Fout, Duitsland mocht een beperkt leger hebben. Natuurlijk is het Versaillesverdrag door Hitler veronachtzaamd, daarom kon ´ie herbewapening invoeren.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Duitsland mocht geen leger hebben dat weet ik. Maar dan kan USA toch nog steeds onder de radar wapentuig verkopen aan Duitsland?! Handeldrijven gaat boven alles. en toch wist duitsland en dermate sterk leger te hebben binnen 20 jaar na dat verdrag met zelfs een beurskrach. Het Versaillesverdrag is dus aan de laars gelapt....
Hoe kwam Saddam toch aan zijn wapens. Of hoe komt NoordKorea toch aan zijn nucleare rotzooi?!
Dat hangt toch gewoon af van zijn eigen daden en denkbeelden ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:39 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dus als de zoon van Chavez aan de macht komt dan is dat ok?
Dat hangt toch gewoon af van zijn eigen daden en denkbeelden ?quote:Als de zoon van Saddam aan de macht zou komen is dat ok?
Dat hangt toch gewoon af van zijn eigen daden en denkbeelden ?quote:Als de (hypothetische) zoon van Hitler aan de macht zou komen is dat ok?
Mensen beoordelen op dingen waar ze zelf niks aan kunnen doen.quote:Ik vraag me af wat dan niet ok is...
ja hoi.. ONZ is op 49...quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:54 schreef Xenomaniac het volgende:
Okay Meki, ik geef het toe. Samen met mijn achterbuurman heb ik de kredietcrisis bedacht om uiteindelijk Marokkanen de schuld te kunnen geven. Dat is mislukt omdat we er te laat achter kwamen dat Marokkanen helemaal geen geld hebben. Nu geven we Israël en de VS gewoon weer de schuld, iedereen blij.
Voor de goede orde: het historisch besef van Lambiekje, in zijn eigen woorden.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet iedereen was fout in oostenrijk of duitsland...
Feit is wel dat het raar is dat een nazizoon in amerika voor het zeggen mag hebben in een staat.
quote:Die leger mannetjes in het Pentagon zoals Rumsfeld (da man van het aspartaam) is erger dan Hitler en zijn nazies ooit was. Hitler was nog enigszins gestructureerd. Wat de Amerikanen doen slaat echt TOTAAL nergens op.
Inderdaad. Veel mensen schijnen niet te begrijpen dat Hitler niet campagne voerde met de slogan 'ik ga alle joden vergassen!quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:57 schreef L.Denninger het volgende:En Prescott Bush een Nazi noemen is een loopje nemen met de waarheid.
Dat hij omging en zaken deed met mensen die sympathie voor de Nazi's hadden is niet verbazingwekkend, daar waren er een hoop meer van in die tijd, net zoals er nu een hoop mensen zijn met sympathie voor de VVD, of de PVDA, of Geert Wilders.
En vrienden / zakenrelaties van mij zullen vast ook sympathie hebben voor een van die partijen, terwijl dat misschien niet mijn eigen voorkeur is.
Er zou met wantrouwen gekeken moeten worden naar deze mensenquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:57 schreef L.Denninger het volgende:
Dat hangt toch gewoon af van zijn eigen daden en denkbeelden ?
Jah joh, ga de Nazi's vergelijken met elke andere politieke partij... Over een loopjequote:Mensen beoordelen op dingen waar ze zelf niks aan kunnen doen.
Wie hun vader of moeder is bijvoorbeeld.
En Prescott Bush een Nazi te noemen is een loopje nemen met de waarheid.
Dat hij omging en zaken deed met mensen die sympathie voor de Nazi's hadden is niet verbazingwekkend, daar waren er een hoop meer van in die tijd, net zoals er nu een hoop mensen zijn met sympathie voor de VVD, of de PVDA, of Geert Wilders.
En vrienden / zakenrelaties van mij zullen vast ook sympathie hebben voor een van die partijen, terwijl dat misschien niet mijn eigen voorkeur is.
Precies, alweer een reden om Kennedy postuum z'n presidentschap af te nemen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:12 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Er zou met wantrouwen gekeken moeten worden naar deze mensen
omdat deze een bepaalde opvoeding genoten hebben en inhoudelijke
kennis van zaken hebben gekregen van hun vader welke de macht
en het familiekapitaal doorgeeft aan de zoon...
Zolang de zoon niet publiekelijk afstand neemt van de acties van
de vader in kwestie en de boel openbaar maakt is achterdocht
niet misplaatst...
Rrrrright... De vervolging van de Joden is een ander verhaal... Dat Hitlerquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:10 schreef Bananenman het volgende:
Inderdaad. Veel mensen schijnen niet te begrijpen dat Hitler niet campagne voerde met de slogan 'ik ga alle joden vergassen!' Vele jaren later is het makkelijk om iedereen die sympathie had voor hem en zijn partij af te schilderen als criminelen en zwaar gestoorden, maar destijds was het gewoon een man met een visie die gedeeld werd door velen.
En jij wou Prescott Bush met Sadam Hussein vergelijken dan ofzo ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:12 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Er zou met wantrouwen gekeken moeten worden naar deze mensen
omdat deze een bepaalde opvoeding genoten hebben en inhoudelijke
kennis van zaken hebben gekregen van hun vader welke de macht
en het familiekapitaal doorgeeft aan de zoon...
Waarvan moet ie afstand nemen ? Dat zijn vader rijk is ? Dat ie in business was met mensen met nazi-sympathieen ?quote:Zolang de zoon niet publiekelijk afstand neemt van de acties van
de vader in kwestie en de boel openbaar maakt is achterdocht
niet misplaatst...
Dat is achteraf makkelijk te roepen. Destijds begonnen ze als elke andere partij ja.quote:Jah joh, ga de Nazi's vergelijken met elke andere politieke partij... Over een loopje
nemen met de waarheid gesproken...
Net zoals ik, want ik verdien mijn geld ook in de financiele industrie - dat bedoel je toch ?quote:En ik noem Prescott geen Nazi maar iemand die geld maakt op oorlog en misere, net zoals zijn zoon en zijn kleinzoon... Criminelen
eenmansland actie dan...quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:49 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, als de NSDAP ergens aan meedoet, is het inderdaad geen eenmansactie. Heel goed!
Het stelsel is gebaseerd op fraude en crimineel gedrag. Omdat het algemeen geaccepteerd stelsel is maakt het nog niet deugdelijk.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:35 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
En jij wou Prescott Bush met Sadam Hussein vergelijken dan ofzo ?
[..]
Waarvan moet ie afstand nemen ? Dat zijn vader rijk is ? Dat ie in business was met mensen met nazi-sympathieen ?
Had ie volgens jou een prive-leger ofzo, of heeft ie mensen gemarteld ?
Als zaken doen crimineel is is 99.9% van de wereld crimineel.
[..]
In 1933 had er ook heel hard opgetreden moeten worden. En niet Lubbe als schuldige aanwijzen!quote:Dat is achteraf makkelijk te roepen. Destijds begonnen ze als elke andere partij ja.
[..]
indirect ja.quote:Net zoals ik, want ik verdien mijn geld ook in de financiele industrie - dat bedoel je toch ?
Eigenlijk is iedereen die rijk is of in de financiele industrie werkt verantwoordelijk voor alle oorlogen en moorden in de wereld, toch ?
quote:Dat is achteraf makkelijk te roepen. Destijds begonnen ze als elke andere partij ja.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:16 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Rrrrright... De vervolging van de Joden is een ander verhaal... Dat Hitler
een gevaar zou worden voor de omringende landen was een angst die
veel wereldleiders deelden...
quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het stelsel is gebaseerd op fraude en crimineel gedrag. Omdat het algemeen geaccepteerd stelsel is maakt het nog niet deugdelijk.
[..]
In 1933 had er ook heel hard opgetreden moeten worden. En niet Lubbe als schuldige aanwijzen!
[..]
indirect ja.
Helemaal fout is het handelen in voedselaandelen...
Net als met deelname aan een lotterlij. Betrokken personen zijn uitgesloten van deelname.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:57 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Mensen beoordelen op dingen waar ze zelf niks aan kunnen doen.
Wie hun vader of moeder is bijvoorbeeld.
Hij wist met wie hij handelde. Dus goed praten heeft geen zin..quote:En Prescott Bush een Nazi noemen is een loopje nemen met de waarheid.
En als die nu eens de dader was?quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:45 schreef Apropos het volgende:
[quote]In 1933 had er ook heel hard opgetreden moeten worden. En niet Lubbe als schuldige aanwijzen!
je weet dat Bush presidentie lauter op fraude, rascisme en bedrog berust.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:46 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Okee, we komen nu tot de kern van jouw idee :
Bush had nooit president mogen worden omdat zijn vader handel dreef, en ook al is dat compleet legaal,
het maakt hem tot een Nazi die ter dood veroordeeld had moeten worden.
Lees nou zelf eens wat je allemaal schrijft
Een huurmoordenaar is niet de echte dader... Lubbe was net als Oswald een patsy.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:46 schreef Apropos het volgende:
[..]
En als die nu eens de dader was?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |