Andersom zou dat natuurlijk niet zo zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:17 schreef Dr.Crane het volgende:
Pff zijn ze nog steeds aan het huilen over die penalty.
Andersom zou er ook nog eens de hele "KNJB" discussie bijkomen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Andersom zou dat natuurlijk niet zo zijn.
Ik ook hoor. Even gezellig bijkletsen her en der op het vak. Voor één keer was het prima te doen. Moet niet elke week zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik vond het anders best gezellig.
Hij wordt nu onderzocht in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:10 schreef Nashje het volgende:
Sulejmani ligt er toch al zeker 6 weken uit?
Zwartkijkerquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik denk dat ze vandaag zeggen dat het meevalt. Hij zal er zo'n vier weken uitliggen. Maar dan zullen ze over vier weken wel zeggen dat het toch erger is dan gedacht en dat hij er alsnog 3 maanden uit ligt.
Ik denk ook inderdaad dat ze zeggen dat ie er 2 tot 4 weken uit zal liggen. Vervolgens blijkt het veel ernstiger te zijn en speelt Sulejmani op z'n vroegst over een jaar pas weer.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik denk dat ze vandaag zeggen dat het meevalt. Hij zal er zo'n vier weken uitliggen. Maar dan zullen ze over vier weken wel zeggen dat het toch erger is dan gedacht en dat hij er alsnog 3 maanden uit ligt.
quote:Uilenberg: 'Ook Ajax had strafschop moeten krijgen'
quote:'Huntelaar in de winter naar Rome of Madrid'
Na zijn uitspraken over de scheidsen "in dit land" is dat zeker een hele grote mogelijkheid ja.quote:
Ja heb je zijn nummer?quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij wordt nu onderzocht in het ziekenhuis.
En dat allemaal dankzij dhr. Braamhaarquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Na zijn uitspraken over de scheidsen "in dit land" is dat zeker een hele grote mogelijkheid ja.
quote:Wiedemeijer fluit Ajax - Vitesse
Amsterdam, 23 sep 2008
De competitiewedstrijd van aanstaande zondag tussen Ajax en Vitesse staat onder leiding van Reinold Wiedemeijer. Hij wordt geassisteerd door Erwin Zeinstra en Patrick Gerritsen. De vierde official in de Amsterdam ArenA is Serder Gözübüyük.
Het is enige tijd geleden dat Wiedemeijer een wedstrijd van Ajax leidde. De laatste keer was op 20 augustus 2006 toen er in de eigen Amsterdam ArenA met 5-0 gewonnen werd van RKC Waalwijk. In totaal was Wiedemeijer acht keer scheidsrechter bij een competitiewedstrijd van Ajax, deze werden allen omgezet in winst. Afgelopen seizoen, tijdens de wedstrijd Ajax - Feyenoord, moest Wiedemeijer als vierde official het stokje overnemen van de geblesseerde assistent-scheidsrechter
Nee grapjas, die informatie heb ik van Sportweek. Onze spaanse vriend is met Mickey mee.quote:
En daar baalt Braamhaar ook van?quote:
quote:Blessure Sulejmani valt tegen
AMSTERDAM - Een forse tegenvaller voor Ajax. De blessure van Miralem Suljemani is ernstiger dan verwacht. Na onderzoek is gebleken dat de Servische aanvaller een scheur in zijn hamstring heeft. De medische staf van de Amsterdamse club verwacht dat Sulejmani zo'n acht weken aan de kant staat.
Telegraaf
quote:
Ook lekkerquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:21 schreef Silenus het volgende:
Oleguer drie weken.
Misschien eens verstandig om 4-4-2 te gaan spelen zolang Sulejmani geblesseerd is?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ook lekker.
Steek
Silva - vd Wiel - Vermaelen - Urby
Gabri - Vertonghen
De Jong
Suárez - KJH - Cvitanich
Zo spelen dan maar? Of is Gabri ook ineens weer een paar weken langer geblesseerd? Dan Lindgren in de basis.
Ik vrees het ook ja. En anders voor Siem de Jong, zodat Sarpong op links kan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe graag ik ook Dario linksbuiten zie spelen, Marco kiest toch voor Leo.
Ja, dat duurt ook wel ineens weer erg lang. Die was een paar dagen voor Roda nog terug op het trainingsveld, en toch mist ie vervolgens Roda, Borac en feyenoord. Oke ik snap dat ie weer wat ritme moet op doen, maar het zal mij niet benieuwen als ie over 10 wedstrijden nog niet heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Of is Gabri ook ineens weer een paar weken langer geblesseerd?
Lindgren en Vertonghen kunnen eventueel ook centraal achterin. Als Gabri er dan ook weer bij is.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:25 schreef Silenus het volgende:
Oleguer overigens één tot drie weken, maargoed, we houden maar drie weken aan.
Utrecht, Vites en Borac thuis overleven we wel, maar dan naar Heerenveen...
Het kan nog veel erger hoor, zie ons.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:21 schreef HeatWave het volgende:
Kolere, dat is toch niet normaal!
Wat houden ze wel heel bij Ajax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |