quote:Op zondag 21 september 2008 21:09 schreef Sanz het volgende:
http://www.google.nl
Is nieuw. Je geeft een term op om het internet af te zoeken naar die term. Wie weet dat het met "free forum software" iets oplevert.
Evt. boek aanschaffen "Zoeken voor Dummies" is gewenst.
Hoax is een verzamelnaam voor producten bij een wasmiddel.quote:Op zondag 21 september 2008 21:14 schreef Rec0n het volgende:
1. Wat is hoax,
2. Hoe kun je nou een forum bij een pak wasmiddel krijgen XD
1) http://www.google.nl/search?q=hoax&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-aquote:Op zondag 21 september 2008 21:14 schreef Rec0n het volgende:
1. Wat is hoax,
En jij hebt als ondertitel ''king of FOK!''quote:Op zondag 21 september 2008 21:14 schreef Rec0n het volgende:
1. Wat is hoax,
lees de reacties even dan!quote:Op zondag 21 september 2008 21:16 schreef Rec0n het volgende:
Hoe kan je een FOK!Forum krijgen ik snap er geen reet van !
die heb ik ook gekocht.quote:Op zondag 21 september 2008 21:19 schreef koemleit het volgende:
de mijne heb ik moeten kopen.
was nog niet goedkoop ook 500 euri, maar dan heb je wel wat.
het was bij de aldi trouwens.
gewoon.... omdat het kanquote:
WIj helpen jou toch ook?!quote:
Ik heb er hier één liggen voor slechts ¤5999!quote:Op zondag 21 september 2008 21:16 schreef Rec0n het volgende:
Hoe kan je een FOK!Forum krijgen ik snap er geen reet van !
nee, zijn zusje werd er net gezegdquote:
even mailen naar forum@fok.nl en ze sturen je zo de templates opquote:Op zondag 21 september 2008 21:07 schreef Rec0n het volgende:
Waar kan je zo'n forum als fok maken,
en is dat betaalt of gratis?
Help me plz,
Bedankt.
Jaquote:Op zondag 21 september 2008 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan op de grond smijten en er keihard op beginnen te stampen!!!
Wheheh
heb jij je mod-bewijs wel laten verlengen dit jaar eigenlijk?quote:Op zondag 21 september 2008 21:33 schreef DaMart het volgende:
Heeft TS wel zijn diploma 'forumbeheerder' gehaald dan? Anders krijgt hij de inschrijving bij de Kamer van Koophandel niet rond.
Ja, vorige week alquote:Op zondag 21 september 2008 21:36 schreef Muck het volgende:
[..]
heb jij je mod-bewijs wel laten verlengen dit jaar eigenlijk?
neehee, en mailen voor de templates incl alle PI's en smileysquote:Op zondag 21 september 2008 21:44 schreef The_Terminator het volgende:
Download PHPBB en je bent klaar.
Noem jij Muck's zusje een lama?!quote:
Ja, maar Danny wou geen kloon maken van T.net.quote:Op zondag 21 september 2008 21:45 schreef Jonathon het volgende:
In 1999 was Danny ook zo begonnen met een post op het tweakers forum of er interesse was in een community
Het is FOK!, niet fok.quote:Op zondag 21 september 2008 21:07 schreef Rec0n het volgende:
Waar kan je zo'n forum als fok maken,
en is dat betaalt of gratis?
Help me plz,
Bedankt.
Welk niet-bestaande forum?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |