Niet geteld, maar ik werk in oegstgeest, 1565! Waar werk jij dan?quote:Op maandag 29 september 2008 14:46 schreef UncleSam het volgende:
Waren er hier nog mensen die de afgelopen twee weken hebben geteld in Oegsteest en Noordwijk? Wordt veel geteld in onze regio de laatste tijd.
Ik heb een tijdje geleden een waarschuwing gehad omdat ik eerder weg was gegaan dan mijn eindtijd. Ik werk op zaterdag altijd van 07.45 - 10.00. Maar mijn baas heeft eind mei denk ik een keer tegen mij gezegd: jij moet zaterdag ff tot 1 werken. Ik heb toen ja gezegd, maar niet de ja die hij dacht. Ik bedoelde een ja zo van: je bekijkt het maar. Ik had die dag een voetbaltoernooi en voetbal gaat voor mij vóór mijn werk, dus ik ben toen gewoon om 10 uur weggegaan. Uiteindelijk is het wel mijn fout natuurlijk, maar ik heb hem wel even verteld dat hij de volgende keer maar eerst moest vragen of ik wilde, anders is het sowieso nee.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:05 schreef biel het volgende:
hoi,
heb net een waarschuwing gehad!
het schijnt er een van de hoogste soort te zijn bij AH!
zijn er meer mensen die dat wel eens gehad hebben?(of mee lezers)!:S
Morgane,quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:33 schreef morgane het volgende:
Ik heb het wachtwoord heel snel gekregen. Je kan inderdaad overstappen als je al een prepaidkaart hebt gekocht/ermee hebt opgewaardeerd.
Je krijgt de korting direct nadat het geactiveerd is, je betaalt per smsje of gesprek dus veel minder. De medewerkerskorting is alleen dat pasje.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:07 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Morgane,
Krijg je die korting direct? Of wordt het uitgekeerd via medewerkerskorting? (per kwartaal dus)
Oké, beter!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:31 schreef morgane het volgende:
[..]
Je krijgt de korting direct nadat het geactiveerd is, je betaalt per smsje of gesprek dus veel minder. De medewerkerskorting is alleen dat pasje.
En inderdaad, ik was er ookquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:52 schreef NiekR het volgende:
Vanavond 18-22u! Linda, ben jij er ook?
Misschien een kenner hier aanwezig?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:34 schreef Nieuwseling het volgende:
Hallo allemaal,
Ik werk nu zo´n drie jaar bij AH en heb sinds ongeveer een half jaar een OT-contract van 34-uur per periode. Ik heb altijd gehoord dat het zo is dat je dan ook sowieso die 34 uur krijgt uitbetaald, ook als het ooit voorkomt dat je mínder hebt gewerkt in die periode.
Nu heb ik de afgelopen keer mìnder uren uitbetaald gekregen dan die 34 uur, en ik vroeg me dan ook af of dat mogelijk is. Zou iemand mij hier meer over kunnen vertellen?
Bij voorbaat dank!
lijkt het je aannemelijk dat AH je betaald voor uren die je niet werkt?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:52 schreef Nieuwseling het volgende:
[..]
Misschien een kenner hier aanwezig?
Ik dacht, wellicht op grond van het volgende:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:46 schreef zuivelman het volgende:
[..]
lijkt het je aannemelijk dat AH je betaald voor uren die je niet werkt?
of tvt uren!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:40 schreef schuilnaampje het volgende:
Dat betekend dat de uren die je mist of uit vakantie of adv komen, of onbetaald verlof. Als je langdurig ziek bent, word dit vervangen door ziekteuren. Duidelijk zo?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:01 schreef crx-boy het volgende:
zag trouwens laats in utrecht 2 AH medewerkers met een rij winkelwagens de halve stad door lopen!
ben je toch ook niet lekker!
wie wil je dan in de hoofdrol?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:10 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Lang Leve de AH Parade
![]()
Weet trouwens iemand of de personeelskorting bij je salaris zat?
Volgende week weer Disneyweken met in de hoofdrol ... ... ... ... Doornroosje![]()
Silvia Saint past niet in het beleid van Albert Heijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:16 schreef biel het volgende:
[..]
wie wil je dan in de hoofdrol?
silvia saint?
Je krijgt 34 uur per periode uit betaald als:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:52 schreef Nieuwseling het volgende:
[..]
Misschien een kenner hier aanwezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |