Wij hadden nog wat bubbels vooraf en achteraf nog de nodige natafelgeneugten, dus waren ietsje meer kwijt. Maar wat je zegt: het was het alleszins waard. Fijn restaurant! Dus nogmaals zeer bedankt voor de tip!quote:Op zondag 14 februari 2010 10:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij waren rond de 130 euro kwijt. Was het helemaal waard.
Leuke tent! Het is tegenwoordig de vaste borrelkroeg van m'n vereniging, maar ik wil er zeker nog een keer eten!quote:
Afgeladen ja? Ik heb er nooit heel veel mensen gezienquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft er iemand trouwens ervaring met de Italiaan 'Michel'? Zit vlakbij het Noorderstation en het Noorderplatsoen. Het is daar altijd afgeladen, dus ik heb zo'n idee dat het wel wat is.
Het is elk weekend stampvol, doordeweeks wat minder maar alsnog best druk. Ik fiets er ook elke dag langs, ik woon er praktisch naast.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Afgeladen ja? Ik heb er nooit heel veel mensen gezienmaar fiets er elke dag langs.
Ah ja in het weekend hoef ik niet naar het Zernike dus kom ik er nooit langsquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het is elk weekend stampvol, doordeweeks wat minder maar alsnog best druk. Ik fiets er ook elke dag langs, ik woon er praktisch naast.
Ik heb weekenden gezien dat alle ramen beslagen waren omdat het zo druk was binnen.
Als je met je rug naar het Noorderstation staat (aan de voorkant) en je gaat rechts dan moet je die straat helemaal doorlopen tot je bij een fietspad onder het spoor komt, dan links en dan loop je er zo tegenaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Zit dat nou bij het Noorderstation of in de Oosterpoort?
Ga niet zo vaak uit eten eigenlijk. En ik hou daarbij ook absoluut niet van Italiaanse restaurants waar ze hun vierkante meters zo benutten dat je als je je tong uitsteekt in het glas van je buurman loopt te roeren. En daar hebben sommige Italiaanse restaurants nogal een handje van.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah ja in het weekend hoef ik niet naar het Zernike dus kom ik er nooit langs!
Maar als je er praktisch naast woont, waarom kom je er dan nooit?
Ja prima tent, die vlakbij het Noorderstation is wel van een andere eigenaar en kom ik eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft er iemand trouwens ervaring met de Italiaan 'Michel'? Zit vlakbij het Noorderstation en het Noorderplatsoen. Het is daar altijd afgeladen, dus ik heb zo'n idee dat het wel wat is.
Ze delen wel hun website in ieder geval.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:32 schreef boem-dikkie het volgende:
En in Oosterpoort zit inderdaad ook een Michel, weet niet of dat van hetzelfde is trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |