opgelegd door mannenquote:Op zondag 21 september 2008 10:36 schreef Deliah het volgende:
Die hoofddoeken zijn een soort van bescherming tegen mannen.
quote:Op zondag 21 september 2008 10:36 schreef Deliah het volgende:
ouders?quote:Op zondag 21 september 2008 10:37 schreef Knekwurst het volgende:
Rot toch op met je vrij keuze. Dit behoort gewoon tot de opvoeding waarvoor de ouders gekozen hebben en dat heb je te respecteren.
Dus als ik vroeger geen pamper aan wilde dan moesten mijn ouders maar respecteren dat ik het hele huis vol scheet? Een kind hoort nu eenmaal opgevoed te worden en iedereen doet dat op zijn eigen manier.quote:Op zondag 21 september 2008 10:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ouders?
je bedoelt: vader, broer, neef ?
ow, en vrije keuze is bestwel een grondrecht in NL
Zo'n meisje is principieel. Ze zal voor jou en niemand anders dan jou haar hoofddoek afdoen.quote:Op zondag 21 september 2008 10:35 schreef postmortum het volgende:
Wat mij vaker opvalt als ik in een stad boven de grote rivieren ben is dat de meiden die een hoofddoek dragen steeds jonger worden.
Ik vraag me dan ook af dit daadwerkelijk en vrije keuze is van die meiden of dat dit wordt opgelegd door oudere broers en/of neven.
Als dat zo is wil ik deze "heren" er even aan herinneren dat wij in Nederland vijheid van godsdienst hebben
Kinderen hebben geen vrije keuze.quote:Op zondag 21 september 2008 10:39 schreef mschol het volgende:
ow, en vrije keuze is bestwel een grondrecht in NL
hoe kan iemand van 9 al een vrije geloofskeuze hebben gemaakt , dit topic geld tevens vor die kids van jehova's getuigen die geen verjaardagspartijtjes willen hebben ivm met hun geloofquote:Op zondag 21 september 2008 10:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Zo'n meisje is principieel. Ze zal voor jou en niemand anders dan jou haar hoofddoek afdoen.![]()
Onder die hoofddoek zit meestal een heel mooi meisje
quote:Op zondag 21 september 2008 10:43 schreef WalterSobchak het volgende:
Die indoctrinatie begint natuurlijk al vanaf de geboorte. Dat is zo bij bijna elke religie. Het is ook niet alsof er aan baby'tjes met christelijke ouders voor de doop even wordt gevraagd of ze het er wel mee eens zijn. Vrij ziek vind ik het, maar goed, van mij mogen alle geloven wel afgeschaft worden.
zo zien ze er uit en gedragen ze zichquote:Op zondag 21 september 2008 10:44 schreef DroogDok het volgende:
Hoe weet je dat ze 9 zijn?
Dat kan een 9-jarige ook niet, daarom is het goed dat ouders die keuze voor hun dochter maken. Ik heb ongelovige ouders, daarom was ik 30 toen ik Jezus leerde kennen.quote:Op zondag 21 september 2008 10:43 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoe kan iemand van 9 al een vrije geloofskeuze hebben gemaakt , dit topic geld tevens vor die kids van jehova's getuigen die geen verjaardagspartijtjes willen hebben ivm met hun geloof
True, als de meeste kinderen echter oud genoeg zijn zetten ze zich toch wel af tegen hun ouders en het meegegeven geloof. Althans, de normale kinderenquote:Op zondag 21 september 2008 10:43 schreef WalterSobchak het volgende:
Die indoctrinatie begint natuurlijk al vanaf de geboorte. Dat is zo bij bijna elke religie. Het is ook niet alsof er aan baby'tjes met christelijke ouders voor de doop even wordt gevraagd of ze het er wel mee eens zijn. Vrij ziek vind ik het, maar goed, van mij mogen alle geloven wel afgeschaft worden.
Het zou wel interessant zijn om te kijken of het aantal kinderen/jongeren dat van hun geloof valt, bij verschillende religies gelijk is, of juist ver uit elkaar ligt.quote:Op zondag 21 september 2008 10:48 schreef Chocolate het volgende:
[..]
True, als de meeste kinderen echter oud genoeg zijn zetten ze zich toch wel af tegen hun ouders en het meegegeven geloof. Althans, de normale kinderen
Kom hier vaak ook nog wel jongere meisjes dan negen tegen met zo een hoofdbindsel.
Gelukkig, ik dacht dat je er naar had geraden.quote:Op zondag 21 september 2008 10:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
zo zien ze er uit en gedragen ze zich
.... ik heb ook ongelovige ouders maar ik heb wel op een christelijke school gezeten. op deze manier kon ik zelf een keus maken.quote:Op zondag 21 september 2008 10:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dat kan een 9-jarige ook niet, daarom is het goed dat ouders die keuze voor hun dochter maken. Ik heb ongelovige ouders, daarom was ik 30 toen ik Jezus leerde kennen.
Blijkbaar is Jezus dan ook niet zo goed opgevoed he... anders had ie nooit met vreemde mannen gesprokenquote:Op zondag 21 september 2008 10:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dat kan een 9-jarige ook niet, daarom is het goed dat ouders die keuze voor hun dochter maken. Ik heb ongelovige ouders, daarom was ik 30 toen ik Jezus leerde kennen.
Dat gaat dan ook weer te ver vind ik.quote:Op zondag 21 september 2008 11:11 schreef Valkire het volgende:
[..]
.... ik heb ook ongelovige ouders maar ik heb wel op een christelijke school gezeten. op deze manier kon ik zelf een keus maken.
Een keuze die je opgelegd word, is geen KEUZE !!! dat heet hersenspoeling, en het is erg triest, verknipt en eng.
:S zoveel had ik niet geschreven, en je vergelijking met geloof en een taal slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op zondag 21 september 2008 11:27 schreef santax het volgende:
[..]
Dat gaat dan ook weer te ver vind ik.
Een kind heeft opvoeding nodig. Klaar. Je leert je kind toch ook Nederlands omdat men dat hier spreekt. Zou je verhuizen naar een ander land vanwege je werk of wat dan ook, dan laat je je 9 jarig kind daar toch zeker geen vetostem in hebben? En als je de taal van dat land kent, zul je je kind dat ook leren. En die keuze laat je je kind ook niet vrij. Zo is het ook met religie. Je voed je kind op volgens de dingen die jij geloofd, jouw principes en idealen wil je overgeven aan je kind. Sommige religies hebben specifiek ingebouwd dat kinderen bij het bereiken van een bepaalde leeftijd zelf moeten kiezen. Protestanten met 18, Rooms Katholieken met 12 tijdens het vormsel. Anderen hebben dat weer niet.
Maar als jij dat hersenspoelen noemt. Dan heb ik nieuws voor je. Hersenspoelen is bepaalde denkbeelden manipuleren zodat iemand die beelden anders gaat beschouwen. Je kind een hoofddoek laten dragen is gewoon opvoeden. En dat is heel wat anders. Dat jij het niet eens bent met hoofddoeken dragen doet daar niets aan af, maar ook jij zult jouw kinderen jouw denkbeelden en idealen en waarden willen meegeven.
En daar zullen mensen het ook niet altijd mee eens zijn. Ik zou het bijvoorbeeld heel dom vinden om je kinderen te leren dat religie een vorm van hersenspoelen is.
Oh ik wilde je niet aanvallen hoor. Sorry als het zo over kwam. Ik ben het ook lang niet eens met hoe iedereen zijn kinderen opvoed. En laten we wel wezen, pappies en mammies wil is ook wet. Gelukkig zijn er heel veel pappies en mammies die die als wil hebben dat hun kinderen zelf leren beslissingen te maken. Ook over geloof. Sommige pappies en mammies denken daar inderdaad heel anders over en ook dat moet je respecteren.quote:Op zondag 21 september 2008 11:38 schreef Valkire het volgende:
[..]
:S zoveel had ik niet geschreven, en je vergelijking met geloof en een taal slaat natuurlijk helemaal nergens op.
ieder leeft zoals hij/zij wil leven, de een gelooft en voed zijn kinderen ook op met dat geloof, het nadeel (vind ik) is dat sommige ouders heel erg ver gaan met het "opvoeden" van hun kind, daarmee doel ik dus op het opvoeden met een bepaald geloof als rode draad. het gevaar vind ik, zit hem in het erin stompen van jouw geloof in een kind, je voed je kind dus op met een soort van "mijn wil is wet" idee.
Nergens heb ik ooit gezegt dat ik iets tegen hoofddoekjes heb, dus ook die opmerking slaat wederom echt nergens op.
en ja, ik vind in een zekere zin dat religieuze opvoeding een vorm van hersenspoeling is, zeker als die opvoeding uit 1 kant bestaat.
Sorry, ik reageerde een beetje te snelquote:Op zondag 21 september 2008 11:48 schreef santax het volgende:
[..]
Oh ik wilde je niet aanvallen hoor. Sorry als het zo over kwam. Ik ben het ook lang niet eens met hoe iedereen zijn kinderen opvoed. En laten we wel wezen, pappies en mammies wil is ook wet. Gelukkig zijn er heel veel pappies en mammies die die als wil hebben dat hun kinderen zelf leren beslissingen te maken. Ook over geloof. Sommige pappies en mammies denken daar inderdaad heel anders over en ook dat moet je respecteren.
Ik heb zoveel mensen in mijn leven ontmoet die echt veel aan hun geloof hebben, dus het hoeft nieteens zo slecht te zijn. Zelf zal ik het overigens niet doen, ze gelovig opvoeden naar de regels van 1 bepaalde kerk. Hoewel ik ze zeker iets van het idee van een 'God' wil meegeven![]()
Dat vind ik een van de mooie dingen van mensen die geloven. Als ze alles kwijtraken, hebben ze altijd nog hun geloof. Dat is iets wat veel mensen de kracht geeft om door te gaan met leven
Maar ik ben het niet met je oneens hoor, te fanatiek is maar zelden goed. Maar dat geld voor alles. Zo erger ik me mateloos aan ouders waarvan de kinderen perse de droom van een van de ouders moet waarmaken, of het nu op het gebied van sport of opleiding is. Maar toch zie je dat vaak. Ouders die hun kinderen willen laten doen wat ze zelf graag hadden gewild maar hun niet gelukt is. Vaak ook nog met de beste bedoelingen. Van die vaders die langs de lijn bij het voetbal staan en tegen de scheids gaan schelden als er eens gefloten is
Nee meestal een kuthoer omdat de familie met elkaar een dealtje heeft afgesloten. "Als jij met mijn dochter trouwt krijg je x hectare land".quote:Op zondag 21 september 2008 10:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Zo'n meisje is principieel. Ze zal voor jou en niemand anders dan jou haar hoofddoek afdoen.![]()
Ik maak lekker zelf wel uit wat ik respecteer, en dat heb je maar te respecteren.quote:Op zondag 21 september 2008 10:37 schreef Knekwurst het volgende:
Rot toch op met je vrij keuze. Dit behoort gewoon tot de opvoeding waarvoor de ouders gekozen hebben en dat heb je te respecteren.
Precies.quote:Op zondag 21 september 2008 11:46 schreef Knekwurst het volgende:
Maar dan is elke vorm van opvoeding een hersenspoeling en een wil opleggen. Zoiets noemt men cultuur.De wil van de ouders is nu eenmaal wet, een kind kan geen verantwoorde eigen keuzes maken.
Meest domme uitspraak van de dag.quote:Op zondag 21 september 2008 12:17 schreef Injetta het volgende:
Precies.
Geloof of niet, ook ongelovige ouders dringen hún ongeloof op toch?
Ik vind jouw opmerking toch een betere kanshebber voor die titel. Damn troll.quote:Op zondag 21 september 2008 12:23 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Meest domme uitspraak van de dag.
Je kan iets niet opdringen wat niet bestaat.
Tuurlijk kun je het niet-geloven wel opdringen aan je kinderen.quote:Op zondag 21 september 2008 12:23 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Stel je hier nu dat het ongeloof niet bestaat offeuh?quote:Op zondag 21 september 2008 12:23 schreef Heathen. het volgende:
thats a bloody good point, there .quote:Op zondag 21 september 2008 12:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je het niet-geloven wel opdringen aan je kinderen.
Ik snap ook niet helemaal waarom ze 9/10 jarige kinderen een hoofddoek laten dragen, erkennen ze daarmee dat er zich veel pedofielen onder hen bevinden?
Mja, westerse meisjes die hun eerste bh krijgen van hun ouders erkennen immers ook dat er pedo's zijn. Anders zouden die borstjes toch wel vrij mogen wapperenquote:Op zondag 21 september 2008 12:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Stel je hier nu dat het ongeloof niet bestaat offeuh?.
En het is bullshit, als ouder geef je je kind altijd normen en waarden mee. En de ontkenning van het bestaan van een God is er eentje van.
quote:Op zondag 21 september 2008 10:37 schreef Knekwurst het volgende:
Op je 9/10de wordt je nog niet ongesteld hoor, uitzonderingen daargelaten. Vanaf 12 jaar kan ik 't begrijpen maar 9/10quote:Op zondag 21 september 2008 12:38 schreef santax het volgende:
[..]
Mja, westerse meisjes die hun eerste bh krijgen van hun ouders erkennen immers ook dat er pedo's zijn. Anders zouden die borstjes toch wel vrij mogen wapperen
Misschien erkennen de ouders wel dat zo een meisje dat eenmaal ongesteld word en zich lichamelijk begint te onwikkelen, volwassen aan het worden is? Op weg is een echte vrouw te worden?
En sommige mensen uitten dat in hun geloof door onder andere de haren te gaan bedekken. Heeft bitter weinig met pedofilie te maken als je het mij vraagt.
Ha, ik heb op een basisschool gewerkt en er zijn genoeg meiden die met 10 ongesteld worden.quote:Op zondag 21 september 2008 12:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op je 9/10de wordt je nog niet ongesteld hoor, uitzonderingen daargelaten. Vanaf 12 jaar kan ik 't begrijpen maar 9/10kom op zeg.
En de reden dat volwassen vrouwen een hoofddoek dragen is? Precies, beetje kromme redenatie.
?????quote:Op zondag 21 september 2008 12:23 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Serieus, oh dan was ik er dus nog geeneens zo vroeg bijquote:Op zondag 21 september 2008 12:52 schreef santax het volgende:
[..]
Ha, ik heb op een basisschool gewerkt en er zijn genoeg meiden die met 10 ongesteld worden.
Wat is de reden dat volwassen vrouwen een hoofddoek dragen dan? En waarom maakt dat mijn redenatie krom? Bedoel, ik zie later mijn dochter liever met een hoofddoek met 10 dan met de make-up van Britney Spears en een string die een halve meter boven d'r broek uitsteekt
Lees je eigen vergelijking nog eens.quote:Op zondag 21 september 2008 10:42 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Dus als ik vroeger geen pamper aan wilde dan moesten mijn ouders maar respecteren dat ik het hele huis vol scheet? Een kind hoort nu eenmaal opgevoed te worden en iedereen doet dat op zijn eigen manier.
Laat die mannen zichzelf dan ook maar met een hoofddoek tegen vrouwen beschermen.quote:Op zondag 21 september 2008 10:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Kritiek op een manier van opvoeden mag best gegeven worden dus wat je nu zegt is stront.quote:Op zondag 21 september 2008 10:37 schreef Knekwurst het volgende:
die gasten moeten gewoon een nekschot krijgen.quote:Op zondag 21 september 2008 13:26 schreef McKillem het volgende:
Dat mijn vriendin bijvoorbeeld uitgescholden word voor hoer door mannetjes die nog niet eens weten waar dat pikkie voor dient, dat is ook een opvoedkunig probleem.
moeten ze ook zelf weten.quote:Op zondag 21 september 2008 13:54 schreef Toeps het volgende:
Liever een hoofddoek dan een string en hoerenoutfit, en kinderhakken.
Het is maar net uit welk perspectief je bekijkt. Uit optiek van het kind is het een bepaalde dwang die wordt opgelegd door de opvoeding, maar pas dwang te noemen -denk ik- als het kind het zelf als dwang ervaart. Als het kind zelf er gewoon happy mee is, dan valt er natuurlijk weinig over dwang te praten. Vrijheid van godsdienst is het in dit geval omdat de ouders zelf mogen kiezen of het kind er ook mee wordt opgevoedt. Toch voelt het inderdaad niet helemaal lekker, zeker niet als het extreem wordt.quote:Op zondag 21 september 2008 15:31 schreef Sapstengel het volgende:
En zoals eerder in dit topic, Jehova kinderen vieren hun verjaardag niet, Katholieke kinderen doen de eerste communie, Gereformeerde kinderen lopen allemaal in een rok. Maar als een moslimmeisje dan een hoofddoek draagt loopt iedereen ineens te huilen en willen ze vrijheid van godsdienst.
Die vrijheid van godsdienst betekent ook dat je maar moet accepteren dat meisjes van 9 met een hoofddoek lopen, dus zoals ik eerder al zei: kuttopic.
De gereformeerden zijn wat dat betreft behoorlijk dwangmatig bezig en onzinnig.quote:Op zondag 21 september 2008 16:39 schreef Chocolate het volgende:
btw alle gereformeerde kinderen lopen in rokken of alleen de meisjes?
ik heb geen dochter van 9 , althans niet warvan ik afweetquote:Op zondag 21 september 2008 15:26 schreef Gkhn het volgende:
Dus TS, als later joun dochter van 9 thuiskomt met een hoofddoek moet je dat dan ook accepteren. Jij hebt het haar immers niet verplicht 1 te dragen waardoor het een vrije keus is van haar. Toch?
Ben je inpotent?quote:Op zondag 21 september 2008 17:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb geen dochter van 9 , althans niet warvan ik afweet
Wanneer het extreme vormen aan gaat nemen niet nee, maar ik vind het dragen van een hoofddoek daar zeker niet onder vallen.quote:Op zondag 21 september 2008 16:39 schreef Chocolate het volgende:
Toch voelt het inderdaad niet helemaal lekker, zeker niet als het extreem wordt.
kinderen krijgenquote:Op zondag 21 september 2008 17:43 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Ben je inpotent?
Ik zeg ook later, als je wel kinderen krijgt.
quote:Op zondag 21 september 2008 12:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je het niet-geloven wel opdringen aan je kinderen.
Niet geloven is geen overtuiging, het is een basis. Vervolgens word je 'kennis' opgedrongen waar niemand om heeft gevraagd. Dan leg je die zogenaamde kennis maar weg omdat je er niks mee kan en dat noem jij dan levensovertuiging. Hoe absurd is dat.quote:Op zondag 21 september 2008 12:58 schreef Injetta het volgende:
[..]
?????
Ook " niet geloven" is niets meer dan een levensovertuiging. In dit geval gebaseerd op het feit dat er geen God of iets anders bovennatuurlijks bestaat.
Ik vrees dat jouw uitspraak dus nog een tikje dommer is......
quote:Op zondag 21 september 2008 18:18 schreef letterdief het volgende:
Tja... de hoofddoek, het bewijs dat mannen geen zelfbeheersing hebben... Het is belachelijk kinderen die dingen steeds jonger gaan dragen.
Meer dat hen geen zelfbeheersing geleerd wordt.quote:Op zondag 21 september 2008 18:18 schreef letterdief het volgende:
Tja... de hoofddoek, het bewijs dat mannen geen zelfbeheersing hebben... Het is belachelijk kinderen die dingen steeds jonger gaan dragen.
Jij bent zeker potquote:Op zondag 21 september 2008 18:18 schreef letterdief het volgende:
tegen dit soort mannen in dit geval dan hèquote:Op zondag 21 september 2008 10:36 schreef Deliah het volgende:
nee in dit geval tegen turkse/marokkaanse snotapen vanaf 15 tot 99.quote:Op zondag 21 september 2008 18:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
tegen dit soort mannen in dit geval dan hè
[ afbeelding ]
Er zijn maar heel weinig meisjes van 10 die ongesteld worden volgens mij, ze hebben gewoon gelogen zodat ze niet hoeften te doen met de gymlesquote:Op zondag 21 september 2008 12:52 schreef santax het volgende:
[..]
Ha, ik heb op een basisschool gewerkt en er zijn genoeg meiden die met 10 ongesteld worden.
Wat is de reden dat volwassen vrouwen een hoofddoek dragen dan? En waarom maakt dat mijn redenatie krom? Bedoel, ik zie later mijn dochter liever met een hoofddoek met 10 dan met de make-up van Britney Spears en een string die een halve meter boven d'r broek uitsteekt
in marokko of turkije ben je als meisje ongesteld als je gaat bloeden tijdens de seks.quote:Op zondag 21 september 2008 18:56 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Er zijn maar heel weinig meisjes van 10 die ongesteld worden volgens mij, ze hebben gewoon gelogen zodat ze niet hoeften te doen met de gymles.
quote:Op zondag 21 september 2008 18:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in marokko of turkije ben je als meisje ongesteld als je gaat bloeden tijdens de seks.
INquote:Op zondag 21 september 2008 17:43 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Ben je inpotent?
Ik zeg ook later, als je wel kinderen krijgt.
allochtonen weten niet beter, maar geestig was het wel.quote:
op wie, wat, waar reageer jij?quote:
Er is helaas een wet tegen anders had ik ze al even zachtjes op het achterhoofdje getikt met mijn maat 47 legerkist.quote:Op zondag 21 september 2008 14:51 schreef Chocolate het volgende:
[..]
die gasten moeten gewoon een nekschot krijgen.
Luchtkastelen denk ik.quote:Op zondag 21 september 2008 20:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
op wie, wat, waar reageer jij?
Voel je je aangesproken.quote:Op zondag 21 september 2008 20:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
op wie, wat, waar reageer jij?
nou nee, niet aangesproken. gewoon interesse omdat je zo out of the blue kwam.quote:Op zondag 21 september 2008 20:19 schreef mooiboi89 het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken.
Natuurlijk op die limburger
Ja begrijpelijk, als wij die achterlijke hoofdbindsels respecteren moeten hun ook de ´normale´ Nederlanders respecteren. In hun optiek is vaak elke (blonde/nederlandse/niet gesluierde) vrouw een hoerquote:Op zondag 21 september 2008 20:05 schreef McKillem het volgende:
[..]
Er is helaas een wet tegen anders had ik ze al even zachtjes op het achterhoofdje getikt met mijn maat 47 legerkist.
Helaas ben ik dan een meerderjarige die zich schuldig maakt aan kindermishandeling.
Best wel jammer soms.
En nee, dat is niet zielig voor die tyfuskleuters.
nee, nee. links nederland heeft al jaren lang alleen maar gewezen op de slechte kant van autochtone mensen. dus je kan nu niet verwachten dat de moslims ineens wederzijds accepteren...quote:Op zondag 21 september 2008 21:34 schreef Chocolate het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk, als wij die achterlijke hoofdbindsels respecteren moeten hun ook de ´normale´ Nederlanders respecteren. In hun optiek is vaak elke (blonde/nederlandse/niet gesluierde) vrouw een hoer
quote:Op zondag 21 september 2008 18:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
tegen dit soort mannen in dit geval dan hè
[ afbeelding ]
ik neem aan dat je hem uitlacht? die mannen zijn niet zo gek op hoofddoekjes, dat zijn meer de turkse en marokkaanse mannen die er pas van af blijven als er een hoofddoekje om heen zit, en dan nog...quote:
ik lachte eerlijk gezegd meer om het plaatjequote:Op zondag 21 september 2008 21:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik neem aan dat je hem uitlacht? die mannen zijn niet zo gek op hoofddoekjes, dat zijn meer de turkse en marokkaanse mannen die er pas van af blijven als er een hoofddoekje om heen zit, en dan nog...
icquote:Op zondag 21 september 2008 21:46 schreef Chocolate het volgende:
[..]
ik lachte eerlijk gezegd meer om het plaatje't blijft ondanks het serieus karakter van dit onderwerp wel in KLB staan, daar is normaal gesproken het niveau niet erg hoog
vind je? zo eerlijk als ik kom je niet over. eerder hypocriet en dom.quote:
nou nee hoor. dat zijn ze al. zeker in de landen waar ze vandaan komen gekropen.quote:Op zondag 21 september 2008 23:19 schreef Heathen. het volgende:
Ah daar is de eerste ritamongool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |