Dat is niet de klacht.quote:Op zondag 21 september 2008 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
terechte klacht, al die wijven en mannen die op wijven lijken met dat eeuwige lippenstiftmeukding
Voor echte mannen dus.quote:Op zondag 21 september 2008 16:20 schreef DR878 het volgende:
labello is voor homo's
quote:Op zondag 21 september 2008 16:52 schreef SuperwormJim het volgende:
labello [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 september 2008 16:52 schreef SuperwormJim het volgende:
labello [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag het anders meteen hoor.quote:Op zondag 21 september 2008 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
De paint moet je even goed in je opnemen en bestuderen, maar dan is het aangekaarte probleem helder.
Het is ook troep.quote:Op zondag 21 september 2008 21:46 schreef snorfiets het volgende:
Ik kreeg ook altijd drogere lippen van labello.
Bij het opsmeren voelde het altijd wel ff lekker, maar na een paar minuten waren mn lippen alleen maar droger.
Vaseline wordt toch alleen gebruikt door homo's?quote:Op zondag 21 september 2008 21:49 schreef Chocolate het volgende:
wees een man, neem verdorie gewoon een pot vaseline mee. Lekker groot, is het helemaal
Ik las bl... Laat maarquote:Op zondag 21 september 2008 15:39 schreef Bob-B het volgende:
ik doe alleen aan blistex
quote:
Hoe kan labello nou uitdrogen? het is hardstikke vettig..quote:
Ik had het ook. Als je het elke dag gebruikt raken mijn lippen eraan gewend. Als je dan een paar dagen niet smeert =quote:Op maandag 22 september 2008 23:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe kan labello nou uitdrogen? het is hardstikke vettig..
Of laat je het een paar jaar in de kast liggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |