er zijn winkels waar je binnen 3uur heel de winkel na kan vullen in je eentje..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:14 schreef biel het volgende:
[..]
of je daar altijd tijd voor heb!
je werkt zeker in een winkel van 15m2!?
Geniet d'r van!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:17 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Morgen eerste zaterdag zonder Albert Heijn..
Volgens mij niet meer.AH gaat stoppen met het verkopen van kleding.quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:58 schreef Andromache het volgende:
Geen klagende klant, louter geïnteresseerd:
Lieve AH-medewerkers, weten jullie of en wanneer er weer Paolo Feretti-winterjassen komen?
Zou me sterk lijken want hier zitten juist leuke winstmarges opquote:Op zondag 12 oktober 2008 09:16 schreef filiaal_1200 het volgende:
[..]
Volgens mij niet meer.AH gaat stoppen met het verkopen van kleding.
Heb je de afprijzingen in de filialen nog nooit gezien denk ik!quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:54 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Zou me sterk lijken want hier zitten juist leuke winstmarges op
Dan is de EAB om wat voor reden dan ook nog niet bijgeschreven, en komt er een zgn. 'pro forma EAB' in je systeem te staan om te voorkomen dat alles in de min loopt, en je toch nog een beetje fatsoenlijke voorraadstanden hebt. In feite is deze pro forma EAB gelijk aan je bestelling, het verschil zit dus in je leveringsproblemen (afwijkingenblad). Zo gauw de EAB correct is bijgeschreven, verdwijnt de pro forma EAB weer, en komt voor ieder 'Geen ontv.ber.' een 0 te staan. Alleen voor artikelen van de kaascentrale wil dit om de een of andere reden nog wel eens misgaan, en dan moet je inderdaad even SSC'-en.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:55 schreef Webgangster het volgende:
Vandaag was ook weer is een dag waarop heel vaak deze melding in me terminal stond:
Geen ontv. ber.
Tja en wat doe je dat ?
Iemand die mij het kan vertellen ?
Heb samen met me ASM maar even via SSC een mailtje gestuurd.
> WGR, daar lopen veel meer deskundigen rondquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:32 schreef Medellin het volgende:
Goedemiddag,
Zijn hier toevallig mensen aanwezig die meer van de rechten van de medewerker weten dan de gemiddelde persoon?
[knip]
Er staat standaard een 0 bij Geen ontv.ber.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:46 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dan is de EAB om wat voor reden dan ook nog niet bijgeschreven, en komt er een zgn. 'pro forma EAB' in je systeem te staan om te voorkomen dat alles in de min loopt, en je toch nog een beetje fatsoenlijke voorraadstanden hebt. In feite is deze pro forma EAB gelijk aan je bestelling, het verschil zit dus in je leveringsproblemen (afwijkingenblad). Zo gauw de EAB correct is bijgeschreven, verdwijnt de pro forma EAB weer, en komt voor ieder 'Geen ontv.ber.' een 0 te staan. Alleen voor artikelen van de kaascentrale wil dit om de een of andere reden nog wel eens misgaan, en dan moet je inderdaad even SSC'-en.
Correct me if I am wrong. Maar de uren die je boven contract werkt (in jouw geval 6 tot 16 uur per week) worden om gezet in TvT uren (Tijd voor Tijd). Als ik vervolgens de CAO heel letterlijk ga lezen staan er 2 dingen die voor jou erg belangrijk zijn:quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:32 schreef Medellin het volgende:
Goedemiddag,
Zijn hier toevallig mensen aanwezig die meer van de rechten van de medewerker weten dan de gemiddelde persoon?
De situatie is namelijk als volgt; recent is er een regel ingevoerd dat medewerkers boven de 19 jaar niet meer uitbetaald krijgen dan de contracturen die in hun contract staan vermeld. Nu is het zo dat alle extra gemaakte uren naar de vakantie uren gaan. Voor mij (21) is dit bijvoorbeeld nog steeds 24 uur per week. Ik werk er vaak 30 - 50 omdat ik dat geld nou eenmaal nodig heb. Voorheen dus geen probleem, maar met deze belachelijke regel wel
Wat zij graag willen zien is dat je vrij neemt om deze uren op te maken, probleem is echter dat wij daar geen trek in hebben. Wij werken om geld te verdienen. Nu is mijn vraag; mag de AH medewerkers geforceerd vakantieuren toedienen aan de medewerker. Een voorbeeld: zij geven aan dat ik volgende week gewoon de hele week vrij ben. Ik wil dat niet. Mag dit wel?
Volgens mij namelijk niet, maar ik wil het zeker weten. Ik verdien anders namelijk 200 euro per maand (aan de hand van 24 uur per maand). Dit is net genoeg om mn reet mee af te vegen
Alvast bedankt voor de reacties!
extra uren worden inderdaad TVT.. Je kan geloof ik maximaal maar 8uur TVT per periode omzetten naar vakantie... anders zou je alle TvT kunnen omzetten naar vakantie... wat weer goed is voor je loonsom en dats niet helemaal fair natuurlijk..quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:10 schreef joriszss het volgende:
[..]
Correct me if I am wrong. Maar de uren die je boven contract werkt (in jouw geval 6 tot 16 uur per week) worden om gezet in TvT uren (Tijd voor Tijd). Als ik vervolgens de CAO heel letterlijk ga lezen staan er 2 dingen die voor jou erg belangrijk zijn:
1. TvT uren moeten in overleg met de medewerker binnen 6 maanden worden opgenomen, kan dit niet, dan kan na deze termijn alsnog het saldo worden uitbetaald.
2. (en die is voor jou nog veel interessanter) wanneer er langdurig (volgens mij is dit gedefinieerd als >3 maanden) boven contract word gewerkt, kan de medewerker zijn of haar contract laten verhogen naar het werkelijk aantal gemaakte uren.
Ok, dit klinkt dus allemaal leuk en aardig, nu nog voorleggen aan je (A)SM. En ik geloof niet dat die erg blij worden van dit soort berichten (en dan is het aan jou of je je daarbij neerlegt of niet).
het is nog steeds na elke 4 weken?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:42 schreef Rikketik het volgende:
Hehe, vier weken gaan snel voorbij.
Maar het is steeds vroeger in de maand, dat is wel verwarrend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |