FOK! is met hoofdletters. Echte steuntrekkend bazen horen dat te weten.quote:Op maandag 22 september 2008 14:26 schreef KingOfPop het volgende:
NG, is held, wij zijn steuntrekkende bazen op Fok!.
Ik trek ook heul geen steun.quote:Op maandag 22 september 2008 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
FOK! is met hoofdletters. Echte steuntrekkend bazen horen dat te weten.
Ze kan andere dingen nog veel beter.quote:Op maandag 22 september 2008 14:23 schreef KingOfPop het volgende:
Die Shay Laren, kan wel goed bowlen.
Godver, waarom weet ik dat niet!quote:Op maandag 22 september 2008 14:29 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ze kan andere dingen nog veel beter.
Zoek maar eens op internet.quote:Op maandag 22 september 2008 14:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Godver, waarom weet ik dat niet!
Ja duh, heb ik ja net gedaan. Whitezilla heeft hier vreselijk huisgehouden.quote:
Wat doe je dan?quote:Op maandag 22 september 2008 14:41 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zo .. ff wat mbo`rs aan het werk gezet.. keurig !
Wat doe jij hier dan?quote:Op maandag 22 september 2008 14:41 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zo .. ff wat mbo`rs aan het werk gezet.. keurig !
neuh, 50% ziek zijn.quote:Op maandag 22 september 2008 14:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Even de saaie dagelijkse sleur van het kantoorklerk-zijn doorbreken?
Groot gelijk.
Het leven van een kantoorklerk is zwaar, heel zwaar. It's a hardknock life, for a kantoorklerk.quote:
Je weet wat ze zeggen ''Je bent wat je maag is''quote:Op maandag 22 september 2008 14:44 schreef McFearless het volgende:
Mijn maag gedraagt zich als een mietje.
quote:Op maandag 22 september 2008 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het leven van een kantoorklerk is zwaar, heel zwaar. It's a hardknock life, for a kantoorklerk.
Ik loop stage op een mbo school.. echt droevig.. ze moeten toetjes maken, maar kunnen amper engels .. woorden zoals memory gaan al veulstever.quote:
Whehehe, dat zal het zijn jaquote:Op maandag 22 september 2008 14:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Of je bent gewoon een neger die bananen plukt?
Ik heb moeite met twee tosti's.quote:Op maandag 22 september 2008 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen ''Je bent wat je maag is''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |