hoe was het?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik geloof dat ik hier voortaan ook mag posten
Awquote:Op zondag 21 december 2008 @ 20:01 schreef IedeK. het volgende:
Ik ben nog wel verliefd op haar, maar het is uit.![]()
Glashard tegen me liegen is echt een no-go voor mij.
ik ben net pas terugquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 17:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=e2BtQv0m8ac
Heb je pillen op?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:06 schreef PluisigNijntje het volgende:
Nee, niet verliefd.
Op dit moment ben ik in staat van euforisch 'houden van' mijn beste vriend.
Hé, ik heb pcies hetzelfdequote:Op woensdag 24 december 2008 02:11 schreef Geomancer het volgende:
Verliefdheid is niet aan mij besteedt. Als een meid op mij verliefd is, heb ik geen gevoelens voor haar. Als ik verliefd ben op een meid, heeft zij geen gevoelens voor mij. Blijft een spelletje met een bittere nasmaak steeds.![]()
Gelukkig heb ik hele goede vrienden dus allesbehalve eenzaam. *afkloppen*
The same here.quote:
Toff!quote:
Bedoel je dat je iemand die je lelijk vindt leuk vindt en er daarom dus alleen om geeft?quote:
Moet terugkomen op deze woorden. Toch een leuke meid weten te vinden.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:11 schreef Geomancer het volgende:
Verliefdheid is niet aan mij besteedt. Als een meid op mij verliefd is, heb ik geen gevoelens voor haar. Als ik verliefd ben op een meid, heeft zij geen gevoelens voor mij. Blijft een spelletje met een bittere nasmaak steeds.![]()
Gelukkig heb ik hele goede vrienden dus allesbehalve eenzaam. *afkloppen*
wheheheheheheheheheheh!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:35 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Op de benen van Liiss dat is ook toegestaan? Zoja, kei verliefd
het is ook gewoon echt niet leuk meer.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:35 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Op de benen van Liiss dat is ook toegestaan? Zoja, kei verliefd
Denk je dat?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:00 schreef denkjedat het volgende:
ben verdomme verliefd geweest op iemand 6 jaar lang!
ze is nog steeds lekker , heb alleen het verliefde gevoel niet meer
OT :
ja![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |