Wat voor dingen hebben ze daar?quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:32 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Qua lunch MOET je gewoon echt naar House of Spice.. (is net verhuisd naar de Gelkingestraat) maar dat is echt zóóó lekker..![]()
![]()
Precies mijn mening voordat ik er gegeten hadquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:46 schreef Duderinnetje het volgende:
O hemel nee, dat is toch die tent die ooit op TV was? Met een ballenbak naast de entree en een kindvriendelijk menu?
Prima als je lekker met je kinderen wilt eten en het beschouwt als family restaurant, maar voor mij is het niets. Als formule zal het best succesvol kunnen worden hoor, maar onbegrijpelijk ook dat ze zo ver kwamen in dat programma, waar het toch ook om culinaire aspiraties zou gaan.
Wat heb je dan voor die 15 euro besteld in godsnaam?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:05 schreef JimmyJames het volgende:
Nou ja, als ik 15e neertel voor wat noodles + wat reepjes vlees erdoorheen wil ik wel een kapstok voor mijn jas, dank u (plank onder de tafel daargelaten). Ik vind het gewoon onredelijk geprijsd voor een 'snelle' hap gezien wat je elders in de stad ervoor kunt krijgen.
-Noodles (die 15e is nog zonder drinken).quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat heb je dan voor die 15 euro besteld in godsnaam?![]()
En ik vind het stukken beter dan de financieel vergelijkbare hap van schnitzel-in-champignon-pakjes-roomsaus-met-frieten die je voor diezelfde prijs kan eten in een studentencafé hier in Grunn. Ik bedoel, wat verwacht je precies voor die prijs? Ik ben echt geen wagaMama-adept, maar de boel is wél vers en zeker geen mainstream. Dat vind ik voor fastfood al een fijne prestatie.
Dit heb ik me dus altijd afgevraagd!quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:48 schreef Lienekien het volgende:
Psst. Het is Four Rose's. Jawel, met een apostrof. Het is namelijk niet het meervoud van rose. Rose is hier een naam.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:44 schreef LoudGirl het volgende:
De plank onder de tafel is voor jassen. Maar ik pleur die van mij zonder problemen op de grond voor een bord gebakken Wagamama noodles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |