die heb ik ook gekocht.quote:Op zondag 21 september 2008 21:19 schreef koemleit het volgende:
de mijne heb ik moeten kopen.
was nog niet goedkoop ook 500 euri, maar dan heb je wel wat.
het was bij de aldi trouwens.
gewoon.... omdat het kanquote:
WIj helpen jou toch ook?!quote:
Ik heb er hier één liggen voor slechts ¤5999!quote:Op zondag 21 september 2008 21:16 schreef Rec0n het volgende:
Hoe kan je een FOK!Forum krijgen ik snap er geen reet van !
nee, zijn zusje werd er net gezegdquote:
even mailen naar forum@fok.nl en ze sturen je zo de templates opquote:Op zondag 21 september 2008 21:07 schreef Rec0n het volgende:
Waar kan je zo'n forum als fok maken,
en is dat betaalt of gratis?
Help me plz,
Bedankt.
Jaquote:Op zondag 21 september 2008 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan op de grond smijten en er keihard op beginnen te stampen!!!
Wheheh
heb jij je mod-bewijs wel laten verlengen dit jaar eigenlijk?quote:Op zondag 21 september 2008 21:33 schreef DaMart het volgende:
Heeft TS wel zijn diploma 'forumbeheerder' gehaald dan? Anders krijgt hij de inschrijving bij de Kamer van Koophandel niet rond.
Ja, vorige week alquote:Op zondag 21 september 2008 21:36 schreef Muck het volgende:
[..]
heb jij je mod-bewijs wel laten verlengen dit jaar eigenlijk?
neehee, en mailen voor de templates incl alle PI's en smileysquote:Op zondag 21 september 2008 21:44 schreef The_Terminator het volgende:
Download PHPBB en je bent klaar.
Noem jij Muck's zusje een lama?!quote:
Ja, maar Danny wou geen kloon maken van T.net.quote:Op zondag 21 september 2008 21:45 schreef Jonathon het volgende:
In 1999 was Danny ook zo begonnen met een post op het tweakers forum of er interesse was in een community
Het is FOK!, niet fok.quote:Op zondag 21 september 2008 21:07 schreef Rec0n het volgende:
Waar kan je zo'n forum als fok maken,
en is dat betaalt of gratis?
Help me plz,
Bedankt.
Welk niet-bestaande forum?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |