quote:Op maandag 22 september 2008 09:39 schreef Maisvader het volgende:
Ik had net echt de bruutste diarree van m'n leven. Altijd leuk om op school iets voor je medeleerling achter te laten!
Ik had net echt de bruutste diarree van m'n leven. Altijd leuk om op school iets voor je medeleerling achter te laten!
quote:
En natuurlijk ook credits naar degene die met input (lees: meest belachelijke dingen om erin te zettenquote:Op maandag 22 september 2008 08:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mooi hecredits naar bobbyb daarvoor
!
Waar was je van het weekend? Ik heb je niet gezienquote:
Kwam d'r veel uit?quote:Op maandag 22 september 2008 09:42 schreef Gupje het volgende:
[..]
Done! maar ik heb wel doorgespoeld!
Ben jij Jordy of Sackboy?quote:
Het is een kloon van aapzondertand2quote:
Ik heb een leven gevondenquote:Op maandag 22 september 2008 09:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waar was je van het weekend? Ik heb je niet gezien
Schijtjong .. krijg de bokketering.quote:Op maandag 22 september 2008 09:39 schreef Maisvader het volgende:
Zoiets had ik ook een keer, maar dan thuis. Ik moest een scheet laten, maar ik was vergeten dat ik diaree hadquote:Op maandag 22 september 2008 09:39 schreef Maisvader het volgende:
*fap fapperdie fap fap fap*quote:Op maandag 22 september 2008 10:09 schreef BobbyB het volgende:
Deze ook maar ff posten dan!
[ afbeelding ]
Blackzillaquote:Op maandag 22 september 2008 10:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb ik nog wat gemist? Relletjes of zo?
Neuh niet echt, was redelijk saai hiero. Alleen paultjuhhh is de laatste wel veel hierquote:Op maandag 22 september 2008 10:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb een leven gevondenbest druk geweest het weekend. Weer eens wezen stappen met maten en verder van alles en nog wat.
Heb ik nog wat gemist? Relletjes of zo?
Joep spetterpoep!quote:Op maandag 22 september 2008 10:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je die link al gestuurd?
quote:Op maandag 22 september 2008 10:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook een keer, maar dan thuis. Ik moest een scheet laten, maar ik was vergeten dat ik diaree had![]()
Naar wie?quote:Op maandag 22 september 2008 10:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je die link al gestuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |