Ben ik de enige die bij De Visser het beeld heeft van een ouwe vent in een regenjas die kleine braziliaantjes en Afrikaantjes oneerbare voorstellen doet?quote:Op zondag 21 september 2008 23:18 schreef Joeriii het volgende:
Leonardo is ook het wonderkindje van Piet, niks kwaad over hem
Jaquote:Op zondag 21 september 2008 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben ik de enige die bij De Visser het beeld heeft van een ouwe vent in een regenjas die kleine braziliaantjes en Afrikaantjes oneerbare voorstellen doet?
Mijn beeld zal hier wel achterlopen het gaat nog over Ajax.quote:Op zondag 21 september 2008 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben ik de enige die bij De Visser het beeld heeft van een ouwe vent in een regenjas die kleine braziliaantjes en Afrikaantjes oneerbare voorstellen doet?
nu je het zegtquote:Op zondag 21 september 2008 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 september 2008 23:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
Mijn beeld zal hier wel achterlopen het gaat nog over Ajax.
Ik hoop dat je stuiptrekkingen krijgt onder het pissen.quote:Op zondag 21 september 2008 23:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga pissen roep mij maar als het niet over Feyenoord - Ajax gaat
quote:Op zondag 21 september 2008 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is toch ook bagger Twente gezien tegen Arsenal of PSV tegen Atletico ?quote:Op zondag 21 september 2008 23:21 schreef Roi het volgende:
Opeens is de Nederlandse competitie weer 100% kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |