abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63912904
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:32 schreef ArcturusMengsk het volgende:

Qua lunch MOET je gewoon echt naar House of Spice.. (is net verhuisd naar de Gelkingestraat) maar dat is echt zóóó lekker..
Wat voor dingen hebben ze daar?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 18:47:53 #77
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_66804773
Ik kan wagamama inmiddels afraden. Weinig voedsel voor veel geld en geen kapstokken (je wordt geacht je jas een beetje oneerbiedig op de grond te pleuren).
Please Move The Deer Crossing Sign
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:30:53 #78
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66810224
Dit is voor het eerst dat ik iemand het kritiekpunt 'geen kapstokken' hoor gebruiken bij een eettent

Overigens: Bij een gemiddeld eetcafé hebben ze toch ook geen kapstok? WagaMama is een wat luxere fastfood-tent. Ik zou niet weten waarom daar opeens een garderobe bij zou moeten zitten. Leg je jas naast je over het bankje joh.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_66810634
De plank onder de tafel is voor jassen. Maar ik pleur die van mij zonder problemen op de grond voor een bord gebakken Wagamama noodles.
pi_66811618
Bij Wagamama ga je ook even wat eten en ga je niet uit eten. In de categorie "snelle hap" staan ze in Groningen zeker in de top 3 wat mij betreft.

Daarnaast ben ik een tijdje geleden bij Bij Jansen geweest. Wat een aangename verrassing. Voor Groningen een unieke inrichting, mooie combinatie tussen oude en hippe elementen met een open keuken. De bediening liet wel wat steekjes vallen, ik vermoed dan ook dat ze mede geselecteerd zijn op hun pedagogische kwaliteiten aangezien er veel kleine kinderen zaten. Het eten was goed en lekker. Mevrouw Jansen leek mij een goede gastvrouw, meneer Jansen liep wat verveeld rond.
Life is too short not to have fun
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:46:48 #81
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66812288
O hemel nee, dat is toch die tent die ooit op TV was? Met een ballenbak naast de entree en een kindvriendelijk menu?

Prima als je lekker met je kinderen wilt eten en het beschouwt als family restaurant, maar voor mij is het niets. Als formule zal het best succesvol kunnen worden hoor, maar onbegrijpelijk ook dat ze zo ver kwamen in dat programma, waar het toch ook om culinaire aspiraties zou gaan.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:05:34 #82
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_66812840
Nou ja, als ik 15e neertel voor wat noodles + wat reepjes vlees erdoorheen wil ik wel een kapstok voor mijn jas, dank u (plank onder de tafel daargelaten). Ik vind het gewoon onredelijk geprijsd voor een 'snelle' hap gezien wat je elders in de stad ervoor kunt krijgen.
pi_66813181
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:46 schreef Duderinnetje het volgende:
O hemel nee, dat is toch die tent die ooit op TV was? Met een ballenbak naast de entree en een kindvriendelijk menu?

Prima als je lekker met je kinderen wilt eten en het beschouwt als family restaurant, maar voor mij is het niets. Als formule zal het best succesvol kunnen worden hoor, maar onbegrijpelijk ook dat ze zo ver kwamen in dat programma, waar het toch ook om culinaire aspiraties zou gaan.
Precies mijn mening voordat ik er gegeten had .
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:23:49 #84
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66813415
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:05 schreef JimmyJames het volgende:
Nou ja, als ik 15e neertel voor wat noodles + wat reepjes vlees erdoorheen wil ik wel een kapstok voor mijn jas, dank u (plank onder de tafel daargelaten). Ik vind het gewoon onredelijk geprijsd voor een 'snelle' hap gezien wat je elders in de stad ervoor kunt krijgen.
Wat heb je dan voor die 15 euro besteld in godsnaam?

En ik vind het stukken beter dan de financieel vergelijkbare hap van schnitzel-in-champignon-pakjes-roomsaus-met-frieten die je voor diezelfde prijs kan eten in een studentencafé hier in Grunn. Ik bedoel, wat verwacht je precies voor die prijs? Ik ben echt geen wagaMama-adept, maar de boel is wél vers en zeker geen mainstream. Dat vind ik voor fastfood al een fijne prestatie.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:37:16 #85
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_66813756
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:23 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wat heb je dan voor die 15 euro besteld in godsnaam?

En ik vind het stukken beter dan de financieel vergelijkbare hap van schnitzel-in-champignon-pakjes-roomsaus-met-frieten die je voor diezelfde prijs kan eten in een studentencafé hier in Grunn. Ik bedoel, wat verwacht je precies voor die prijs? Ik ben echt geen wagaMama-adept, maar de boel is wél vers en zeker geen mainstream. Dat vind ik voor fastfood al een fijne prestatie.
-Noodles (die 15e is nog zonder drinken).

-Je noemt het zelf een fastfood en geen hoogstaand restaurant, dan verwacht ik wel mijn honger te kunnen stillen na voor 15e te hebben besteed.

Maar 't lijkt mij niet zinnig hierover verder te 'discussieren' aangezien het uiteindelijk op persoonlijke smaak aankomt.

[ Bericht 2% gewijzigd door JimmyJames op 07-03-2009 23:47:06 ]
pi_71334887
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:48 schreef Lienekien het volgende:
Psst. Het is Four Rose's. Jawel, met een apostrof. Het is namelijk niet het meervoud van rose. Rose is hier een naam.
Dit heb ik me dus altijd afgevraagd!

Ik ging er nu maar vanuit dat het een vergissing was.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_71336199
Er schijnt een nieuw vegetarisch restaurant te zitten aan het kattendiep. Iemand al geprobeerd?
pi_71340008
Aan de boulevard?

1e Kamer geen slechte ervaringen mee voor snelle hap.

Leuk dat Lambik, Lo Stivale en House of Spice zo positief worden genoemd hier.
Jimmy Carter:
pi_71348831
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:44 schreef LoudGirl het volgende:
De plank onder de tafel is voor jassen. Maar ik pleur die van mij zonder problemen op de grond voor een bord gebakken Wagamama noodles.
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_71390276
quote:
Op zondag 26 juli 2009 21:12 schreef EricT het volgende:

[..]

wat
pi_71390506
Laatst weer eens bij de Humphrey's gegeten. Toch nog steeds dezelfde middelmatigheid.

Iemand al bij Tapasco geweest? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar!
  † In Memoriam † dinsdag 28 juli 2009 @ 11:59:50 #92
34726 Fratz
Max
pi_71390572
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of iemand een tip heeft over vrij nieuwe restaurants in de stad.
De restaurants die er al een aantal jaar zitten, daar ken ik de meeste wel van en de nieuwe heb ik door omstandigheden nog niet kunnen testen. Iemand een tip? (heb binnenkort wat te vieren!)
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_71391020
Welke nieuwe restaurants doel je op ?
pi_71391050
Land van Kokanje wordt hier meerdere malen genoemd om te lunchen, ben ik het wel mee eens.
Da Vinci vind ik erg lekker, maar bediening is traag en het ziet er niet echt gezellig uit.
Eetcafé Lambik vind ik wel gezellig alleen weinig keuze er zijn 3 dagmenu's (vis,/vlees of vegetarisch) wel een lekkere gepofte aardappel.
Spices, indiaas restaurant aan de Westersingel heb ik ook gegeten een tijdje geleden. Aardige mensen, voor 25 euro kun je 3 gangen indiaas lopend buffet eten. Ik vond het wel lekker, maar niet echt speciaal.
Ni Hao in het stadspark vond ik beter als die in het centrum, meer keuze en ze hadden er van die stoofmandjes.
Mechoui is de Noord Afrikaans Restaurant in de Folkingstraat heb ik ook wel eens gegeten. Lekker stoofpotje, maar vond het toch wel een beetje duur, wel mooie sfeer daar.
pi_71391295
Over Mechoui: Zelf een keer gegeten en was op zich prima al liet de bediening wat steekjes vallen. Schoonouders zijn er een tijdje geleden ook geweest en die vonden de bediening ver ondermaats.

Daarbij hangt er op dit moment een heel lelijk a4'tje waar met stift de openingstijden op zijn geschreven. Ziet er zo amateuristisch uit dat ik, als ik er gereserveerd zou hebben, me zou bedenken en ergens anders heen zou gaan.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:25:55 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_71391446
Land van Kokanje heb ik eerder nog aangeraden. Na een desastreuze lunch* in februari ga ik daar voorlopig niet meer naar terug.

*Vieze glazen, bediening liet ons eten vallen (het duurde daardoor nog langer) en het bestelde drinken bij het serveren van het eten kwam pas toen we al lang en breed waren uitgegeten. Ik heb me kapot geërgerd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_71391527
Vaagsel, waar let je op bij bediening? Wat maakt het ondermaats of juist pico bello?
Jimmy Carter:
pi_71391803
De instelling is heel belangrijk. Voel je je welkom, en staat hij/zij met plezier en een glimlach te bedienen?

Daarbij heb ik er een hekel aan als er wordt gezegd dat iets er zo aankomt, of dat je bestelling zo zal worden opgenomen, en dat je dan te lang moet wachten of nog een keer moet vragen.

En fouten kunnen gemaakt worden, maar geef dit dat dan aan! Als bij het opnemen van de bestelling gezegd wordt dat het door omstandigheden (drukte, onderbezetting, whatever) het wat langer kan duren, prima! Helaas komt bij 90% van de zaken dit soort excuses pas achteraf, waarbij ik dan denk, je zag het aankomen, dus waarom zeg je het niet gelijk even?

Nu ben ik (nog net) een student dus kom ik niet heel regelmatig in dure zaken waar de bediening wat professioneler wordt aangepakt, maar goede bediening kan bij mij altijd rekenen op een dubbele fooi.
pi_71398148
Ik ben laatst met wat vrienden bij Cantina Mexicana geweest, heerlijk gegeten en een leuke sfeer!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:16:20 #100
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_71399557
Ja dat een goede Mexicaan inderdaad!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')