abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62555319
mag weg voor 400euro staat er weet alleen niet of hij hem zover wil brengen? ik ben benieuwd, ik twijfel ook erg over die van 1dayfly.. ietssss kleiner (8cm) en meer dan de helft duurder, maar natuurlijk ook veel voordelen (nieuw, full HD, meer aansluitmogelijkheden)..

Ik hoor het graag chickenspikey
pi_62560216
300 euro en we halen em op (we wonen toch in rijswijk )
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_62567621
ik kom er morgen ff op terug, heb mijn collega vanmiddag niet meer gezien. Je kunt hem ook ff mailen, is misschien makkelijker: [remcorooij] at [casema] punt nl

Enne..: duffet 1 heeft natuurlijk voorrang!
pi_62569362
Ja dat snappen Kipptje en ik ook wel, maar goed als hij geen zin heeft om hem naar Limburg te rijden...
pi_62570106
dan wil ik wellicht nog wat bij de benzine leggen
Ik ga hem nu mailen
pi_62570249
heb hem gemaild..
ben benieuwd.. hoop dat hij hem kan brengen!
pi_62573638
Brengen zal het probleem niet zijn
Eerder probleem is de kink in de kabel voor zijn nieuwe tv, maar zal wel goed komen.
Heeft ie al gereageerd? Hij zei vanmorgen iig dat ie reacties had van jullie
pi_62573768
hij heeft mij net gemailed dat ik hem moet bellen. Ik ben alleen slecht telefonisch bereikbaar, dus ik heb hem gevraagd mij te mailen. Chickenspikey, kun je een goed woordje voor mij doen dat ik de eerste was? Guido is de naam Ik was gisteren trainen en heb hem pas rond 23:45u kunnen mailen?!

Ik hoor het graag van je
pi_62574118
chickenspikey, zou jij me de foto's nog kunnen mailen?
Ik heb net weer een mail gehad dat ik hem moet bellen.. zal moeilijk worden, maar ik zal het proberen (voor 12u).
pi_62574128
Ik heb sowieso niet gemaild. Ik hoor het wel
pi_62574305
Hij is inderdaad een beller ipv een mailer. Opnemen doet hij ook nog
Foto's heeft hij, want ik heb ze weggegooid nadat ie eerder verkocht zou zijn.

@ duffet1: meldt in je gesprek gewoon dat je de eerste was, dan komt t goed.
pi_62574726
Dus dit betekent dat Duffet hem koopt?
pi_62574811
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 09:50 schreef Khadgar het volgende:
Dus dit betekent dat Duffet hem koopt?
Die was de eerste die de vraagprijs bood. Het is dan aan mijn collega om akkoord te gaan en naar Limburg te rijden. Hij is rond elf uur weer terug.
pi_62574839
We horen het wel, mijn bod staat iig nog Kan desnoods vanavond nog

Oh god effe wat stoms, ik bedenk me net dat 40 inch natuurlijk wat meer weegt dan dat ik in had geschat... Zou die maat de tv met de auto kunnen droppen hier? (Rijswijk dus)? Ben ik ook wel bereid ietsje meer te bieden, 325 ofzo

[ Bericht 39% gewijzigd door Khadgar op 22-10-2008 10:08:11 ]
pi_62575942
haha ik bel hem zo ff op..
denk niet dat 325 interessant is als hij een bod van 400euro heeft, maar dat moet hij zelf beslissen
pi_62577252
heb hem net proberen te bellen, maar krijg een voicemail van ene Bas? Email adres is van Remco?
Heb ik wel het goede nummer? Heb hem maar weer gemailed..
pi_62580619
lekker...

Net die man gebeld.. maar hij houdt hem voorlopig nog zelf, omdat de levertijd van de nieuwe tv met een aantal weken verlengd is?! Ik dacht dat de tv niet meer gebruikt werd?

Heb ik daarvoor de 1dayfly van gisteren laten schieten
pi_62580642
Ving net een telefoontje op. Mag dicht.

En dit is tevens het laatste wat ik voor mijn collega verkoop op Fok!

Voor diegenen die hem gemaild/gebeld hebben: Hou het zelf maar warm met hem via die kanalen. Ik blijf er tussenuit.

Namens mij excuses voor de miscommunicaties (ik bied hem voor hem aan, dus istoch mijn verantwoordelijkheid en mijn naam hier)
pi_62580738
Chickenspikey.. ik reken je niets aan hoor ik zou wel idd niets meer aanbieden (iig niet op fok) voor een collega o.i.d. Ik heb dat zelf ook wel eens gedaan, maar werkt niet altijd even vlekkeloos. Daar valt het niet zo in de smaak als er iets voor 400euro verkocht mag worden en men dan ineens toch zegt: ik hou hem zelf..
pi_62580820
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:30 schreef duffet1 het volgende:
Chickenspikey.. ik reken je niets aan hoor ik zou wel idd niets meer aanbieden (iig niet op fok) voor een collega o.i.d. Ik heb dat zelf ook wel eens gedaan, maar werkt niet altijd even vlekkeloos. Daar valt het niet zo in de smaak als er iets voor 400euro verkocht mag worden en men dan ineens toch zegt: ik hou hem zelf..
Thnx voor je begrip!
Maar toch vind ik het vervelend. Mag eerst weer open en vervolgens gaat het weer niet door..

Nou ja.. Op naar de kickjes in mijn eigen topic maar.. Heb je nog iets nodig?
pi_62580886
ja een LCD tv (maar die heb je niet te koop)
haha
pi_62581202
Een slotje it is.

Als je collega iets wil verkopen kan hij zelf ook een accounts aanmaken .
Nu lijkt het alsof 't jouw schuld is terwijl dat niet zo is
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')