Geen dank, ik heb hem hier zelfs als single (zo'n zwart ding met een A en B-kant) liggen! Voor FL 6,50 gekocht 20 jaar geleden!quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:19 schreef Louterman het volgende:
[..]
Super dit is hem! Wat een snelle reactie, echt bedankt!
Hier kan je niks mee? Kijk eens op dance trends top 30quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:36 schreef rjmb het volgende:
Ik zoek een nummer met een soort van elektronisch dance geluid je hoort alleen muziek.Hij is geloof ik nog niet zo lang uit.Verder weet ik niet zoveel te vertellen over het nummer maar misschien kan iemand helpen??
Bedoel je niet toevallig deze?quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Die nieuwe remix van Milkshake van Kelis, met die lekkere wijven in de clip... hoe heet die en wie is de artiest?
Google..quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:26 schreef rjmb het volgende:
Kut zooi ken hem nergens vinden weet ook niet waar ik moet beginnen:S:S
Nee, maar ik heb m al.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:03 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik zoek een liedje dat ik de laatste tijd overal hoor. De zangeres klinkt als Amy Winehouse of Duffy. De teskt is redelijk onverstaanbaar, het enige wat ik denk te hebben gehoord is "you shout at me for walking straight in line", wat vast helemaal fout is want met google kan ik daar niks op vinden. Weet iemand welke ik bedoel?
Ik zoek deze ook nog steedsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:44 schreef TheDenialTwist het volgende:
Nee helaas dat is 'm niet, maar hij lijkt er wel een beetje op. Het lijkt ook wel op dit liedje:
Maar dat is hem dus ook niet. Iemand anders een idee?
Die van jou zou ik niet weten..
Ik ben niet zo thuis in al die zangeresjes, maar is het misschien 'Cold shoulder' van Adele?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:22 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
[..]
Ik zoek deze ook nog steeds
Eric Prydz - Pjanoo?quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:26 schreef rjmb het volgende:
Kut zooi ken hem nergens vinden weet ook niet waar ik moet beginnen:S:S
Dat is 'm! Dankjequote:Op zondag 5 oktober 2008 21:40 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in al die zangeresjes, maar is het misschien 'Cold shoulder' van Adele?
Deed me denken aan Nina Simone - Ain't got no/I got life.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:13 schreef Aventura het volgende:
Oke, ik zoek dus een housenummer waarin herhaaldelijk (iets van) ' i've got money, i' ve got time' wordt gezongen. Het is denk ik een recent nummer, want ik heb hem op 2 feestjes recentelijk voorbij horen komen.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:18 schreef kiim68 het volgende:
Hee hee !
Ik zoek een nummer uit een reclame van rtl 4: mystery nog wat is een reclame over baantjer en nog meer van die programmas, het is een rapnummer met viool op de achtergrond.
Kan iemand me helpen (A)?
xx
'Mystery Repeats' van Pete Philly & Perquisite.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:18 schreef kiim68 het volgende:
Hee hee !
Ik zoek een nummer uit een reclame van rtl 4: mystery nog wat is een reclame over baantjer en nog meer van die programmas, het is een rapnummer met viool op de achtergrond.
xx
Robin Thicke - When I Get You Alonequote:Op zondag 5 oktober 2008 22:18 schreef kiim68 het volgende:
Hee hee !
xx
Fatboy Slim - Funk Soul Brotherquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:52 schreef Silver_Shark het volgende:
bij fifa 99 had je altijd zo'n nummer van Phunk so brother van wie was die ook alweer
alvast bedankt ^^
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:52 schreef Silver_Shark het volgende:
bij fifa 99 had je altijd zo'n nummer van Phunk so brother van wie was die ook alweer
alvast bedankt ^^
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:55 schreef raaavi het volgende:
Hallooo.
ik zat te denken aan wat een van de eerste liedjes waren die ik 'leuk' vond.
hints:
-Oud nummer
- gezongen door een neger/afro-american(usher type)
- speelt zich af op het strand
- van zo een.. 5-8 jaar geleden
- + scene dat die op de beat van de muziek zand laat 'stuiven" oid.
iemand?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:50 schreef SHE het volgende:
Was ik weer!
Hoe heet het nr wat in de reclame van de fantastische nieuw Alfa zit? De Mito?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:27 schreef Sounddragon het volgende:
Halloww,
Ik zag vanavond voor de 2e keer de reklame voor de Alfa romeo Mito op TV, en daar zat een catchy stemmetje achter, een beet rap achtig.. erg cool iig. De eerste keer dat ik hem zag/hoorde had ik al zo'n hebbehebbe gevoel, maar ik wist niet meer welke auto het was![]()
Ik zou graag willen weten hoe dat nummer heet, dan kan ik er een coole ringtone van kleien![]()
Anyone ??
Dusquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Daft Punk - Technologic
ook gebruikt in Busta Rhymes ft. Mary J. Blige, Rah Digga, Lloyd Banks, Missy Elliott, Papoose, & DMX
You're welcomequote:
Guus Meeuwis - 't Dondert en 't Bliksemtquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben op zoek naar een liedje dat wel veel in (studentenkroegen) wordt gedraaid, 'met de wind in de zeilen', of 'de wind in de rug' oid is een zin die in het refrein zit. Iets over zeilen en wind iigWeinig informatie, hoop dat iemand er iets mee kan..
Maar dan wel de Groovefinder versie om hem housy te makenquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:06 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Deed me denken aan Nina Simone - Ain't got no/I got life.
helaas is die van de Alfa reclame wel anders.quote:
iemand?quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:56 schreef steve-urkel het volgende:
ik kan er niet opkomen! het muziekje dat aan het begin en eind wordt gespeeld.. wie helpt ?
Phil Collins - Sussudioquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:02 schreef bonzai-bart het volgende:
Hallo allen!
zelf ben ik op zoek naar een nummer, we vroegen ons laatst af welk nummer dat is waar in stu-stu-studio word gezongen. Ik dacht zelf dat het van genesis kwam maar volgens is dat niet zo te zijn, ik kan nergens een liedje vinden van genesis die dit in zich heeft.
Giel Beelen gebruikt het trouwens ook wel eens in z'n show.
bvd!
guus meeuwis - het dondert en het bliksemt?quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben op zoek naar een liedje dat wel veel in (studentenkroegen) wordt gedraaid, 'met de wind in de zeilen', of 'de wind in de rug' oid is een zin die in het refrein zit. Iets over zeilen en wind iigWeinig informatie, hoop dat iemand er iets mee kan..
quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
You're welcome
[..]
Guus Meeuwis - 't Dondert en 't Bliksemt
*kuch*quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:10 schreef kvd het volgende:
[..]
guus meeuwis - het dondert en het bliksemt?
Bedoel je niet gewoon Robot rock van Daft Punk?quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:38 schreef RSie het volgende:
[..]
helaas is die van de Alfa reclame wel anders.
maar wel duidelijk afgeleid van DaftPunk. al is het nummer van Daft Punk ook wel ff 10x vetter!
wat is overigens ook alweer de titel van de rockactige track die je herkent in het nummer van DP na de "touch it" intro?
ik weet alleen nog dat er "Take me on" in wordt gezongen en dat het nummer niet al te oud is, kan alleen echt niet meer op de bandnaam komen.
Kleine edit: Ik zit nu ff snel te surfen (helaas zonder geluid) en ik zie dat er een verschil is tussen Technologic en Touch it. wellicht dat mijn bovenstaande schrijfsel dan niet helemaal klopt, al kan ik dat pas controleren als ik vanavond thuis op mijn eigen PC weer met geluid kan surfen.
Ff kijken tot op het einde wil wel helpen:quote:
?quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Die nieuwe remix van Milkshake van Kelis, met die lekkere wijven in de clip... hoe heet die en wie is de artiest?
Yep dat was mquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |