quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:37 schreef Lik het volgende:
Hallo.
Ik zoek dat vrij bekende dance nummer.
Gaat ongeveer zo:
Dance like me, ... like me, ... like me, war(rr) like me!
Ofzoiets.
Iemand?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:37 schreef Lik het volgende:
Hallo.
Ik zoek dat vrij bekende dance nummer.
Gaat ongeveer zo:
Dance like me, ... like me, ... like me, war(rr) like me!
Ofzoiets.
Iemand?
Goed filmpjequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:44 schreef Pgi het volgende:
Ik ben op zoek naar dit nummer:
http://www.garagetv.be/vi(...)ter_haar_webcam.aspx
[NSFW]
Hier dacht ik meteen aan, mar nee dus.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:44 schreef TheDenialTwist het volgende:
Nee helaas dat is 'm niet, maar hij lijkt er wel een beetje op. Het lijkt ook wel op dit liedje:
Maar dat is hem dus ook niet. Iemand anders een idee?
Die van jou zou ik niet weten..
Geen Loving it, maar Magic.. Ik weet niet of het hem is, maar ik moest er meteen aan denken..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:37 schreef SanchoPanza het volgende:
Hey TheDenialTwist, het doet mij het meest denken aan "You know I'm no good" van Amy Winehouse, wordt volgens mij nu redelijk vaak gedraaid op de radio. Misschien is dat'm? (Ik weet niet of ik die video zomaar mag plaatsen hier?)
Ik ben zelf ook op zoek naar een nummer dat ik tot nu toe helaas niet heb kunnen vinden. Het enige dat ik weet dat er heel vaak "Loving it" (?) wordt in herhaald. Het is een redelijk pop-achtig liedje. Het is verder eigenlijk vrij eentonig, zoekend op internet kom ik alleen uit op Justin Timberlake's ding voor McDonalds..
Misschien hier tussenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:10 schreef Alec84 het volgende:
Ik zoek een nummer!
Paul de Leeuw zong in een aflevering van Mooi! Weer de Leeuw een variant van Hijo de la luna, volgens mij samen met een BN-dame. Ik weet niet meer in welk van de 1000 afleveringen en ik weet ook niet meer of het in het 'publieke' deel (analoge tv) of 'internet' deel (digitale tv) was.
Weet iemand hier toevallig meer van? Ik zoek de opname, of als ik weet welke aflevering het was dan heb ik wat meer mogelijkheden.
Je bedoelt niet: Armand Van Helden-I Want Your Soul als ik op de lyrics google?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:01 schreef Snowbiker het volgende:
Eigenlijk hele dag al dit nummer in me kop, ben alleen naam en arties kwijt ...
clip gaat over een meisje, knap natuurlijk anders komt het niet op tmf of mtv, ff los van mika z'n big girls, back to the subject: ze kan niet stoppen met bewegen op de beat, op een gegeven moment komt er een doctor bij, dacht dat de clip een beetje in wit en roze tinten is, etc
tis een beetje jaren 70 achtige stijl, nummer was ongeveer 2 a 3 jaar geleden erg populair
stukken van tekst: "how i want your soul, oh, i can't let go
bij voorbaat dank
De clip lijkt er niet op, maar de lyrics worden letterlijk in dit nummer gezongen:quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:01 schreef Snowbiker het volgende:
clip gaat over een meisje, knap natuurlijk anders komt het niet op tmf of mtv, ff los van mika z'n big girls, back to the subject: ze kan niet stoppen met bewegen op de beat, op een gegeven moment komt er een doctor bij, dacht dat de clip een beetje in wit en roze tinten is, etc
tis een beetje jaren 70 achtige stijl, nummer was ongeveer 2 a 3 jaar geleden erg populair
bij voorbaat dank
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:01 schreef Snowbiker het volgende:
bij voorbaat dank
dat dacht ik eerst ook, maar zitten die lyrics daar dan in?quote:
Nee, maar over het algemeen onthouden mensen vaak beter de beelden dan de tekstquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat dacht ik eerst ook, maar zitten die lyrics daar dan in?
True, en blijkbaar was dat hem ook!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:15 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nee, maar over het algemeen onthouden mensen vaak beter de beelden dan de tekst.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:47 schreef mcjoel het volgende:
Het eerste 3 seconde hoor je zo stukje daar is ook zo heel liedje van.
kan iemand me de naam van geven
Daft Punk - Technologicquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:27 schreef Sounddragon het volgende:
Halloww,
Ik zag vanavond voor de 2e keer de reklame voor de Alfa romeo Mito op TV, en daar zat een catchy stemmetje achter, een beet rap achtig.. erg cool iig. De eerste keer dat ik hem zag/hoorde had ik al zo'n hebbehebbe gevoel, maar ik wist niet meer welke auto het was![]()
Ik zou graag willen weten hoe dat nummer heet, dan kan ik er een coole ringtone van kleien![]()
Anyone ??
http://www.3fm.nl/page/3fm_gedraaidop3fmquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zoek een liedje die een paar dagen geleden tot nu op 3FM is geweest bij Giel, ergens tussen half 7 en 7 uur.
Het was een snel rapnummer.
Iemand?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Daft Punk - Technologic
ook gebruikt in Busta Rhymes ft. Mary J. Blige, Rah Digga, Lloyd Banks, Missy Elliott, Papoose, & DMX
Had ik al gekeken, maar staat er niet bij.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_gedraaidop3fm
Snel als in Snow - Informer?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zoek een liedje die een paar dagen geleden tot nu op 3FM is geweest bij Giel, ergens tussen half 7 en 7 uur.
Het was een snel rapnummer.
Iemand?
Nee, het is hem niet en sorry voor de weinig informatie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:00 schreef alors het volgende:
[..]
Snel als in Snow - Informer?
Zonder iets meer informatie is het wel erg moeilijk te raden...
Illusion of Zillion misschien?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:37 schreef JonKeL het volgende:
Hallo,
Ik heb ooit eens een hele reeks club cd's gehad. Ze kwamen uit belgie. Toendertijd waren ze volgens mij al ergens tussen de 30 en 40. En je had er ook een aantal gold versies tussen zitten.
Nu ben ik op zoek naar de naam hiervan maar kan hem 123 niet vinden.
Dus misschien dat jullie een idee hebben?
Meer informatie heb ik er ook niet van.
Niet kicken binnen 24 uur aub. Je deed het 2 topics geleden ook al een paar keer, dus probeer de komende 10 topics maar gewoon netjes 24 uur te wachtenquote:Op zondag 5 oktober 2008 09:47 schreef mcjoel het volgende:
4 minuten is niet zo lang toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:33 schreef teek- het volgende:
Ik zoek een drum n bass/ jungle achtig nummer waar af en toe een beetje 'gezang' in voorkomt ala 'smack my bitch up' van the prodigy (die vrouw die je in dat nummer hoort).
Ik heb het nummer gister en ook zo'n anderhalve week terug nog gehoord in de ndrgrnd in Nijmegen.
T nummer duurt best lang, volgens mij toch wel bijna 4 minuten ofzo.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:47 schreef mcjoel het volgende:
weet je ook geen tracks die op die cd's stonden?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:37 schreef JonKeL het volgende:
Hallo,
Ik heb ooit eens een hele reeks club cd's gehad. Ze kwamen uit belgie. Toendertijd waren ze volgens mij al ergens tussen de 30 en 40. En je had er ook een aantal gold versies tussen zitten.
Nu ben ik op zoek naar de naam hiervan maar kan hem 123 niet vinden.
Dus misschien dat jullie een idee hebben?
Meer informatie heb ik er ook niet van.
Tim Hardin-How Can We Hang On To A Dream is mijn eerste gedachtequote:Op zondag 5 oktober 2008 13:57 schreef Louterman het volgende:
Hallo,
Ik ben opzoek naar een oud rustig nummer, wat gezongen wordt door een man. Helaas is de enige regel die ik weet van dit nummer 'what can I do to love you'.
Weet iemand welk nummer dit zou kunnen zijn?
BVD
Super dit is hem! Wat een snelle reactie, echt bedankt!quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:02 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Tim Hardin-How Can We Hang On To A Dream is mijn eerste gedachte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |