Bij de gratie gods dan maar.quote:Op maandag 22 september 2008 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Was het maar in Almelo, de wedstrijd. Nu vrees ik een nipte en saaie zegen voor AZ.
Zullen er niet veel zijn, 50 ofzo denk ik.quote:Op maandag 22 september 2008 18:36 schreef Gatalin het volgende:
Hoeveel mensen neemt Heracles mee? Wat ik gehoord heb is dat er iets meer dan 3000 eigen supporters aanwezig zullen zijn...
Ga ons even met Cambuur vergelijken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:43 schreef fuckbuddy het volgende:
Cambuur was ook een formaliteit......
Sorry man, is it alright like this?quote:
Hij heeft de cultheld status nog niet verworven. Daarvoor moet hij eerst de 1-0 scoren in de laatste minuut tegen FC Twente.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:52 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een hollandia shirt van hem voor je?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij heeft de cultheld status nog niet verworven. Daarvoor moet hij eerst de 1-0 scoren in de laatste minuut tegen FC Twente.
die staatquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:54 schreef 9christensen het volgende:
[..]![]()
dan neem ik een heracles icoon
Hij is nu toch al een cultheld? Als hij de 1-0 in de laatste minuut scoort promoveert hij mi juist tot held.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij heeft de cultheld status nog niet verworven. Daarvoor moet hij eerst de 1-0 scoren in de laatste minuut tegen FC Twente.
hele seizoenquote:
haha iddquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:03 schreef Kriegel het volgende:
Dat is Dembele, lul!
Tweede keer al dat ie 'm El Hamdoeidoei noemt.
Heb je een puntje.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij is nu toch al een cultheld? Als hij de 1-0 in de laatste minuut scoort promoveert hij mi juist tot held.
GOdverdomme.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:06 schreef Damzkieee het volgende:
Dit gaat niet lang goed met zulks geknooi achterin
Leo is wakker
Fout begon natuurlijk al bij Looms met die bal die hij zo bij Dembélé in zijn voeten speelt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:07 schreef Damzkieee het volgende:
Lekker Maertens, 2 fouten, 2 goals tegen
Zaterdag was ook al zijn fout.
Klopt, maar als je je als verdediger zo simpel laat wegzetten bij een cornerquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Fout begon natuurlijk al bij Looms met die bal die hij zo bij Dembélé in zijn voeten speelt.
Almelo-Nordhorn bedoel je?quote:
Noordzee kanaalquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Almelo-Nordhorn bedoel je?
Of het Twentekanaal?
Ik dacht eerst dat het Martijn Meerdink wasquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:11 schreef Kriegel het volgende:
Van der Velden![]()
Matige voetballer, zou het andere shirt aan moeten hebben om eerlijk te zijn.
Euh, we staan nog steeds 2 punten voor op AZ in de competitiequote:Op dinsdag 23 september 2008 21:11 schreef Kriegel het volgende:
Van der Velden![]()
Matige voetballer, zou het andere shirt aan moeten hebben om eerlijk te zijn.
Alle lof daarvoor, echt waar, maar je kunt ook niet ontkennen dat de individuele kwaliteit bij jullie minder is.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Euh, we staan nog steeds 2 punten voor op AZ in de competitie
Sure, was ook maar een geinquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:21 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Alle lof daarvoor, echt waar, maar je kunt ook niet ontkennen dat de individuele kwaliteit bij jullie minder is.
Loopt te hijgen als een paard inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Conditioneel blijft El Hamda een fenomeen.
De klapsammbaaaaa zit er op de tribunes nog altijd goed in!quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:47 schreef Kriegel het volgende:
Ja, dat valt echt op, er komt langzaam weer wat samba in.Als ze het maar door kunnen zetten en niet binnenkort weer helemaal wegzakken.
Ramamamadanquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Conditioneel blijft El Hamda een fenomeen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |