Eens, maar ik heb dan ook nergens gezegd dat ik je niet stoer vind.quote:Op maandag 22 september 2008 14:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die andere mensen niet stoer vinden omdat ze geen bier drinken.
Vanwaar die ''quote:Op maandag 22 september 2008 14:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Eens, maar ik heb dan ook nergens gezegd dat ik je niet stoer vind.
Ok, Amaretto is wel goed te drinken.quote:Op maandag 22 september 2008 14:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Rum, maar vooral Amaretto mét ijs.
Over je opmerking dat bier vies is. Of je verder stoer bent of niet heeft daar geen fuck mee te maken.quote:Op maandag 22 september 2008 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vanwaar die ''''
Trouwens, ik ben retestoer.
Wat is er ''quote:Op maandag 22 september 2008 14:07 schreef McFearless het volgende:
[..]
Over je opmerking dat bier vies is. Of je verder stoer bent of niet heeft daar geen fuck mee te maken.
Ik ga er eens eentje inschenkenquote:Op maandag 22 september 2008 14:06 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ok, Amaretto is wel goed te drinken.
Ik ben het daar niet mee eens. Diep van binnen vind jij het wel lekker.quote:Op maandag 22 september 2008 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat is er '''' aan het feit dat ik bier vies vind?
Man, het is maandagmiddag, schenk een colatje in ofzo.quote:Op maandag 22 september 2008 14:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ga er eens eentje inschenken![]()
, alleen jammer dat we geen ijs hebben.
Mijn moeder wil geen ijsblokjes maken, als het niet warm is
Ik laat me liever onderspuiten door Blackzilla dan dat ik bier drink.quote:Op maandag 22 september 2008 14:14 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet mee eens. Diep van binnen vind jij het wel lekker.
Haha, dat is wel heel erg bizar.quote:Op maandag 22 september 2008 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik laat me liever onderspuiten door Blackzilla dan dat ik bier drink.
Ligt er maar net aan wat je lekker vindtquote:Op maandag 22 september 2008 14:16 schreef McFearless het volgende:
[..]
Haha, dat is wel heel erg bizar.
Geeft niet, KOP aka alcoholist, moet nog even wakker worden.quote:Op maandag 22 september 2008 14:15 schreef McFearless het volgende:
[..]
Man, het is maandagmiddag, schenk een colatje in ofzo.
Ik wil het niet weten.quote:Op maandag 22 september 2008 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je lekker vindt.
Ik ben er om half een uitgegaan!!!!1quote:Op maandag 22 september 2008 14:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Flikker op, met je wakker worden
ALWEER EEN WINNAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ---> "Happen naar ....."quote:Op maandag 22 september 2008 14:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Flikker op, met je wakker worden
quote:Op maandag 22 september 2008 14:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
ALWEER EEN WINNAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ---> "Happen naar ....."
Lekker daggie.quote:Op maandag 22 september 2008 14:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Heel leuk voor je, serieus.![]()
Nog 2 uur en 40 minuten stage, en dan werken tot kwart over 8, en dan ben ik lekker ook thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |