Eerst ga je met je poffertjes porum in een vak met Fnoord supporters zitten en dan ook nog gaan juichen en dan achteraf janken dat je een stoot voor je bek krijgt wat een droeftoeterquote:Op dinsdag 23 september 2008 07:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, daarom zijn er ook uit- en thuisvakken in het leven geroepen.
Pestventje moet niet huilen, oud en wijs genoeg.
Ik zat onderaan op rij 2 in het bewuste vak (C). Ik zag ineens naast mij een stuk of 10 Feyenoord-fans met de haat in hun ogen en de schuim uit hun mond naar boven schreeuwen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 06:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zag er vanuit E aardig gespannen uit maar kreeg niet precies mee hoe of wat hoorde na afloop wel dat het om een vader met zoon ging. Die zoon zou zelf ook een hoek hebben gegeven en daardoor vlamde het ff op met de stewards erbij en zulks
Eigen Schuld!
En vind iedereen het dan nog steeds zo zielig? Op je 17e moet je toch tenminste helemaal in de gaten hebben dat juichen in een Feyenoord vak not done is..quote:Op dinsdag 23 september 2008 07:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Kan iemand die tt van 12 naar 17 aanpassen?
Ja goed hoor maar het is niet normaal om dan meteen erop los te rammen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En vind iedereen het dan nog steeds zo zielig? Op je 17e moet je toch tenminste helemaal in de gaten hebben dat juichen in een Feyenoord vak not done is..
Zielig? Nee.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En vind iedereen het dan nog steeds zo zielig? Op je 17e moet je toch tenminste helemaal in de gaten hebben dat juichen in een Feyenoord vak not done is..
Marokkanen en de linkse users hier, halen graag de voetbalsupporters aan om de vergelijking te maken met het allochtone straattuig. Daarmee willen ze zeggen dat het allemaal wel meevalt en Nederlanders minstens zo crimineel/asociaal zijn als allochtonen, wat natuurlijk een tang-op-een-varken vergelijing is.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:02 schreef liefhart het volgende:
Overigens snap ik die vergelijking met het Marokkanen probleem die Meki trekt dan weer totaal niet.
Nederlandse hooligans zijn lastig, Marokkaanse straatschoffies zijn een plaag.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Marokkanen en de linkse users hier, halen graag de voetbalsupporters aan om de vergelijking te maken met het allochtone straattuig. Daarmee willen ze zeggen dat het allemaal wel meevalt en Nederlanders minstens zo crimineel/asociaal zijn als allochtonen, wat natuurlijk een tang-op-een-varken vergelijing is.
En in beide gevallen is de lakse houding van de regering hier schuldig aan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:37 schreef ES57 het volgende:
[..]
Nederlandse hooligans zijn lastig, Marokkaanse straatschoffies zijn een plaag.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Marokkanen en de linkse users hier, halen graag de voetbalsupporters aan om de vergelijking te maken met het allochtone straattuig. Daarmee willen ze zeggen dat het allemaal wel meevalt en Nederlanders minstens zo crimineel/asociaal zijn als allochtonen, wat natuurlijk een tang-op-een-varken vergelijing is.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:51 schreef liefhart het volgende:
[..]
En in beide gevallen is de lakse houding van de regering hier schuldig aan.
Kan me herinneren na de rellen in 2005 in rdam ( )
dat opstelten en cohen hebben afgesproken als er weer grootschalig gereld zou worden in Adam of rdam is het 5 jaar klassieker zonder uit publiek en sindsdien is er niks meer aan de hand op wat kleine dingetjes na geen confrontaties meer.
Als je dat tuig net als in Gouda gewoon keihard straft moet je zien dat ze inbinden maar overheid is laf gewoon
quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n verkapte "in Amerika is alles veel beter" post? Een beetje gaan lopen miepen omdat wat gasten zich in het weekend effe willen uitleven tijdens een voetbalwedstrijd.quote:Op maandag 22 september 2008 20:49 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar afranselingen zoals in dit topic, het moedwillig afbreken van binnensteden, politiebusjes in de brand steken, of buiten wedstrijden om elkaar ontmoeten voor een vechtpartij..... dat heb je hier dus totaal niet.
Hier heb je uiteraard wel andere problemen, want mannen moeten toch hun agressie kwijt, en dat doen ze in gangs..... maar zelfs gang-leden gaan naar sportwedstrijden en veroorzaken daar toch doorgaans weer geen problemen.
ik kan me anders ook nog een gezellig feestje op het leidse plein herinneren toen ajax een paar jaar geleden de beker won.........quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:54 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
Feyenoord Kampioen en je heb weer rellen
nu wordt het inderdaad minder ziekelijk ja, doch ziekelijk genoeg maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
stress hč...quote:Op dinsdag 23 september 2008 06:51 schreef liefhart het volgende:
OMG hij is opeens 5 jaar ouder geworden
Inderdaad kereltje van 17 krijgt een tik en iedereen die geen zier om voetbal geeft is op de teentjes getraptquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tja, gewoon een sukkel die Ajacied. Hij had best kunnen bedenken dat hij een tikkie kon krijgen als hij zou gaan juichen. Het is uiteindelijk allemaal nog best meegevallen.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
Inderdaad kereltje van 17 krijgt een tik en iedereen die geen zier om voetbal geeft is op de teentjes getrapt
Vergelijk anders even een politieke kwestie van wereldformaat met een voetbalwedstrijd?quote:Op maandag 22 september 2008 13:03 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
Bedoel je gaat als Israelier ook niet met een Joodse vlag in de Palestijnse gebieden lopen zwaaien.
Ach, dat worden ze voorlopig toch niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:54 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
Feyenoord Kampioen en je heb weer rellen
Idd als een Feyenoorder dat bij jullie zouden doen zouden jullie hem opsporen in het clubhuis, deur op slot doen en in de fik stekenquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tja, gewoon een sukkel die Ajacied. Hij had best kunnen bedenken dat hij een tikkie kon krijgen als hij zou gaan juichen. Het is uiteindelijk allemaal nog best meegevallen.
het is -VEEL- triester dat mensen hem klappen verkopen, hoe zielig ben je dan?quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:01 schreef mschol het volgende:
[..]
het is -VEEL- triester dat mensen hem klappen verkopen, hoe zielig ben je dan?
iemand klappen verkopen terwijl ze allemaal een stel kinderen aanjuichen die achter een bal aan rennen!
Toch zien we dat overwaaien en je bent blind als je niet ziet dat NL ook vele probleemwijken heeft.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:08 schreef Hathor het volgende:
Jullie hebben weer een ander soort rellen, dat van in opstand komende ghetto's tegen de lokale overheid, vind je het heel vervelend als ik totaal niet jaloers ben op je?
Nee hoor, dat zie ik prima, maar om dat soort wijken te gaan vergelijken met de housingprojects daar, gaat me toch iets te ver.quote:Op woensdag 24 september 2008 01:35 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Toch zien we dat overwaaien en je bent blind als je niet ziet dat NL ook vele probleemwijken heeft.
Bron?quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:52 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
criminaliteit in nederland valt ook mee,
Dat was dinsdag al bekendquote:Op donderdag 25 september 2008 08:06 schreef Pappie_Culo het volgende:
PS. Nou is ie weer 17?
+5 mana from battle ofzo?
bron dit dan zelf ook ffquote:Op donderdag 25 september 2008 08:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Bron?
Nederland bevindt zich samen met Denemarken voor zover ik weet in de hogere regionen van de Europese statistieken.
Er zijn bv weinig landen waar zoveel gejat wordt als hier. Maar wij hebben bv een hoop fietsendiefstal.
Maar natuurlijkquote:
ik geloof het wel hoor, maar voor de volledigheid en zulksquote:Op donderdag 25 september 2008 08:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
http://www.elsevier.nl/we(...)minele-EU-landen.htm (Elsevier, maar okee)
http://www.nrc.nl/binnenl(...)top_criminele_landen
Ik kan er wel meer vinden als het moet.
Mja, ik post bijna nooit bronnen eigenlijk. Mijn ervaring is dat ze in de meeste discussies weinig toevoegen aangezien de bronnen vaak net zo arbitrair zijn als de posts in het topic.quote:Op donderdag 25 september 2008 08:40 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
ik geloof het wel hoor, maar voor de volledigheid en zulks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |