Jij wel ja, maar aan die aars van je vriendin denk je niet. Egotripperquote:Op maandag 22 september 2008 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zolang ik de winst maar krijg, zal het me aan m'n aars roesten.
quote:Op maandag 22 september 2008 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zolang ik de winst maar krijg, zal het me aan m'n aars roesten anus oxideren.
quote:Op maandag 22 september 2008 13:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je doet je username geen eer aan jongen.
quote:Op maandag 22 september 2008 13:40 schreef Demon_Hunter het volgende:
Yo nigros.. wasssupz boks tik m aan yauw.
Kijk ook liever naar die chick uit jouw UI hoor, mooie meid is dat.quote:Op maandag 22 september 2008 13:40 schreef McFearless het volgende:
[..]Blackzilla is een baas, maar ik kan er op dit moment niet naar kijken, want ik voel me een beetje slecht.
Het internet is DE plek om iemand serieus te nemenquote:Op maandag 22 september 2008 13:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij wel ja, maar aan die aars van je vriendin denk je niet. Egotripper
ALWEER EEN WINNAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. ---> "Happen naar..."quote:Op maandag 22 september 2008 13:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het internet is DE plek om iemand serieus te nemen.
Ik hap heeeeeeeeeul niet.quote:Op maandag 22 september 2008 13:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
ALWEER EEN WINNAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. ---> "Happen naar..."
De link naar dat filmpje is wel meer dan ééns gepost hier. Maar McFearless, doe het nog een keer voor ons.quote:Op maandag 22 september 2008 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb je geen groter formaat pic van dat wijf uit je UI?
quote:Op maandag 22 september 2008 13:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
De link naar dat filmpje is wel meer dan ééns gepost hier. Maar McFearless, doe het nog een keer voor ons.
Thanks man, 5 kankersteentjes voor deze post.quote:Op maandag 22 september 2008 13:47 schreef McFearless het volgende:
[..]Komt ie dan dan hé. Shay Laren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ik zit er vol mee. Biertje?quote:Op maandag 22 september 2008 13:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Breng mij toch niet op van die goede ideeën
Ja, kan er ook wel goed tegen.quote:Op maandag 22 september 2008 13:58 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ok, je laat je afentoe wel vollopen met alcohol?
Wat drink je dan?quote:Op maandag 22 september 2008 14:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, kan er ook wel goed tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |