Dat vond ik ook wel meevallen. Beetje een saaie pot met een onmachtig Feyenoord en een super Berg.quote:Op zondag 28 september 2008 16:29 schreef gelly het volgende:
Het was sowieso een mooie wedstrijd om naar te kijken, gewoon vol d'r in.
Er zal toch op z'n minst interesse zijn, anders zitten er echt een hoop clubs te slapen.quote:Op zondag 28 september 2008 16:32 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik hoop overigens dat berg niet in de winterweg gaat..
Klopt en juist niet.quote:Op zondag 28 september 2008 16:30 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel meevallen. Beetje een saaie pot met een onmachtig Feyenoord en een super Berg.
Jammer dat die keeper van jullie niet wat vaker getest werd, kwam een beetje onzeker over.
Onzin.. we blijven de rest van het jaar bovenaanquote:Op zondag 28 september 2008 16:37 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Geniet ervan.Is van korte duur
Het jaar duurt ook niet meer zo lang.quote:Op zondag 28 september 2008 16:39 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Onzin.. we blijven de rest van het jaar bovenaan
Geografisch misschienquote:Op zondag 28 september 2008 16:39 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Onzin.. we blijven de rest van het jaar bovenaan
Voor het gemak ben je even de donkerrode kaart vergeten die Lovre had moeten krijgenquote:Op zondag 28 september 2008 17:04 schreef Prosac het volgende:
Zo zeg.. wat speelde Berg bijzonder matig zeg en toch 2x uit een volley scoren. Met name de 2e was echt prachtig.
Die 1-0 van de Roover mag er natuurlijk nooit in![]()
Jammer dat Hofland rood kreeg, want daardoor ging Feyenoord meer naar achteren hangen en werden de ruimtes een stuk kleiner.
Daarentegen komt Feyenoord 2x goed weg, Greene die Andersson vasthoudt, die besluit maar niet te vallen (blesseert daardoor wel Timmer) en gele kaart. Moet gewoon rood zijn voor Greene. Later in de wedstrijd geeft Blom voordeel aan Groningen, Bahia? trekt Berg neer en Blom besluit maar te fluiten voor die eerdere overtreding. Lekker makkelijk.
Respect voor Feyenoord, zeker, goed strijd geleverd met 10 man.
Groningen niet best, nog teveel onnodig balverlies.
enfin..
3-1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |