abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 september 2008 @ 16:11:31 #1
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61801790

Hier verder .

Vorige deel: Feijenoord - Ajax #6
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 21 september 2008 @ 16:12:08 #2
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_61801805
wat valt er nog te bepraten
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  zondag 21 september 2008 @ 16:12:46 #3
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61801819
quote:
'Het lag niet aan Eric Braamhaar'
ROTTERDAM - Trainer Marco van Basten van Ajax was zondag na het gelijkspel tegen Feyenoord (2-2) niet tevreden over zijn ploeg. ,,We waren niet goed."

Marco van Basten geeft Ajax aanwijzingen in de Klassieker tegen Feyenoord. Zijn ploeg gaf twee keer een voorsprong weg. FOTO ANP
,,We hadden veel beter met de ruimte om moeten gaan. Toch komen we nog twee keer op voorsprong. Dat mogen we niet meer weg geven. Het is jammer dat dit toch is gebeurd."

Van Basten wilde weinig kwijt over de rol van scheidsrechter Eric Braamhaar. ,,We moeten naar ons zelf kijken. We hebben het niet goed gedaan. Maar het is wel vreemd dat hij Feyenoord vlak voor tijd een strafschop geeft.”

,,Hij floot namelijk even eerder niet toen Luis Suarez in het strafschopgebied werd gevloerd. Hij liet Feyenoord ook goed wegkomen toen Leonardo in de eerste helft doelman Timmer omspeelde. Maar nogmaals, wij hebben het zelf niet goed gedaan.”
pi_61801838
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:12 schreef Rossoneri het volgende:
wat valt er nog te bepraten
er is vast nog niet genoeg gezeurd over Braamhaar of het publiek.
  zondag 21 september 2008 @ 16:13:45 #5
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_61801841
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:03 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Zet jij voor mij eens een representatief Ajax-elftal neer zonder Stekelenburg, Huntelaar, Sulejmani, Suarez, Sarpong, Vermealen, Vertongen, Emanuelson, Gabri?
Nou Rossoneri, waar wacht je op?
2000 light years from home
  zondag 21 september 2008 @ 16:14:19 #6
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_61801855
Enoh had trouwens ook zomaar rood kunnen krijgen. Een duidelijke tackle met twee benen vooruit op Biseswar. Het is dat Biseswar zijn been wegtrok anders is het én een gebroken poot en rood voor Enoh.
  zondag 21 september 2008 @ 16:18:24 #7
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_61801947
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:13 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nou Rossoneri, waar wacht je op?
Nergens op
Ajax kan het ook namelijk ook niet opbrengen wat zeer triest is. Zeker als je ziet wat voor vermogen ze hebben uitgegeven. En dan krijg je Sno ook nog.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_61801970
@denthemen, dat zijn de businesseats en volgens mij zitten die vrijwel nooit helemaal vol.

Maar ik kan me vergissen
pi_61801985
Ik vond het een heerlijke wedstrijd met een terechte uitslag. Braamhaar was trouwens kut, maar was dat ook niet degene die PSV - Ajax een paar jaar geleden uit de hand liet lopen?
pi_61802008
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Enoh had trouwens ook zomaar rood kunnen krijgen. Een duidelijke tackle met twee benen vooruit op Biseswar. Het is dat Biseswar zijn been wegtrok anders is het én een gebroken poot en rood voor Enoh.
je hebt het over die perfecte tackle op de bal. Gewoon lekker stevig. Iets dat jullie toch zouden moeten waarderen.
pi_61802225
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die gestrekte been van Bruins op Vermaelen was ook erg smerig moet ik zeggen.
pi_61802333
Ik vond die Bruins sowieso eeen onsympatieken gast, daarintegen vind ik Diego Biseswar het einde.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_61802334
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Die gestrekte been van Bruins op Vermaelen was ook erg smerig moet ik zeggen.
ghehehe en zo weet iedereen wel weer wat van de ander te vinden om rood aan te geven. Braamhaar was een drama, zoveel is duidelijk.
pi_61802374
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:03 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Zet jij voor mij eens een representatief Ajax-elftal neer zonder Stekelenburg, Huntelaar, Sulejmani, Suarez, Sarpong, Vermealen, Vertongen, Emanuelson, Gabri?
alsof er bij feyenoord zoveel bepalende spelers werden gemist. valt allemaal wel mee als je het in verhouding zet. Gio, el Ahmadi en de Guzman maken het team sterker. Landzaat is echter een zwakke schakel en Vlaar van hetzelfde niveau als Hofland/Bahia.
Ajax had daarintegen geen Gabri, Aissati en Sulejmani (na een paar minuten eraf), 3 absolute toppers.

dus geen gezeik over A en B elftal. beide hadden problemen.
pi_61802409
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:38 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

alsof er bij feyenoord zoveel bepalende spelers werden gemist. valt allemaal wel mee als je het in verhouding zet. Gio, el Ahmadi en de Guzman maken het team sterker. Landzaat is echter een zwakke schakel en Vlaar van hetzelfde niveau als Hofland/Bahia.
Ajax had daarintegen geen Gabri, Aissati en Sulejmani (na een paar minuten eraf), 3 absolute toppers.

Aisatti een topper noemen gaat me ook weer wat ver. Bovendien heeft hij dit seizoen nog geen minuut gespeeld, dus je kan niet eens beoordelen of ie wel een aanwinst is.
  zondag 21 september 2008 @ 16:44:37 #16
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61802518
quote:

Doe die Ajax-bril eens af, nitwit.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_61802619
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:44 schreef TC03 het volgende:

[..]

Doe die Ajax-bril eens af, nitwit.
Ajax was aan z'n stand verplicht om te winnen, dat weet ik wel hoor. maar dat fabeltje dat feyenoord een B team had en Ajax een A team moest ik toch even ontkrachten door de feiten op een rijtje te zetten. doe er mee wat je wil.
pi_61802657
Elke situatie goed en consequent beoordelen is iets wat je redelijkerwijs alleen van een computer mag verwachten. Scheidsrechter zijn is een taak die onmogelijk foutloos is uit te voeren.
  zondag 21 september 2008 @ 16:51:52 #19
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61802693
quote:

[..]

Onzin natuurlijk. Ja, het elftal is al weer redelijk fit maar we zijn in principe net begonnen met de 'voorbereiding'. Veel spelers speelden deze week pas voor het eerst met elkaar.

Bovendien ging het me meer om zijn uitspraak dat een topclub 2 gelijkwaardige elftallen zou moeten kunnen opstellen.
pi_61802694
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:50 schreef Cruoninga het volgende:
Elke situatie goed en consequent beoordelen is iets wat je redelijkerwijs alleen van een computer mag verwachten. Scheidsrechter zijn is een taak die onmogelijk foutloos is uit te voeren.
Er is een verschil tussen fouten maken en een dramatische wedstrijd fluiten. Wat een drama was deze vent zeg.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_61802796
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen fouten maken en een dramatische wedstrijd fluiten.
Dat is er natuurlijk niet. Een dramatische wedstrijd is de som van een heleboel fouten.

Ik geloof wel dat die slecht was, maar wij als voetbalpubliek kunnen onmogelijk verwachten dat zoiets nooit voorkomt. Het is gewoon een extreem moeilijke taak. Véél moeilijker dan speler zijn, waar je een fout met inzet en het tonen van goede wil weer kan compenseren. Als scheidsrechter wordt elke fout je nagedragen.
pi_61802913
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:56 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Dat is er natuurlijk niet. Een dramatische wedstrijd is de som van een heleboel fouten.

Ik geloof wel dat die slecht was, maar wij als voetbalpubliek kunnen onmogelijk verwachten dat zoiets nooit voorkomt. Het is gewoon een extreem moeilijke taak. Véél moeilijker dan speler zijn, waar je een fout met inzet en het tonen van goede wil weer kan compenseren. Als scheidsrechter wordt elke fout je nagedragen.
Natuurlijk is het een moeilijke taak. Op het afgelopen EK was de arbitrage voortreffelijk. Ook scheidsrechters maken fouten maar als je in zo'n wedstrijd meerdere malen opzichtig de fout in gaat ben je niet geschikt als arbiter in het betaalde voetbal.Als je het niet kan moet je er niet gaan staan.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  zondag 21 september 2008 @ 17:03:05 #23
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61802945
Ik vond de scheidsrechter wel een hinderlijke factor. In de eerste helft had hij wel wat minder scheutig kunnen zijn met overtredingen geven en hij zette ook al veel te vroeg de toon door met geel te gaan zwaaien. Plus hij durft Timmer geen rood te geven voor een overduidelijke actie.

Verder vond ik de wedstrijd zwaar tegenvallen voor de semi-neutrale supporter.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  zondag 21 september 2008 @ 17:03:43 #24
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_61802958
Ik moest helaas werken. Nog nooit zoveel teletekst pagina 824 opgevraagd, waarschijnlijk. .

Het zal me benieuwen wat voor een wedstrijd het was, dadelijk om zeven uur.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_61803080
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:01 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Natuurlijk is het een moeilijke taak. Op het afgelopen EK was de arbitrage voortreffelijk. Ook scheidsrechters maken fouten maar als je in zo'n wedstrijd meerdere malen opzichtig de fout in gaat ben je niet geschikt als arbiter in het betaalde voetbal.Als je het niet kan moet je er niet gaan staan.
Als ik de algemene opinie hier op fok en figuren als Willem van Hanegem mag geloven kan niemand er wat van. Dan houden we dus geen scheidsrechter meer over en kunnen we de eredivisie opdoeken. Noem jij dan maar eens 9 scheidsrechters die het eredivisieniveau wel aan zouden kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')