abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61842552
Kan iemand die tt van 12 naar 17 aanpassen?
pi_61842565
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 07:03 schreef Keltie het volgende:

[..]

Jah, daarom zijn er ook uit- en thuisvakken in het leven geroepen.
Pestventje moet niet huilen, oud en wijs genoeg.
Eerst ga je met je poffertjes porum in een vak met Fnoord supporters zitten en dan ook nog gaan juichen en dan achteraf janken dat je een stoot voor je bek krijgt wat een droeftoeter
  dinsdag 23 september 2008 @ 07:21:27 #153
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_61842622
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 06:56 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

zag er vanuit E aardig gespannen uit maar kreeg niet precies mee hoe of wat hoorde na afloop wel dat het om een vader met zoon ging. Die zoon zou zelf ook een hoek hebben gegeven en daardoor vlamde het ff op met de stewards erbij en zulks

Eigen Schuld!
Ik zat onderaan op rij 2 in het bewuste vak (C). Ik zag ineens naast mij een stuk of 10 Feyenoord-fans met de haat in hun ogen en de schuim uit hun mond naar boven schreeuwen.

Drank + drugs + agressie + voetbal + kutleven + beperkte intelligentie = foute boel

Vijf stewards hielden hen in bedwang en namen 2 personen in bescherming die via de nooduitgang in veiligheid werden gebracht. Grappenmakers van het vak beneden (Z) begonnen zich er ook mee te bemoeien en begonnen met bier te gooien. Even later kreeg ik de volle laag over mij heen.

Het begon trouwens al lekker in de trein van Den Haag naar Rotterdam. Daar werd ik geconfronteerd met dronken Hagenezen die zongen over "k-joden die aan het gas moeten." Je vraagt je echt af waarom hun papa's en mama's hen op de wereld hebben gebracht.

[ Bericht 4% gewijzigd door ES57 op 23-09-2008 07:36:17 ]
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2008 @ 08:20:44 #154
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61842994
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 07:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Kan iemand die tt van 12 naar 17 aanpassen?
En vind iedereen het dan nog steeds zo zielig? Op je 17e moet je toch tenminste helemaal in de gaten hebben dat juichen in een Feyenoord vak not done is..
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_61843137
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 08:20 schreef Manu82 het volgende:

[..]

En vind iedereen het dan nog steeds zo zielig? Op je 17e moet je toch tenminste helemaal in de gaten hebben dat juichen in een Feyenoord vak not done is..
Ja goed hoor maar het is niet normaal om dan meteen erop los te rammen.

Anderzijds hij heeft zelf ook klappen uitgedeeld volgens deel 2 van het verhaal , ik weet niet of die ruzie heeft gemaakt daarna een klap heeft gekregen , of dat die terug heeft geslagen nadat hij de eerste klap heeft gehad.
Hoe dan ook treurig voorval maar het is wel anders dat gisteren gesteld werd dat een arme kleine jongen van 12 omdat die juichte een klap heeft gehad
pi_61843187
quote:

[..]

Zielig? Nee.
Normaal? Nee, ook niet echt.
Te verwachten? Mjah, dat wel.

Maar kennelijk is zelfs niet duidelijk wie er begonnen is met meppen, dus mogelijk was de 17-jarige zelf nog eens de grootste aggressieveling in het vak.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_61843476
Overigens snap ik die vergelijking met het Marokkanen probleem die Meki trekt dan weer totaal niet.

Meki een ding als je je geloofwaardigheid wil behouden zou je er goed aan doen om eens positief nieuws over mocro's posten (voor zover dat er is) en niet doen alsof er niets aan de hand is met Marokkanen in Nederland want als je het nieuws leest dan zie je duidelijk dat het jongeren van Marokkaanse komaf zijn die de boel verzieken.
Jammer voor de goede Marokkanen die er echt wel zijn maar je moet niet zo stom lullen en het gediscrimineerde Marokkaantje uit komen hangen want de feiten zijn tegen je verhalen
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:25:04 #158
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_61843843
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:02 schreef liefhart het volgende:
Overigens snap ik die vergelijking met het Marokkanen probleem die Meki trekt dan weer totaal niet.
Marokkanen en de linkse users hier, halen graag de voetbalsupporters aan om de vergelijking te maken met het allochtone straattuig. Daarmee willen ze zeggen dat het allemaal wel meevalt en Nederlanders minstens zo crimineel/asociaal zijn als allochtonen, wat natuurlijk een tang-op-een-varken vergelijing is.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:37:19 #159
226255 ES57
pi_61844051
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:25 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Marokkanen en de linkse users hier, halen graag de voetbalsupporters aan om de vergelijking te maken met het allochtone straattuig. Daarmee willen ze zeggen dat het allemaal wel meevalt en Nederlanders minstens zo crimineel/asociaal zijn als allochtonen, wat natuurlijk een tang-op-een-varken vergelijing is.
Nederlandse hooligans zijn lastig, Marokkaanse straatschoffies zijn een plaag.
pi_61844323
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:37 schreef ES57 het volgende:

[..]

Nederlandse hooligans zijn lastig, Marokkaanse straatschoffies zijn een plaag.
En in beide gevallen is de lakse houding van de regering hier schuldig aan.

Kan me herinneren na de rellen in 2005 in rdam ( )
dat opstelten en cohen hebben afgesproken als er weer grootschalig gereld zou worden in Adam of rdam is het 5 jaar klassieker zonder uit publiek en sindsdien is er niks meer aan de hand op wat kleine dingetjes na geen confrontaties meer.
Als je dat tuig net als in Gouda gewoon keihard straft moet je zien dat ze inbinden maar overheid is laf gewoon
pi_61844353
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:25 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

criminaliteit in nederland valt ook mee,
laagste van europa en al dalend sinds 2002.

Maar ja Wilders aanhangers doen graag voorkomen alsof alle allochtonen criminelen zijn en dat we maar vooral bang moeten zijn maar dat Wilders alle problemen gaat oplossen
pi_61844396
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:51 schreef liefhart het volgende:

[..]

En in beide gevallen is de lakse houding van de regering hier schuldig aan.

Kan me herinneren na de rellen in 2005 in rdam ( )
dat opstelten en cohen hebben afgesproken als er weer grootschalig gereld zou worden in Adam of rdam is het 5 jaar klassieker zonder uit publiek en sindsdien is er niks meer aan de hand op wat kleine dingetjes na geen confrontaties meer.
Als je dat tuig net als in Gouda gewoon keihard straft moet je zien dat ze inbinden maar overheid is laf gewoon

Feyenoord Kampioen en je heb weer rellen
pi_61844421
quote:

[..]

Domme gast die provoceerde.
pi_61844738
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:49 schreef maartena het volgende:

[..]

Maar afranselingen zoals in dit topic, het moedwillig afbreken van binnensteden, politiebusjes in de brand steken, of buiten wedstrijden om elkaar ontmoeten voor een vechtpartij..... dat heb je hier dus totaal niet.

Hier heb je uiteraard wel andere problemen, want mannen moeten toch hun agressie kwijt, en dat doen ze in gangs..... maar zelfs gang-leden gaan naar sportwedstrijden en veroorzaken daar toch doorgaans weer geen problemen.
Is dit weer zo'n verkapte "in Amerika is alles veel beter" post? Een beetje gaan lopen miepen omdat wat gasten zich in het weekend effe willen uitleven tijdens een voetbalwedstrijd. Als ik dan toch voor de keuze gezet zou worden, dan geef mij die vandalen maar, die gaan s'avonds gewoon weer naar huis en zie je de rest van de week niet meer, terwijl die "gangs" zoals jij ze noemt 24 uur per dag actief zijn en per jaar voor honderden doden en gewonden zorgen, maar ach....tenminste gedragen ze zich WEL bij sportwedstrijden.

En oh ja...ook in Boston heb je wijken waar je gewoon klappen oploopt als je het lef hebt met je Yankees petje over straat te gaan, waar haal je de onzin vandaan dat er in Amerika geen ongezonde sportrivaliteit zou bestaan?

Jullie hebben weer een ander soort rellen, dat van in opstand komende ghetto's tegen de lokale overheid, vind je het heel vervelend als ik totaal niet jaloers ben op je?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_61844982
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:54 schreef LeroyBig het volgende:

[..]

ik kan me anders ook nog een gezellig feestje op het leidse plein herinneren toen ajax een paar jaar geleden de beker won.........
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:19:28 #166
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_61848816
quote:

[..]

nu wordt het inderdaad minder ziekelijk ja, doch ziekelijk genoeg maar dat terzijde.
pi_61849836
Vader zei nog: 'niet te uitbundig juichen'
ROTTERDAM - De vader van de 17-jarige jongen die afgelopen zondag in de Kuip een stomp in zijn gezicht kreeg, had zijn zoon al gewaarschuwd niet te uitbundig te juichen.

Feyenoordfans tijdens Feyenoord - Ajax. FOTO SOENAR CHAMID
Dat zegt de Rotterdamse politie. De Ajax-supporter zat tussen Feyenoord-aanhang in vak C toen de eerste goal viel. Hij kon zijn blijdschap niet onderdrukken en juichte. Hierop werd hij belaagd door een supporter van de Rotterdamse club.

Drie stewards van de Kuip ontzetten vader en zoon en leidden hen via de nooduitgang naar een ruimte om bij te komen. ,,Mijn stewards hebben geweldig werk verricht,’’ zegt Peter Heinen, directeur van Sport Event Security. ,,Natuurlijk heeft de jongen een klap opgelopen, maar de schade is beperkt gebleven.’’

Heinen vermoedt dat het tweetal voor de hoge risicowedstrijd via via, mogelijk via de zwarte handel, aan kaartjes is gekomen. De politie meldde eerder dat het slachtoffer twaalf jaar oud is. Hij bleek gisteren vijf jaar ouder te zijn. Zijn vader doet vandaag namens hem aangifte. De politie verspreidt de foto van de verdachte binnen het korps. Als het nodig is wordt zijn foto getoond in een opsporingsprogramma.
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:33:28 #168
226255 ES57
pi_61850323
Waarom plaats je een bericht dat hier al is geplaatst?
pi_61850486
Tja, gewoon een sukkel die Ajacied. Hij had best kunnen bedenken dat hij een tikkie kon krijgen als hij zou gaan juichen. Het is uiteindelijk allemaal nog best meegevallen.
pi_61850825
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 06:51 schreef liefhart het volgende:
OMG hij is opeens 5 jaar ouder geworden
stress hč...
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:26:43 #171
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_61852980
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 14:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tja, gewoon een sukkel die Ajacied. Hij had best kunnen bedenken dat hij een tikkie kon krijgen als hij zou gaan juichen. Het is uiteindelijk allemaal nog best meegevallen.
Inderdaad kereltje van 17 krijgt een tik en iedereen die geen zier om voetbal geeft is op de teentjes getrapt
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_61855804
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:26 schreef stefmans het volgende:

[..]

Inderdaad kereltje van 17 krijgt een tik en iedereen die geen zier om voetbal geeft is op de teentjes getrapt

Ach das een beetje de tijd geest, als een Marokaan 2 scheten laat dan janken de Wilderianen over een terroristisch gifgas aanval van Al Qaida
pi_61857659
quote:
Op maandag 22 september 2008 13:03 schreef LeroyBig het volgende:

[..]

Bedoel je gaat als Israelier ook niet met een Joodse vlag in de Palestijnse gebieden lopen zwaaien.
Vergelijk anders even een politieke kwestie van wereldformaat met een voetbalwedstrijd?
Sie mussen auch immer mich haben.
pi_61857696
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:54 schreef LeroyBig het volgende:

[..]

Ach, dat worden ze voorlopig toch niet.
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2008 @ 19:42:13 #175
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61857814
quote:
Idd als een Feyenoorder dat bij jullie zouden doen zouden jullie hem opsporen in het clubhuis, deur op slot doen en in de fik steken
Room 23
pi_61860354
quote:
het is -VEEL- triester dat mensen hem klappen verkopen, hoe zielig ben je dan?
iemand klappen verkopen terwijl ze allemaal een stel kinderen aanjuichen die achter een bal aan rennen !
pi_61860618
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:01 schreef mschol het volgende:

[..]

het is -VEEL- triester dat mensen hem klappen verkopen, hoe zielig ben je dan?
iemand klappen verkopen terwijl ze allemaal een stel kinderen aanjuichen die achter een bal aan rennen !
pi_61860666
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:08 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat geldt ook voor die reactie daarboven trouwens.
pi_61860972
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:08 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

heb ik op je teentjes getrapt?
pi_61867949
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:08 schreef Hathor het volgende:

Jullie hebben weer een ander soort rellen, dat van in opstand komende ghetto's tegen de lokale overheid, vind je het heel vervelend als ik totaal niet jaloers ben op je?
Toch zien we dat overwaaien en je bent blind als je niet ziet dat NL ook vele probleemwijken heeft.
***** Kraak.....
pi_61887560
quote:
Op woensdag 24 september 2008 01:35 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Toch zien we dat overwaaien en je bent blind als je niet ziet dat NL ook vele probleemwijken heeft.
Nee hoor, dat zie ik prima, maar om dat soort wijken te gaan vergelijken met de housingprojects daar, gaat me toch iets te ver.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_61896194
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:52 schreef LeroyBig het volgende:

[..]

criminaliteit in nederland valt ook mee,
Bron?

Nederland bevindt zich samen met Denemarken voor zover ik weet in de hogere regionen van de Europese statistieken.

Er zijn bv weinig landen waar zoveel gejat wordt als hier. Maar wij hebben bv een hoop fietsendiefstal.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_61896200
PS. Nou is ie weer 17?

+5 mana from battle ofzo?
  † In Memoriam † donderdag 25 september 2008 @ 08:27:05 #184
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61896393
quote:
Op donderdag 25 september 2008 08:06 schreef Pappie_Culo het volgende:
PS. Nou is ie weer 17?

+5 mana from battle ofzo?
Dat was dinsdag al bekend
Je loopt achter
Room 23
  donderdag 25 september 2008 @ 08:30:20 #185
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_61896434
quote:
Op donderdag 25 september 2008 08:05 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Bron?

Nederland bevindt zich samen met Denemarken voor zover ik weet in de hogere regionen van de Europese statistieken.

Er zijn bv weinig landen waar zoveel gejat wordt als hier. Maar wij hebben bv een hoop fietsendiefstal.
bron dit dan zelf ook ff
pi_61896483
quote:
Op donderdag 25 september 2008 08:30 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

bron dit dan zelf ook ff
Maar natuurlijk

http://www.elsevier.nl/we(...)minele-EU-landen.htm (Elsevier, maar okee )

http://www.nrc.nl/binnenl(...)top_criminele_landen

Ik kan er wel meer vinden als het moet.
  donderdag 25 september 2008 @ 08:40:34 #187
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_61896542
quote:
Op donderdag 25 september 2008 08:35 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Maar natuurlijk

http://www.elsevier.nl/we(...)minele-EU-landen.htm (Elsevier, maar okee )

http://www.nrc.nl/binnenl(...)top_criminele_landen

Ik kan er wel meer vinden als het moet.
ik geloof het wel hoor, maar voor de volledigheid en zulks
pi_61896605
quote:
Op donderdag 25 september 2008 08:40 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

ik geloof het wel hoor, maar voor de volledigheid en zulks
Mja, ik post bijna nooit bronnen eigenlijk. Mijn ervaring is dat ze in de meeste discussies weinig toevoegen aangezien de bronnen vaak net zo arbitrair zijn als de posts in het topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')