quote:Op zondag 21 september 2008 15:24 schreef RayMania het volgende:
Je post die stand expres hè, venom.
Zie de PI.quote:
Jullie spiegelen je toch niet aan 'Calimero'?quote:Op zondag 21 september 2008 15:30 schreef Dos37 het volgende:
Winnen met 0-3 en we zijn heracles voorbij
Verbaasd me dat hij afgelopen zomer niet al verkocht is.quote:Op zondag 21 september 2008 15:35 schreef Blawh het volgende:
Die Pranjic is straks ook niet meer te houden.
Wie wil er nou niet bij de leukste club van de wereld blijvenquote:Op zondag 21 september 2008 15:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Verbaasd me dat hij afgelopen zomer niet al verkocht is.
Moet ik een paar namen opnoemenquote:Op zondag 21 september 2008 15:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet bij de leukste club van de wereld blijven
Volgens mij wilde Pranjic wel weg hoor, alleen liet Heerenveen hem niet gaan.quote:Op zondag 21 september 2008 15:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet bij de leukste club van de wereld blijven
nee maar dan hebben we dat gehad, vorige week zaterdag hing er een uitgeprinte stand van Teletext bij ons op de voetbalclubquote:Op zondag 21 september 2008 15:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zie de PI.
[..]
Jullie spiegelen je toch niet aan 'Calimero'?![]()
heeeeeeeeeeeeeuuuuyyyyyyyyyquote:
Gaat niet gebeuren 2-0 voor Twente. En ook 2-0 voor Herenveen.quote:Op zondag 21 september 2008 15:46 schreef Neleos het volgende:
En nu zou het fijn zijn als Volendam niet in de laatste minuut gelijk maakt.
Geluk? Het was een zuivere rode kaart. Zelf paar grote kansen gemist (wel te weinig kansen uitgespeeld) en dan 5 minuten voor tijd de enige echt grote kans van Groningen waaruit het 1-1 wordt.quote:Op zondag 21 september 2008 15:45 schreef Bob-B het volgende:
Heracles en Feyenoord, beiden geluk gehad en ik vind het geweldig
Inmiddels al een stuk meer.quote:Op zondag 21 september 2008 15:27 schreef Blawh het volgende:
Weinig doelpunten deze week trouwens, ook de wedstrijden van 14.30 zijn alles behalve doelpuntrijk.
Dat vond ik eigenlijk geen penalty.quote:Op zondag 21 september 2008 15:59 schreef venomsnake het volgende:
Groningen had natuurlijk ook een pingel moeten hebben vlak voor tijd, Blawh.
Kom op man, als je al niet 90minuten lang tegen 10man kan winnen.quote:Geluk? Het was een zuivere rode kaart. Zelf paar grote kansen gemist (wel te weinig kansen uitgespeeld) en dan 5 minuten voor tijd de enige echt grote kans van Groningen waaruit het 1-1 wordt.
Dat is de hele discussie niet, het gaat er om dat ik het geen geluk vind. Geluk zou het zijn wanneer de rode kaart volstrekt onterecht is geweest en/ of Groningen plenty kansen kreeg. Dat we de overwinning niet geheel verdienden geef ik direct toe.quote:Op zondag 21 september 2008 16:04 schreef signom het volgende:
[..]
Kom op man, als je al niet 90minuten lang tegen 10man kan winnen.
quote:Op zondag 21 september 2008 01:58 schreef Blawh het volgende:
Eigen schuld, dikke bult. Veel te weinig gedaan met 11 tegen 10.
hersiquote:Op zondag 21 september 2008 16:18 schreef Palmboom313 het volgende:
Een prachtige bal op de lat van twente
Geeft niet. Groningen duwde ons de laatste 20 minuten met een man minder terug op eigen helft, zonder veel kansen te creëren, maar als je zo speelt met 10 man dan is het uiteraard niet helemaal onverdiend. Ik reageer vandaag gewoon wat zuur, frustratie zit diep als het met een man meer zo laat wordt weggegeven.quote:Op zondag 21 september 2008 16:13 schreef signom het volgende:
@Blawh, excuses, ik las je post op een nogal rare toon, dacht dat je bedoelde dat die 1-1 helemaal niet terecht was. Ik heb de hele wedstrijd gezien en ik moet zeggen dat Groningen het zelfs met 10 man niet écht ontzettend moeilijk heeft gehad, ondanks de tegentreffer uiteraard. Heracles heeft het niet goed uitgespeeld.
Hij staat volgens mij nu 1op1 te draaien.quote:Op zondag 21 september 2008 16:22 schreef Blawh het volgende:
Elia is trouwens ook wel erg goed hoor, nu hij ook nog eens begint te scoren kan hij misschien ook wel een mooie transfer maken in de winter- of zomerstop.
Prima resultaat voor Twente inderdaad, maar het voetbal wat ze brachten was niet best.quote:
dat bedoel ik ook als in weer eens zeg maarquote:Op zondag 21 september 2008 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoezo weer? 't Is al een tijdje geleden voor die mannen hoor
Jamaar zeg dat dan gewoonquote:Op zondag 21 september 2008 16:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dat bedoel ik ook als in weer eens zeg maar
Nu Chelsea - United is afgelopen kan ik er wel 1 gebruikenquote:Op zondag 21 september 2008 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jamaar zeg dat dan gewoon
Naja, samen pilsje drinkn op de overwinning op Volendam?
Hij welquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:43 schreef venomsnake het volgende:
Heerenveen spelers hebben de sokken van NAC aan, en de spelers van NAC de Heerenveen sokken.
Het ziet er nog redelijk normaal uiit. Heerenveen had alleen witte sokken meegenomen, maar daar speelt NAC in. Nu heeft NAC zwarte sokken aan Heerenveen gegeven.. Die verslaggever zei dat NAC nu in de Heerenveen sokken speelt, maar waarom zouden ze dat doen vraag ik me af?quote:
Spontaan? Na de goal?quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:02 schreef venomsnake het volgende:
Sproeiers gaan spontaan aan op het veld in Breda.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Spontaan? Na de goal?Yeah right...
De volgende goal laat ik aan jou over.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:30 schreef Damzkieee het volgende:
Je was me voor Venom. Volgens mij zijn we ook de enige 2 die kijken
Je had een voorbeeld aan mij kunnen nemenquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:33 schreef RayMania het volgende:
Zie je dat ik Amoah moest nemen met Profcoach.
En gelijk weer een goal. Bah, bah.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:33 schreef RayMania het volgende:
Zie je dat ik Amoah moest nemen met Profcoach.
Doet ie goed. Ik vind het ook gewoon een prima speler.quote:
Die nu in het Philips Stadionquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:35 schreef _Mike_ het volgende:
Toch wel knap hoe NAC voetbalt nu Brandts weg is
Ik niet, gek genoeg. Het is altijd alles of niets met die man. Geen stabiele spits. Nooit geweest ook.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doet ie goed. Ik vind het ook gewoon een prima speler.
PSV - Volendam streams bekend?quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:37 schreef venomsnake het volgende:
Hier trouwens een goede stream van Heerenveen:
http://www.ustream.tv/videoplayerpopup/channel/302816
of kleiner beeld:
http://www.ustream.tv/channel/302816
tis nu wel rust.
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=19256&part=sportsquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
PSV - Volendam streams bekend?
KLIKquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
PSV - Volendam streams bekend?
Heldquote:
Michael Maandag.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:46 schreef _Mike_ het volgende:
Wie scoorde er voor Heerenveen?
Dingsdag. Zie Teletekst.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:46 schreef _Mike_ het volgende:
Dingsdagquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:46 schreef _Mike_ het volgende:
Ik ben luiquote:
Jaquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:47 schreef Palmboom313 het volgende:
Staat bij jullie ook Lopes nog in beeld?
Dus PSV gaat wel met 2 goals of meer winnen?quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:57 schreef DJ_Ryow het volgende:
Volendam is echt ontzettend slecht
Werkt niet.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
http://www3.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=19755&part=sports
lijkt er wel op jaquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dus PSV gaat wel met 2 goals of meer winnen?
Idd, channel offquote:
Ik bekijk nu alles met een schuin oog naar m'n Profcoach elftalquote:
Gaat Ajax weer zakken met geld kosten.quote:
Eerst Berg.quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gaat Ajax weer zakken met geld kosten.
Koop een scout.quote:
kapitaal moet op het veld staan je weetsquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gaat Ajax weer zakken met geld kosten.
Op deze manier is makkelijkerquote:
Ook een beetje (veel) duurder..quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Op deze manier is makkelijker.
Doe maar nietquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:20 schreef Damzkieee het volgende:
OMG wat een fout van die keepert van Graafschap.1-0 fct.
mazzelaars
creëren genoeg kansen. valt er gelukkig nog niet in.quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:24 schreef peaceman het volgende:
Hoe speelt PSV?
Als PSV kansen niet afmaakt heel reeel. Maar als je eerlijk bent had het al 2 of 3-0 moeten staan.quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:27 schreef peaceman het volgende:
Een 0-0 zou heel fijn zijn, maar of dat reeel is? Zal wel niet..
Iddquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:29 schreef Wooldoor het volgende:
Tuurlijk niet 60e minuut scoort psv gewoon en winnen met 2-0 door in de 89e nog een keer te scoren.
Ze hadden voor moeten staan ja, maar met 3-0? No fucking wayquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:28 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Als PSV kansen niet afmaakt heel reeel. Maar als je eerlijk bent had het al 2 of 3-0 moeten staan.
ik noem een schot van dsudzak op de paal, actie lazovic en koevermans.quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ze hadden voor moeten staan ja, maar met 3-0? No fucking way
En jij vind al acties een 100% mogelijkheid? Ik niet hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:32 schreef Palmboom313 het volgende:
Muur iets te ver wegdat was zeker 11 meter
![]()
[..]
ik noem een schot van dsudzak op de paal, actie lazovic en koevermans.
Sodeballen, leeft die nog?quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:37 schreef Wooldoor het volgende:
Clemens Zwijnenberg, waar hebben ze die opgedregt?
Ach we zijn pas 4 wedstrijden onderweg, kan me nog wel een seizoen herinneren waarin RKC de eerste vijf wedstrijden won...quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:39 schreef TAV74 het volgende:
toch knap dat NAC het weer goed doet dit seizoen.
Respect.quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:38 schreef venomsnake het volgende:
Afgelopen in Breda.
NAC is koploper.
Inderdaad, zeker als je bedenkt dat Maaskant de trainer is. Die heeft het tot nu toe toch niet echt waargemaakt als zogenaamde toptrainer in spé...quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:39 schreef TAV74 het volgende:
toch knap dat NAC het weer goed doet dit seizoen.
En NEC met Hristov, onder Neeskens(?)quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:42 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ach we zijn pas 4 wedstrijden onderweg, kan me nog wel een seizoen herinneren waarin RKC de eerste vijf wedstrijden won...
Ajax fans die nu nog steeds bezig zijn met de klasiekerquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:45 schreef _Mike_ het volgende:
AZ veel suc6 met die homo scheidsrechter
Dat zat ik me ook al te bedenken ja, hij zal toch niet gaan presteren bij een andere club dan RBCquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Inderdaad, zeker als je bedenkt dat Maaskant de trainer is. Die heeft het tot nu toe toch niet echt waargemaakt als zogenaamde toptrainer in spé...
quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:46 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ajax 'fans' die nu nog steeds bezig zijn met de klasieker
quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:46 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ajax fans die nu nog steeds bezig zijn met de klasieker
Beetje dom van ze. Is al lang bekend dat de A2 dit weekend zou worden afgelsoten bij Everdingen.quote:
dat vindt van Gaal vast niet professioneel....quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:49 schreef fanneke het volgende:
[..]
Beetje dom van ze. Is al lang bekend dat de A2 dit weekend zou worden afgelsoten bij Everdingen.
Voel me helemaal niet aangesproken. Vind het alleen vreemd dat je weer iets over braamhaar moet zeggen. We zien wel of hij nu weer zo slecht is.quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hahahaha, jij voelt je aangesproken door het woord homo?
![]()
Braamhaar is altijd slecht geweest en dat zal zo wel blijven, heeft helemaal niets met de klassieker te maken
Dat zou wel nieuws zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook al te bedenken ja, hij zal toch niet gaan presteren bij een andere club dan RBC
Heet Van Gaal het dan toch goed gezien?quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Koevermans schiet hem weer niet erin hoor.
Ik bepaal nog steeds zelf of ik mijn mening uit over Braamhaar hoorquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:50 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Voel me helemaal niet aangesproken. Vind het alleen vreemd dat je weer iets over braamhaar moet zeggen. We zien wel of hij nu weer zo slecht is.
Van Gaal heeft altijd gelijk.quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heet Van Gaal het dan toch goed gezien?
nou nou, zou het dan toch weer gaan lopen daar. Zou voor de competitie wel leuk zijnquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:53 schreef KingOfPop het volgende:
0-1 AZ
Tuurlijk mag jij een mening over braamhaar hebben maar we weten het nu welquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:52 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik bepaal nog steeds zelf of ik mijn mening uit over Braamhaar hoor
Toch wel?quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:54 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij een mening over braamhaar hebben maar we weten het nu wel
zeker, als je Volendam zo lang op op de 0 kunt houden kun je wel ietsquote:
Geweldige corners en vrije trappen inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kut ik mis net die hele dikke psv supporter te giffen
Hij was niet blij...
Die gaan al helemaal niet scorenquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:02 schreef borisz het volgende:
Volendam pakt gewoon straks een punt of hopelijk drie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |