Je hebt gelijk, ik neem alles terug over Hammie.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nou nou wat een egotripper hoor, als je zelfs het aandurft een bal aan pelle te gunnen
Dat, en Pelle die scoort, wat is dit voor avond?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:37 schreef xFriendx het volgende:
Koenders die een man stond weg te kappen....![]()
Knijp me even, even checken of ik wakker ben
Geen Boakyequote:Op dinsdag 23 september 2008 22:38 schreef Damzkieee het volgende:
Terechte uitslag. Slecht voetbal, gewoon naar de slachtbank laten leiden. Zelf vrijwel niets gecreëerd. Zo zie je maar dat in de beker de loting van zo'n groot belang is. Vorig jaar rekten we het nog door 3x tegen eerstedivisieclubs te spelen.
el hamouiquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
Oh 't is afgelopen.Nou, 't is nog geen avondje UEFA Cup maar 't was toch wel alleraardigst.
Dembele
Martens
topscorer!!! Wtf, het net gevonden.quote:
Wat, dat ie helemaal vrij op een meter afstand toch het doel niet mist?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:41 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
3-0 goed voor het zelfvertrouwen.
Nee dat ie nog onderdeel van het team is, ondanks dat ie met koenders kleedkamer twee deeltquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat, dat ie helemaal vrij op een meter afstand toch het doel niet mist?
ja idd ja, das voor zijn doen best knap!quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat, dat ie helemaal vrij op een meter afstand toch het doel niet mist?
Heracles was gewoon teveel onder de indruk van het overvolle DSB stadionquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:53 schreef Blawh het volgende:
Was een echte open bekerwedstrijd volle passie, strijd en een heerlijke entourage. Ik heb genoten, AZ zwaar op de proef gesteld en eervol ten onder gegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |