Hoezo lijkt Marcellis het niet te hebben? Die stond gisteren weer eens ontzet-tend sterk te verdedigen. Ondanks het feit dat hij niet centraal stond, was hij duidelijk de leider achterin en liep hij bijna alle ruimtes dicht. Bijna...want hij kan natuurlijk niet ALLE gaten dichten.quote:Op zondag 21 september 2008 17:17 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik ook, maar nieuw is dat ik me ook zorgen maak om de vorm van onze verdedigers. Bréchet zit ineens in een dip vanaf Atletico, Marcellis lijkt het nog niet te hebben, (...)
Dat vind ik nou zorgelijk.
Het speelschema is erg lelijk enonduidelijk.quote:Op zondag 21 september 2008 17:32 schreef Manu82 het volgende:
Wat is er mis met de OP?
Marcellis is onze hoop in bange dagen, onze rots in de branding.En dat heeft hij knap voor elkaar bebokst op die leeftijdquote:Op zondag 21 september 2008 17:44 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Hoezo lijkt Marcellis het niet te hebben? Die stond gisteren weer eens ontzet-tend sterk te verdedigen. Ondanks het feit dat hij niet centraal stond, was hij duidelijk de leider achterin en liep hij bijna alle ruimtes dicht. Bijna...want hij kan natuurlijk niet ALLE gaten dichten.
Ik dacht dat Manco al terug was?quote:Op zondag 21 september 2008 20:08 schreef Vitamine_C het volgende:
Komt allemaal wel goed dit seizoen. Ben absoluut ook nog niet onder de indruk van de concurrenten.
Met Amrabat en Manco terug zit er al een stuk meer creativiteit in de aanval.
Nee, die wedstrijd was verzet naar zaterdag.quote:Op zondag 21 september 2008 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende week goed maken.
Vrijdag al zie ik
Is dat hele gebeuren nu een succes, of niet?quote:Op zondag 21 september 2008 22:38 schreef ruud.nl het volgende:
Met dat racegebeuren gaat het beter dan met het voetbal, daar heeft de PSV-auto de race gewonnen vanmiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |