dat kan uiteraard ook... maar heet Tijd Voor Tijd tegenwoordig niet gewoon Teverekenen uren?quote:
een rij? hoeveel moet men zich daarbij voorstellen???quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:01 schreef crx-boy het volgende:
zag trouwens laats in utrecht 2 AH medewerkers met een rij winkelwagens de halve stad door lopen!
ben je toch ook niet lekker!
Winstuitkering is aan het eind van het jaar geloof ik. En mijn gekweekte vakantie-uren heb ik vorige maand uitgekeerd gekregen, hoewel ik niet weet of dat bij iedereen het geval is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:17 schreef Simsfan88 het volgende:
Wat een rot salaris deze maand, slechtste dit jaar, ben benieuwd naar de loonstrook...![]()
Even 2 vraagjes. Wanneer komt de winstuitkering? En op mijn laatste loonstrookje staat achter Vakantierechten onder Opneembaar dik 26 uur. Deze hoor ik toch voor het einde van het jaar uitbetaald te krijgen omdat ik ze niet opgenomen heb? Tenminste, zo was het voorgaande jaren geloof ik wel...
als ik ff snel telde waren het er een stuk of 8!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:36 schreef schuilnaampje het volgende:
[..]
dat kan uiteraard ook... maar heet Tijd Voor Tijd tegenwoordig niet gewoon Teverekenen uren?
[..]
een rij? hoeveel moet men zich daarbij voorstellen???
bij de wwm heb je geen 13e maand EN een winstuitkering hoor!misschien bij franchise wel?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:38 schreef Monotomo het volgende:
Nou bij mij iig niet, dat moet ik aanvragen. Winstuitkering krijg je samen met je 13e maand dacht ik. Leuke afsluiting van het jaar altijd.
Nee,vakantie uren neem je gewoon mee naar volgend jaar(net als je ADV uren trouwens).quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:37 schreef Kadooosh het volgende:
Hmmm dus de vakantie uren onder opneembaar verdwijnen als ik ze niet opneem voor het einde van dit jaar?!?
Hoe zit dit precies kan ik ze niet gewoon uitbetaald krijgen of moet ik perse vakantie nemen(wat dan 6 weken vakantie voor mij zou betekenen).
Ik heb er nog 51 en mijn norm uren zijn maar 30... gaat dat trouwens vanzelf omhoog als je een lange tijd 90 uur per periode werkt?
Een oude AHA is altijd nog op te vragen bij de redactie van de AHA.(mits ze nog voorradig zijn natuurlijk)quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:51 schreef UncleSam het volgende:
Heeft iemand de Aha nog van deze maand? Zo ja pm me even.
Bakkersland @ Utrecht (Filliaal 1467 in ieder geval).quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:40 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, ik ben al lang op zoek op internet, maar ik kan het hier natuurlijk ook stellen.
Voor een verslag van school wil ik weten welke bakkerij Albert Heijn heeft. Wie kan mij het vertellen, of verschilt het per filliaal? Want de ene keer lees ik regionaal, dan Kamps, dan Bakkersland...
Gracias!
Damn die ging vorig weekend mee met de vuilnismanquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:53 schreef UncleSam het volgende:
Heb een email gestuurd naar aha-magazine, willen jullie toch nog even kijken of iemand m nog heeft. (Ging over die reststoffen.)
Mijn broer staat op de cover, (die had die reportage over die reststoffen gedaan) en wij hebben slechts één exemplaar ontvangen.quote:
Weet je hoe het kan dat de ene Kamps heeft en de ander Bakkersland? Wordt het per filliaal geregeld?quote:
Ik heb werkelijk geen idee, werk pas een paar weken op bakkerijquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:17 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Weet je hoe het kan dat de ene Kamps heeft en de ander Bakkersland? Wordt het per filliaal geregeld?
Ik hem hem nog, kan hem evt. wel opsturen. PM maar even.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:12 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Mijn broer staat op de cover, (die had die reportage over die reststoffen gedaan) en wij hebben slechts één exemplaar ontvangen.
Dat is niet zo heel vreemd gezien het volgende bericht:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:17 schreef JeroenV het volgende:
Weet je hoe het kan dat de ene Kamps heeft en de ander Bakkersland? Wordt het per filliaal geregeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |