje:
[ afbeelding ]
Goretex's waren al weg in mn maat.
Shit komt hard als een malle!quote:Op donderdag 25 september 2008 22:23 schreef Ian_Curtis het volgende:
Eindelijk m'n goretex binnen, teeeering wat zijn ze fucking clean
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |