quote:Op zondag 28 september 2008 13:20 schreef jambekkie het volgende:
[ afbeelding ]
bekjammie er ook maar 1 doen, verveel me de pleuris.
quote:Op zondag 28 september 2008 13:20 schreef jambekkie het volgende:
[ afbeelding ]
bekjammie er ook maar 1 doen, verveel me de pleuris.
Klusmier is maar een randfiguur in deze.quote:Op zondag 28 september 2008 21:10 schreef HenkeSchutte het volgende:
rot zelf op met je schijtzooi, je doet zelf toch mee aan dit topic?
Waarom gelijk zo'n toon man relax.
U vraagt wij draaienquote:Op zondag 28 september 2008 20:40 schreef HenkeSchutte het volgende:
Kan iemand de enige echte klusmier in de volgende afbeelding plaatsen, zou echt kicken zijn als klusmier achter het stuur zit!!!!
[ afbeelding ]
wannabe? wannabe van watquote:Op zondag 28 september 2008 22:13 schreef NoNickOne het volgende:
Ik vind dat hele klusmier gedoe eigenlijk maar wannabe
Inderdaad. Zwaar wannabe.quote:Op zondag 28 september 2008 22:13 schreef NoNickOne het volgende:
Ik vind dat hele klusmier gedoe eigenlijk maar wannabe
zit video van hem in Groningen in dit of voorgaande topicquote:Op maandag 29 september 2008 01:49 schreef GokhanSaki het volgende:
heeft iemand die gast nog real life gespot.. videos zijn welkom.
Goed bezig!quote:
Hhaahhaahahahahhaquote:Op zondag 28 september 2008 21:53 schreef DR878 het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien![]()
[ afbeelding ]
Jaa, jammer van de slechte kwaliteit van het filmpje...quote:Op maandag 29 september 2008 10:20 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
zit video van hem in Groningen in dit of voorgaande topic
ik woon daar, baal zo dat ik em gemist heb, had graag even met em gepraat of hem minstens even baas willen noemen
quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:25 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Of ik heb nog betere dingen te doen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:46 schreef TjopClown het volgende:
[ afbeelding ]Gave soep! Mooi gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omg neeequote:Op dinsdag 30 september 2008 20:39 schreef wiggahlipz het volgende:
Dit gaat te ver. Ik eis een slot op dit topic.
Ga janken, gristenquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:39 schreef wiggahlipz het volgende:
Niet lullen, maar Photoshoppen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:47 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je fotosoep was awesome, dit is dan weer een beetje jammer
WoW
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:39 schreef wiggahlipz het volgende:
Ga zelf photoshoppenquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:38 schreef GokhanSaki het volgende:
gevraagd: Baas bij het Laatste Avondmaal.
mag van mij ook Baas als Mohammed met een bom op zijn hoofd..quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:40 schreef leonpwner1 het volgende:
[..]
Ga zelf photoshoppen![]()
En wat heb je tegen het Christendom, is dat weer van die islamitische discriminatie van je?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:51 schreef Breathtaking het volgende:
Hee, is dit een fokker?
http://www.gajijuit.nl/profile.php?user=Luuk
Dat denk ik welquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:51 schreef Breathtaking het volgende:
Hee, is dit een fokker?
check ook die reacties beneden op die site..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:51 schreef Breathtaking het volgende:
Hee, is dit een fokker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |