Mits je niet met een groep bentquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:24 schreef Dodecahedron het volgende:
Dat Ribhouse Bronco op de grote markt is prima.
Groene Weyde biedt goed eten voor een redelijke prijs inderdaad. Enige minpuntjes vind ik dat de kok overal rode bietenschaafsel op flikkert en dat het interieur wat aftands aandoet. Je kan, als je geluk hebt, leuk bij het raam zitten zodat je over het Noorderplantsoen uitkijkt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:47 schreef Gizmo112 het volgende:
- De groene Weide (is nog niet genoemd volgens mij, vreemd, niemand ervaringen ?? Ik uitlsuitend goede)
Ik bestel meestal meteen wat aardappelgarnituur bij, vaak zetten ze dat niet eens op de rekening. De een eet nou eenmaal twee keer zoveel als de ander, je kunt niet van eettenten verwachten dat ze de helft weggooien.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:31 schreef maok het volgende:
Mijn tafelgenoot zat hier na nog steeds niet vol. (al was het best veel, maar het hoofdgerecht was gewoon te weinig voor een jongen van 26)
Maar het totaal was lekker en het was er ook gezellig.
Hier heb ik een tijdje geleden ook weer eens gegeten. De bediening was verschrikkelijk (het lukte ons niet om iets te drinken te bestellen. De bediening liet zich niet zien na het serveren, vergat onze drankjes nadat we ernaartoe waren gelopen etc.) Uiteindelijk heb ik drie gangen lang met één glas water gedaan. Bijzonder!quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:08 schreef sigme het volgende:
Alles overwegende heb ik de allereerste tip uit het topic gevolgd. Land van Kokanje. Dat van dat biologische vlees was een belangrijk punt. Thuis eet ik nooit anders.
Reservering staat.
Ja dat meen ik ook!quote:Op zondag 23 november 2008 21:01 schreef Fratz het volgende:
Het valt me op dat het vaak gebeurd hoor, als je uit eten bent. Bediening die je tafel niet meer kan vinden. Best jammer, daar wordt toch het meest op verdiend lijkt me, de drankjes
Ik heb er een paar weken geleden gegeten. Prima eten en (lekkere wijn) drinken voor een aardig schappelijke prijs.quote:Op maandag 24 november 2008 13:40 schreef Sabinee het volgende:
Leuk om mijn eigen straat tegen te komen! (woon in de Nieuwe Blekerstraat).
Ik ben nog nooit in het Koetshuis geweest maar door dit topic zal ik er binnenkort toch eens binnen wippen. Na de grote verbouwing ziet het er sowieso erg leuk/mooi/stijlvol/gezellig uit!
Ik was zeer te spreken over het Grieks restaurant Olympia (ja orginaliteit ten top die namenquote:Op maandag 24 november 2008 12:50 schreef Vasilevski het volgende:
Grieks restaurant Athene aan de Nieuwe Ebbingestraat.
mja en de wijn die over is als je een karaf hebt schenken ze terug in de fles.. heerlijk.. verder komt alles daar uit potjes en blikjes.. Ik ben daar 1 keer geweest en het viel me zoooo waar tegen.. nooit meer..quote:Op maandag 24 november 2008 12:50 schreef Vasilevski het volgende:
Grieks restaurant Athene aan de Nieuwe Ebbingestraat. Niet ingewikkeld, niet duur, gewoon lekker veel mals vlees. Neem de mixed grill als je van alles een hoop wil. Aardige bediening, bij binnenkomst krijg je een glaasje ouzo voor niks en je hoeft maar te wenken als je er meer aardappeltjes, sla of saus bij wil.
Of juist een tent die weet dat er zoveel mensen, zoveel smaken zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:22 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Duidelijk een tent die niet weet wat ze willen. Aan de ene kant hele hippe japanse gerechten, aan de andere kant stampotten inderdaad. Niet echt een rode draad door de kaart heen.
Het is voor Groningse begrippen een wat duurder eetcafé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |