Ik bied 351 enkel als de bon aanwezig is...quote:Op maandag 22 september 2008 13:51 schreef ChickenSpikey het volgende:
Dank voor alle biedingen, maar nog steeds te weinig.
@ Peter070: Bon moet gezocht worden, dus kan niet beloofd worden.
1 euro er overheen?quote:Op maandag 22 september 2008 14:28 schreef peter070 het volgende:
[..]
Ik bied 351 enkel als de bon aanwezig is...
Laat mij het weten dan kan hij morgenavond opgehaald worden..
quote:Op maandag 22 september 2008 14:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
1 euro er overheen?
Jezus, gierige hond. Uit principe ga ik nu 50 euro er overheen.
Als iemand dat in mijn V&A topic zou flikken, dan verkoop ik um nog liever aan iemand die minder biedt..
Ach ja, het blijft bieden he.quote:Op maandag 22 september 2008 14:34 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Mooi gesproken!
En bedankt weer voor het bieden allemaal (ook Peter070), maar in principe is het nog te ver van de vraagprijs.
Inderdaad bieden blijft bieden.quote:Op maandag 22 september 2008 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach ja, het blijft bieden he..
Uiteindelijk komen we er wel. Maar tegen zulke lullige verhogingen bij zo'n bedrag, gaat het bij mij echt jeuken,
Met bon is ie niet meer waard, hoorquote:Op maandag 22 september 2008 14:44 schreef peter070 het volgende:
[..]
Inderdaad bieden blijft bieden...
Zolang er niks over de bon bekend is ga ik er niet over heen..
Voor 500 zijn er mooiere te vinden.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:36 schreef ChickenSpikey het volgende:
500,- blijft uiterste prijs. Je kunt me oko even PM-en, dan geef ik het telefoonnummer van mijn collega
En nieuw. En full-HDquote:Op woensdag 24 september 2008 09:40 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Voor 500 zijn er mooiere te vinden.
inderdaad, 500,- voor een nieuwe 40" is wel heel erg rooskleurig, laat staan dat ie fullhd is :pquote:Op woensdag 24 september 2008 09:50 schreef ChickenSpikey het volgende:
@ Kraaksandaal: Dan moet je die kopen
@ Dr. Daggla: Laat mij maar zien waar ik een splinternieuwe 40 inch full HD kan kopen voor 500,-
@ geniuxx: bedankt voor de free kick
Dit is ook geen Full HD TV.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:55 schreef geniuxx het volgende:
[..]
inderdaad, 500,- voor een nieuwe 40" is wel heel erg rooskleurig, laat staan dat ie fullhd is :p
van wat ik heb gezien (ben al een tijdje aan het orienteren) is het goedkoopste fullhd toestel zo rond de 550,- (32"), vooralsnog ben ik nog geen 40" fullhd tegengekomen. 37" fullhd zit rond de 650 en 42" fullhd is vanaf 729,-
quote:40 inch, HD Ready en 2 HDMI aansluitingen
Was wat onhandig geformuleerd.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:55 schreef geniuxx het volgende:
[..]
inderdaad, 500,- voor een nieuwe 40" is wel heel erg rooskleurig, laat staan dat ie fullhd is :p
van wat ik heb gezien (ben al een tijdje aan het orienteren) is het goedkoopste fullhd toestel zo rond de 550,- (32"), vooralsnog ben ik nog geen 40" fullhd tegengekomen. 37" fullhd zit rond de 650 en 42" fullhd is vanaf 729,-
Voor 500 mag je hem hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:07 schreef geniuxx het volgende:
als ie nog in prijs wil zakken is het nog een heroverweging waard
Ik zal het doorgevenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:57 schreef geniuxx het volgende:
Nevermind, heb net nog eens wat gegoogled over dit scherm en het staat nou niet bekend als het beste scherm van Samsung.
Ik denk toch echt ff dat je (of je maat) wat realistischer moet kijken naar de specs van de LE40R5 in vergelijking met wat er nu op de markt is. Daarbij nog in acht nemend dat ie 20 maanden oud is (jaar van introductie van dit model is eind 2005), je geen garantie meer hebt en je dus voor pakweg 100 euro meer een nieuwe 40" kan halen met bijna 2x zo goede specs.
Niet TS, maar de eigenaar ervan.. En dan nog: Het was een VRAAGprijs.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
TS al overtuigd van zn te hoge vraagprijs?
Gast je zit al hele topic te miepen dat hij niet onder de 500 weggaat, dus dan is het geen VRAAGprijs maar een VASTE PRIJS.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:34 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Niet TS, maar de eigenaar ervan.. En dan nog: Het was een VRAAGprijs.
Gezeur achterwege laten dus aub..
De vraagprijs was hoger en ben toen gezakt naar 500,- Klopt allemaal gewoon dus. En nogmaals: Hij is niet van mij, maar van mijn collega. Als hij 500 wil kan ik m toch niet voor 400 aanbieden?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gast je zit al hele topic te miepen dat hij niet onder de 500 weggaat, dus dan is het geen VRAAGprijs maar een VASTE PRIJS.
Maar veel succes met de verkoop
nee hoor, kijk maar eens naar de 1dayfly.nl daar staat nu een fullhd tv 37 inch voor 650.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was wat onhandig geformuleerd.
Ik bedoelde een nieuwe voor rond de 500 en zelfs full-HD als je 500 voor een tweedehands wil uittrekken..
Maar dan nog, voor 650 een nieuwe full-HD vs. een bijna 2 jaar oude en iets grotere HD-ready voor 500..
Overigens heb je voor die prijs wel een 32"full-hd
Die was de eerste die de vraagprijs bood. Het is dan aan mijn collega om akkoord te gaan en naar Limburg te rijden. Hij is rond elf uur weer terug.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:50 schreef Khadgar het volgende:
Dus dit betekent dat Duffet hem koopt?
Thnx voor je begrip!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:30 schreef duffet1 het volgende:
Chickenspikey.. ik reken je niets aan hoorik zou wel idd niets meer aanbieden (iig niet op fok) voor een collega o.i.d. Ik heb dat zelf ook wel eens gedaan, maar werkt niet altijd even vlekkeloos. Daar valt het niet zo in de smaak als er iets voor 400euro verkocht mag worden en men dan ineens toch zegt: ik hou hem zelf..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |