ah, dankquote:Op woensdag 24 september 2008 21:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nah!
Even compenseren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best lastig ja! Heb nog een toevoeging voor de kutste filmreeks gedaan: The Matrix, viel me érg tegen. 1e film is top, maar daarna kakt het ongelofelijk in.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:40 schreef Opperkwal het volgende:
Toch lastig zo'n lijstje invullen he
Back to the future heb ik ook nog niet gezien
schijnen super goed te zijn
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nah!
Even compenseren.
[ afbeelding ]
schandequote:Op woensdag 24 september 2008 21:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik moet The Shawshank Redemption eigenlijk nog een keer zien.
Nee, ik zorg ervoor dat ik hem voor de herstvakantie heb gezien.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:41 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Best lastig ja! Heb nog een toevoeging voor de kutste filmreeks gedaan: The Matrix, viel me érg tegen. 1e film is top, maar daarna kakt het ongelofelijk in.
Back to the Future nog niet gezien?
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:44 schreef Opperkwal het volgende:
Downloaden hier ook nog mensen hun films?
kun je ze ook kopen danquote:Op woensdag 24 september 2008 21:44 schreef Opperkwal het volgende:
Downloaden hier ook nog mensen hun films?
Straks wordt dit KLB SC #2.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:47 schreef Tabloid het volgende:
Iemand ook een slokje?
[ afbeelding ]
Ik zat al te wachten op zo'n reactie.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Straks wordt dit KLB SC #2.
Dat moeten we niet hebben!
Vast niet, volgens mijn download iedereen in deze club hun films.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:48 schreef Opperkwal het volgende:
Haha, misschien dat als ik zei dat ik films downloadde dat ik hier met hooivorken en vuur werd weggejaagd.
Het gaat erom of je de film gezien hebt of niet.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:48 schreef Opperkwal het volgende:
Haha, misschien dat als ik zei dat ik films downloadde dat ik hier met hooivorken en vuur werd weggejaagd.
Ziet er leuk uit, meeste films heb ik daar al van gezien. Zal het eens wat vaker bekijkenquote:Op woensdag 24 september 2008 21:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Lezen hier trouwens mensen de Filmflits?
http://weblog.fok.nl/Filmflits
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:48 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op zo'n reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |