OMGquote:Op maandag 22 september 2008 10:12 schreef KingOfPop het volgende:
BobbyB, dat wil je niet, echt niet, maar ok hij komt eraan.
Net een hogedrukspuit, joh. BLACKZILLAAAAAAAAA, Bt vond hemquote:
Ja, het is toch wel te merken dat Jordy en Sackboy er niet zijn.quote:Op maandag 22 september 2008 10:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Neuh niet echt, was redelijk saai hiero. Alleen paultjuhhh is de laatste wel veel hier
Dat maakt het nog ergerquote:
Zo lang douchen? Je lijkt wel een wijfquote:Op maandag 22 september 2008 10:20 schreef KingOfPop het volgende:
Ga even douchen, ben er om 11 uur wel weer!
Ik had een grijze joggingbroek aan, maar daarna was 'ie bruinquote:Op maandag 22 september 2008 10:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En toen waren jij en je kleertjes weer een beetje bijgekleurd.
Lang douchen pwnd.quote:Op maandag 22 september 2008 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo lang douchen? Je lijkt wel een wijf
Amateurquote:Op maandag 22 september 2008 10:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kan ik helaas niet vinden.
Lekker, zo'n warme unit in je broek...quote:Op maandag 22 september 2008 10:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik had een grijze joggingbroek aan, maar daarna was 'ie bruin![]()
![]()
![]()
![]()
En de vloerbedekking ook, evenals mijn sokken, benen, en bureaustoel
Hé, niet zo snel oordelen hé.quote:Op maandag 22 september 2008 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo lang douchen? Je lijkt wel een wijf
Whehehe, keep on dreamingquote:Op maandag 22 september 2008 10:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben vakkenvuller, dus ik sta hoger in aanzien.
Pauperquote:Op maandag 22 september 2008 10:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Waar kan ik de goedkoopste sigaretten halen?Qua merk ofzo?
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |