Doet die ook geen Thais eten?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
De Chinees aan de vismarkt is vernieuwd! Zondag avond wezen eten. Het was niet druk daardoor zeer goede bediening. Het vlees was zeer goed gemaakt, heel erg mals, lekker gemarineerd. Huisgemaakte sambal daarentegen was een beetje TE heet jammer genoeg...! ;-)
Is dat niet Hock Sieng? heb ik inmiddels ook al twee keer gegeten, vond het ook erg lekker, maar wist niet dat deze was vernieuwd, hoezo vernieuwd? nieuwe eigenaar?quote:
De koningsvlinder bestaat al jaren niet meerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:24 schreef Lienekien het volgende:
Loudgirl, bedoel jij De Koningsvlinder, aan het Gedempte Kattendiep? http://www.horecaproefbon.nl/restaurants/vlinder/vlinder.html
In de Nieuwe Boteringestraat zit ook een nieuw vegetarisch restaurant, BlaBla. http://www.bla-bla.nl/groningen.html
Bij beide nog niet geweest.
ik was een beetje aangeschoten zondag... Maar ik dacht inderdaad dat ze ook thais eten hebben.quote:
Leuk ook dat cafe 'Kult' aan de andere kant van die straat zitquote:Op maandag 4 januari 2010 20:49 schreef Weltschmerz het volgende:
De steentil is sowieso cult. Jammer dat de cultvideotheek weg is, maar toch nog een van de meest aparte straten van Groningen.
Tegen mij?quote:
Daar halen wij minstens eens per twee weken Indiaas!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:14 schreef vaagsel het volgende:
Geen idee welk nummer, al tijdje niet meer geweest want woon al een tijd niet meer in de nieuwe ebbinge. Vandaag gegeten bij de kleine moghul. Echt een aanrader, authentiek (zover ik het kan beoordelen) Indiaas eten. No-nonsense en voor een goede prijs.
Poeh... even googlen...quote:
Maar wel erg handig om even een adres of naam te achterhalen, niet?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:30 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Haha kom op.
Google is zo... onpersoonlijk.
Welbedankt.
Uit eten in Groningen. Tips?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Is er iemand recent nog bij Bij Jansen geweest?
Kan maar zo!quote:Op zondag 24 januari 2010 12:48 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hoorde laatst van iemand weer zeer positieve dingen over Kleine Moghul. Maar.. misschien was jij dat ook wel en ken ik je zonder te weten dat je ook FOK!t...
Daar heb ik goede verhalen over gehoord, schijnt best luxe te zijn.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij gaan volgende week naar Seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |