Kom ik wel achter, maar hij deed verder ook niets strafbaars, hij probeerde me alleen een beetje te intimideren, en dat lukte nietquote:Op zondag 21 september 2008 16:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Gewoon een klacht indienen bij de politie. Jammer dat je zijn naam niet hebt.
Een agent moet zich altijd identificeren op het moment dat je er om vraagt.quote:Op zondag 21 september 2008 17:50 schreef Dickbride het volgende:
Een agent is alleen verplicht zich te legimiteren als ie in burger is, dacht ik....
Dus eigenlijk heb je gewoon een leeg geel briefje gekregenquote:Op zondag 21 september 2008 17:05 schreef NielsTriple het volgende:
Hmmm...
Ik bekijk mijn mooie gele briefje even, en ik zie het volgende:
Surveillance rapport / opmerkingen verbalisant: Niets ingevuld
Datum: Niets ingevuld
Naam verbalisant/ambtenaar: Niets ingevuld
Handtekening: Niets ingevuld
En mijn verklaring (Het blikje was leeg, en die gooide ik alleen weg. Jullie zeggen dat jullie me hebben zien drinken, dit is onjuist) staat ook nergens.
Vreemd...
Geeltje is service vd zaak, hoeft dus niet gegeven te worden, in dit geval alleen nuttig om te zien wat het gaat kostenquote:Op zondag 21 september 2008 18:11 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je gewoon een leeg geel briefje gekregen
Dan was haar collega (die naast haar stond, en zich na veel gezeik wél legitimeerde) aangestuurd om het te onderzoeken. Zie je het voor je?quote:Op zondag 21 september 2008 18:36 schreef kikoooooo het volgende:
Je had 112 moeten bellen dat er een vrouw zich staat uit te geven als agente, terwijl ze zich niet kan legitimeren als een agente...
Later we maar niet over dat corrupte tuig uit die afvalput van jou beginnen.quote:Op zondag 21 september 2008 03:18 schreef StefanP het volgende:
Je had hem in zijn gezicht moeten spugen en aftuigen.
Nederlandse politie
Dat had er nog bij moeten komen, dan had je zelfs aangifte tegen die agent kunnen doen.quote:Op zondag 21 september 2008 16:52 schreef NielsTriple het volgende:
Kom ik wel achter, maar hij deed verder ook niets strafbaars
Haha dat had je moeten doen en dan filmen. Priceless.quote:Op zondag 21 september 2008 18:50 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Dan was haar collega (die naast haar stond, en zich na veel gezeik wél legitimeerde) aangestuurd om het te onderzoeken. Zie je het voor je?
Mooi toch.quote:Op zondag 21 september 2008 18:50 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Dan was haar collega (die naast haar stond, en zich na veel gezeik wél legitimeerde) aangestuurd om het te onderzoeken. Zie je het voor je?
of zoiets....quote:
Die heeft het verdient. Moet ze maar niet onder invloed rijdenquote:
tja maar vergissen is menselijk...quote:Op zondag 21 september 2008 22:49 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Die heeft het verdient. Moet ze maar niet onder invloed rijden
Bij "gewoon" hun werk hoort ook iets simpels als legitimeren. En als ze verbaliseren voor iets wat niet is gebeurd, dan wil ik dat ook niet scharen onder "gewoon" hun werk. Die zeeën van tijd komt hier puur door de stugheid en het gekrenkte ego van de agenten zelf, niet door een overzeikerige TS.quote:Op maandag 22 september 2008 01:38 schreef agter het volgende:
Lijkt me heel vervelend als agent als je contstant van die types tegenkomt die zo bijdehand lopen te doen. Kost je zeeen van tijd... Laat die mensen gewoon hun werk doen, joh.
Probleem zit 'm in de verwijdering tussen burgers en uitvoerende macht, elke burger is mondig tegenwoordig en dan is 't oh zo handig om naar de macht te grijpen als politieagent.quote:Op maandag 22 september 2008 02:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Bij "gewoon" hun werk hoort ook iets simpels als legitimeren. En als ze verbaliseren voor iets wat niet is gebeurd, dan wil ik dat ook niet scharen onder "gewoon" hun werk. Die zeeën van tijd komt hier puur door de stugheid en het gekrenkte ego van de agenten zelf, niet door een overzeikerige TS.
Volledig eens. Dat is nou weer eens zo'n leuk bedachte smoesje van dat beroepsmensen. Dat ze gewoon hun werk doen. Net als de vloermonteur je aanpraat dat je het echt moet doen.quote:Op maandag 22 september 2008 02:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Bij "gewoon" hun werk hoort ook iets simpels als legitimeren. En als ze verbaliseren voor iets wat niet is gebeurd, dan wil ik dat ook niet scharen onder "gewoon" hun werk. Die zeeën van tijd komt hier puur door de stugheid en het gekrenkte ego van de agenten zelf, niet door een overzeikerige TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |