Stoere kerel.quote:Op zondag 21 september 2008 03:18 schreef StefanP het volgende:
Je had hem in zijn gezicht moeten spugen en aftuigen.
Nederlandse politie
Tussen Harddrugs en softdrugs zit wel verschil..quote:
Wat dan? Het is allebei voor paupersquote:Op zondag 21 september 2008 10:56 schreef IkkuhNL het volgende:
[..]
Tussen Harddrugs en softdrugs zit wel verschil..
Mongool
A.C.A.B.
Gast,, Ik scheer jou toch ook niet over 1 kam met alle randdebielen, negers, mongolen?quote:Op zondag 21 september 2008 10:57 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Wat dan? Het is allebei voor paupers
Ik ging ook niet tegen de boete in, ik bedoel, ik liep met een leeg bierblikje, die gooide ik weg. Zij zeiden dat ik aan het drinken was, hun woord tegen het mijne. Oftewel, ik heb geen kans.quote:Op zondag 21 september 2008 08:14 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En dat weet jij nu! Erg mooi gevalletje privacy-schending van die andere persoon, ik zou zeggen, bel hem eens op, wordt nog lachen
Ontopic: het heeft ongetwijfeld een reden dat bierdrinken in het openbaar in de binnenstad van Delft per APV verboden is. Het scheelt rottigheid!
Staat erbij hoorquote:Op zondag 21 september 2008 09:10 schreef Isdatzo het volgende:
mên, doe eens een samenvatting zo op de vroege ochtend.
ff lezen hoor
De mannelijke agent toonde zijn legitimatie (met veel tegenzin, tegenstribbelen, en commentaar) na enig aandringen. Ik kon het trouwens niet nalaten de vrouw even te vertellen dat ze verplicht is dat bij zich te hebben...quote:Op zondag 21 september 2008 09:13 schreef Isdatzo het volgende:
oh
Maar als ze hun legitimatie weigerden te tonen kon je toch ook gewoon weglopen?
Ik zou zeggen: 't is goed met julie![]()
Junk.quote:Op zondag 21 september 2008 10:16 schreef Apfelsaft het volgende:
Delftse politie iddBen ik laatst ook nog door genaaid.
Boete gekregen voor softdrugs gebruiken () Krijg ik die boete binnen, staat er harddrugs gebruiken. Bezwaar maken kan niet bij een transactievoorstel, en de politie in Delft zegt dat het niet hun fout is. Nu moet ik dus voor de rechter verschijnen
Staat in de APV van Delft.quote:Op zondag 21 september 2008 13:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik wist niet dat je in Nederland in het openbaar geen biertje mocht drinken?
hier stopte ik abrupt met lezen.quote:
Dus ook niet in een volkswijk, gezellig met z'n allen in witte tuinstoelen op de stoep met halve liters?quote:Op zondag 21 september 2008 13:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik wist niet dat je in Nederland in het openbaar geen biertje mocht drinken?
verzachtende omstandighedenquote:Op zondag 21 september 2008 14:36 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dus ook niet in een volkswijk, gezellig met z'n allen in witte tuinstoelen op de stoep met halve liters?
Wij hadden altijd groene tuinstoelenquote:Op zondag 21 september 2008 14:36 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dus ook niet in een volkswijk, gezellig met z'n allen in witte tuinstoelen op de stoep met halve liters?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |