quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:39 schreef swarmahoer het volgende:
1 madelief
2 apple
3 kever
4 skelet
5 robert ten brink
We gaan hard!quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:43 schreef iamredleader het volgende:
1) aardbeien
Door het woordje 'Arts' viel bij mij het kwartjequote:Op dinsdag 23 september 2008 13:45 schreef Tokamak het volgende:
PhysicsRules 13 (+5)
ItaloDancer 7
swarmahoer 6 (+2)
Tokamak 6
Hawaii-Tim 2 (+2)
kwiwi 2
Tomtomaat 1 (+1)
donroyco 1
1. In de film speelt Sean connery, Sean connery = James bond en EA is verantwoordelijk voor de meeste van de Bondgames
2. Larry Probst, former CEO, editte de oprichter Trip hawkins weg van de wikipediapagina. Dit gebeurde 1 jaar geleden
3. Het bedrijf Sequoia stelde ruimte beschikbaar voor Trip Hawkins om Electronic Arts op te zetten
4. Nouja goed, dat ging niet heemaal goed, maar in een ziekenhuis werkt een 'Arts'
5. Het eiland Hainan is het toneel van het spel Crysis, en die is mede-gedeveloped door EA
Goed, laat dit een voorbeeld zijn van een te moeilijke opgave
Die richting zat ik ook op te denkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het gaat om een van de Beatles: zij hadden een nummer Strawberry Fields Forever, hun platenmaatschappij heette Apple Records, 3 is een kever (ook wel Beetle), 4 en 5 kan ik niet plaatsen
Sorry Tim, het was simpeler!quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:11 schreef Tokamak het volgende:
is het niet gewoon 'the beatles'?
We hebben al eerder gezien dat het even kan durenquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:37 schreef PhysicsRules het volgende:
dat was ook de bedoeling.
Waar blijft de volgende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |