Maar om toetjes te maken hoef je toch geen engels te kennen?quote:Op maandag 22 september 2008 14:48 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik loop stage op een mbo school.. echt droevig.. ze moeten toetjes maken, maar kunnen amper engels .. woorden zoals memory gaan al veulstever.
Amateurquote:Op maandag 22 september 2008 14:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb moeite met twee tosti's.
Jawel.. de toetjes zijn namelijk in het engels.quote:Op maandag 22 september 2008 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar om toetjes te maken hoef je toch geen engels te kennen?
De toetjes vertellen hun eigen recept in het Engels?quote:Op maandag 22 september 2008 14:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Jawel.. de toetjes zijn namelijk in het engels.
Zo zou je het wel kunnen zeggen ja.quote:Op maandag 22 september 2008 14:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De toetjes vertellen hun eigen recept in het Engels?
Maisnon.. jij zit ook best vaak in deze sc ..quote:Op maandag 22 september 2008 14:53 schreef Maisnon het volgende:
McAngstloos, ik vind Trick or Treatz echt vet van Metronomy
Dan ben je zeker een amateurquote:Op maandag 22 september 2008 14:52 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik weet het.Gisteren te veel gezopen.
Maar hoe zit het nou echt?quote:Op maandag 22 september 2008 14:53 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Zo zou je het wel kunnen zeggen ja.
Zit je te lurken op m'n last.fm profiel?quote:Op maandag 22 september 2008 14:53 schreef Maisnon het volgende:
McAngstloos, ik vind Trick or Treatz echt vet van Metronomy
Nou .. die kinderen kunnen zo bedroevend slecht engels.. dat ze die toetsen onmogelijk voldoende kunnen afronden..quote:
Pffquote:Op maandag 22 september 2008 14:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb moeite met twee tosti's.
jaquote:Op maandag 22 september 2008 14:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zit je te lurken op m'n last.fm profiel?
Ach, ik zit zelf op een MBO-school. Daar hebben we een HBO-stagiair voor Engels, maar die moet ik soms ook nog dingen uitleggenquote:Op maandag 22 september 2008 14:48 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik loop stage op een mbo school.. echt droevig.. ze moeten toetjes maken, maar kunnen amper engels .. woorden zoals memory gaan al veulstever.
Op maandag ben ik op m'n slechts, dat bouw ik dan op naar het weekend om het vervolgens weer te verkloten.quote:Op maandag 22 september 2008 14:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En hoeEn dat al op maandagmiddag
Ooh toetsen als ik examensquote:Op maandag 22 september 2008 14:56 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Nou .. die kinderen kunnen zo bedroevend slecht engels.. dat ze die toetsen onmogelijk voldoende kunnen afronden..
Ruggetuffer.. das echt ziek :p over de mac gesproken .. ik kwam een keer dronken uit de stad .. zie de mac.. ik naar binnen lopen .. 50 euro op de toonbank .. het enige wat ik nog kon uitbrengen was HAMBURGERS! .. ik kreeg 2 dienbladen vol met verschillende hamburgers .. samen met 2 vrienden ons helemaal volgevreten.quote:Op maandag 22 september 2008 14:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
PffIk vreet makkelijk in m'n eentje voor 30 euro op bij de Mac
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |