abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:06:31 #61
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_61844691
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:58 schreef B-FliP het volgende:
Hoe Prescott Bush Hitler geholpen heeft (om er zelf beter van te
worden)...

http://www.guardian.co.uk/world/2004/sep/25/usa.secondworldwar

En dan zijn zijn zoon en kleinzoon daarna tot president gekozen
van Amerika en niemand die er iets van zegt...
Of Schwarzenegger als Californische goveneur, zoon van een Nazi.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:07:06 #62
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61844707
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is dus niet een eenmans actie van Hitler en zijn NSDAP. De gehele wereld bemoeide er zich mee al voordat er oorlog was...
je kunt ook teveel verbanden zien

natuurlijk werd Hitler neit op een dag wakker en dacht "Hey.. laat ik eens fuhrer worden". Natuurlijk heeft zo'n organisatie geld nodig (van sympathisanten), natuurlijk maken zij propaganda (met Leni R. ).

Maar wat je nu "even" over het hoofd ziet, is dat het facsisme in die tijd in heel europa in opkomst was. Gek he, dat ze zich er dan mee bemoeien?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:07:49 #63
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61844724
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Of Schwarzenegger als Californische goveneur, zoon van een Nazi.
ja joh, diskwalificeer anders ff een hele generatie politici omdat hun vader een nazi was...

wie moet duitsland en oostenrijk dan besturen?
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_61844757
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Met de feiten die algemeen in kranten hebben gestaan en officieel op papier staan. Maar dat betekend nog niet dat het daadwerkelijk zo gegaan is.
Ik heb hier geeneens woorden voor... Ik zal het even in caps doen voor de duidelijkheid.

HOE ACHTERLIJK BEN JIJ? Waarom geloof je ongefundeerde uitspraken in die baggerdocumentaires van je wel en zijn solide op papier vastgelegde bronnen onbetrouwbaar? Je weet op deze manier alles wel om te vormen naar je eigen bekrompen wereldje he. Het is echt prachtig om te zien. Je wilt mensen zogenaamd leren om kritisch te zijn en goed na te denken, maar jij bent de enige die dat niet kan.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:12:14 #65
52357 Lambiekje
pi_61844810
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:50 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Allemachtig gast, wat heb jij een bord voor je kop. Ooit van het Verdrag van Versailles gehoord?
Duitsland mocht geen leger hebben dat weet ik. Maar dan kan USA toch nog steeds onder de radar wapentuig verkopen aan Duitsland?! Handeldrijven gaat boven alles. en toch wist duitsland en dermate sterk leger te hebben binnen 20 jaar na dat verdrag met zelfs een beurskrach. Het Versaillesverdrag is dus aan de laars gelapt....

Hoe kwam Saddam toch aan zijn wapens. Of hoe komt NoordKorea toch aan zijn nucleare rotzooi?!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:13:05 #66
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_61844826
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
Hoe kwam Saddam toch aan zijn wapens. Of hoe komt NoordKorea toch aan zijn nucleare rotzooi?!
Van de reptilians, toch ?
zzz
pi_61844891
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
Het Versaillesverdrag is dus aan de laars gelapt....
Goh, zijn de geschiedenisboeken en jijzelf het toch nog over iets eens.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:16:44 #68
52357 Lambiekje
pi_61844901
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:09 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Ik heb hier geeneens woorden voor... Ik zal het even in caps doen voor de duidelijkheid.

HOE ACHTERLIJK BEN JIJ? Waarom geloof je ongefundeerde uitspraken in die baggerdocumentaires van je wel en zijn solide op papier vastgelegde bronnen onbetrouwbaar? Je weet op deze manier alles wel om te vormen naar je eigen bekrompen wereldje he. Het is echt prachtig om te zien. Je wilt mensen zogenaamd leren om kritisch te zijn en goed na te denken, maar jij bent de enige die dat niet kan.
ik denk niet bekrompen, dat weet ik zeker. Ik weet dat ik achterlijk ben als je uitgaat van de premisse dat alles wat we geleerd hebben op school en journaals waar is....

Heb je Money Masters gezien?
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:17:40 #69
52357 Lambiekje
pi_61844921
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:13 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Van de reptilians, toch ?
Als je Rumsfeld een reptillian noemt
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:18:56 #70
52357 Lambiekje
pi_61844945
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:07 schreef teamlead het volgende:

[..]

ja joh, diskwalificeer anders ff een hele generatie politici omdat hun vader een nazi was...

wie moet duitsland en oostenrijk dan besturen?
Niet iedereen was fout in oostenrijk of duitsland...

Feit is wel dat het raar is dat een nazizoon in amerika voor het zeggen mag hebben in een staat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 23-09-2008 10:28:52 ]
pi_61845008
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik denk niet bekrompen, dat weet ik zeker. Ik weet dat ik achterlijk ben als je uitgaat van de premisse dat alles wat we geleerd hebben op school en journaals waar is....
Ik zeg ook nergens dat je alles moet geloven wat ze je op school hebben geleerd en wat er op het journaal is. Je moet kritisch blijven. Het grappige is dat je dat zelf ook steeds noemt, maar dan mijn posts niet gelooft terwijl ik betrouwbare bronnen citeer. Althans, misschien acht jij ze niet betrouwbaar omdat volgens jou misschien het hele congres in het complot zit en ze expres met de logs geknutseld hebben, maar je ziet toch zelf ook wel dat ze in ieder geval beter gesteund worden door de feiten dan die vage docus als Zeitgeist? Kijk er nou ECHT eens kritisch naar. Zeitgeist brult wat loze dingen die lekker spraakmakend zijn (zonder bronnen te noemen), en dat vind jij betrouwbaarder? Zie je het zelf niet?
pi_61845102
Meki je hebt goud in je handen.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:30:31 #73
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_61845207
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:02 schreef teamlead het volgende:
Die oude Bush was een facsist en wilde een facsistische coup plegen in de VS en heeft waarschijnlijk nog wat geld richting ons aller Dolfje gesluisd.

Ja en dus?
Dus?

Ik vind t nogal wat eerlijk gezegd... Kennelijk is alles geoorloofd zonder
consequenties, en wordt er geen link gelegd naar het beleid van zijn
zoon en kleinzoon...

Ik wil ook aanhalen dat ze dit nooit alleen hebben kunnen doen en er
dus een flinke aanhang moet zijn...

Over manipulatie van het nieuws en onderwijs:

Ik heb een tijd geleden topic geopend over de CFR (de instantie die
al een lange tijd het nieuws in Amerika regelt en manipuleert) ... In
dat topic heb ik ook een link van het officiele rapport van de Reece
committy gezet, waarbij het senaat onderzoek deed naar de manipulatie
van het onderwijssysteem van onder andere de Rockefeller Foundation...

CFR (Council of Foreign Relations)
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:31:20 #74
52357 Lambiekje
pi_61845226
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:21 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat je alles moet geloven wat ze je op school hebben geleerd en wat er op het journaal is. Je moet kritisch blijven. Het grappige is dat je dat zelf ook steeds noemt, maar dan mijn posts niet gelooft terwijl ik betrouwbare bronnen citeer. Althans, misschien acht jij ze niet betrouwbaar omdat volgens jou misschien het hele congres in het complot zit en ze expres met de logs geknutseld hebben, maar je ziet toch zelf ook wel dat ze in ieder geval beter gesteund worden door de feiten dan die vage docus als Zeitgeist? Kijk er nou ECHT eens kritisch naar. Zeitgeist brult wat loze dingen die lekker spraakmakend zijn (zonder bronnen te noemen), en dat vind jij betrouwbaarder? Zie je het zelf niet?
Zeitgeist probeert aan te tonen dat wat we geleerd hebben als vaststaand feit wel eens gebaseerd is op drijfzand, zoals bv het verhaal van de FED. Ik zeg niet dat alles even waar is in Zeitgeist. Het is een eyeopener en leidraad voor zelfonderzoek...
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:34:16 #75
217719 Klautje
IK KOM HIER OM TE HATEN GEK
pi_61845290
Volgens mij is heel Amerika een complot Lambiekje.
© Bafnek
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:34:51 #76
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61845303
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Niet iedereen was fout in oostenrijk of duitsland...

Feit is wel dat het raar is dat een nazizoon in amerika voor het zeggen mag hebben in een staat.
wat is daar raar aan Sinds wanneer is een zoon verantwoordelijk voor de daden van zijn vader?
pi_61845340
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik denk niet bekrompen, dat weet ik zeker.

Vooral die zekerheid waarmee je dit stelt doet het hem .
quote:
Ik weet dat ik achterlijk ben als je uitgaat van de premisse dat alles wat we geleerd hebben op school en journaals waar is....
Waarom creeer je dan een stromanargument door te impliceren dat je mede-forummer ervan uitgaat hij alles gelooft wat hem op school en het journaal vertelt wordt? Mag ik dat onder de noemer achterlijk gedrag plaatsen?
quote:
Heb je Money Masters gezien?
Jep, kutfilm.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:39:59 #78
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_61845417
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:34 schreef teamlead het volgende:
wat is daar raar aan Sinds wanneer is een zoon verantwoordelijk voor de daden van zijn vader?
Dus als de zoon van Chavez aan de macht komt dan is dat ok?

Als de zoon van Saddam aan de macht zou komen is dat ok?

Als de (hypothetische) zoon van Hitler aan de macht zou komen is dat ok?

Ik vraag me af wat dan niet ok is...

De familie Bush heeft een groot deel van hun familiekapitaal te danken
aan meneer Prescott en nu zijn ze weer bezig met geld te maken over
de rug van Amerika en de lijken elders...

De appel valt niet ver van de boom... Dat spreekwoord is er met een reden...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:46:30 #79
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61845539
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:39 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Dus als de zoon van Chavez aan de macht komt dan is dat ok?

Als de zoon van Saddam aan de macht zou komen is dat ok?

Als de (hypothetische) zoon van Hitler aan de macht zou komen is dat ok?
als dat op legitieme wijze gebeurt: ja, dan is dat oke . Waarom zou de zoon van Chavez bij voorbaat al gediskwalificeerd moeten worden?

De zonen van Saddam is overigens een ander verhaal... zij hebben tijdens het bewind van hun vader al bewezen niet te deugen..

Bovendien moeten we nu ook niet gaan doen alsof pa Schwarzenegger een topnazi was
quote:
Ik vraag me af wat dan niet ok is...

De familie Bush heeft een groot deel van hun familiekapitaal te danken
aan meneer Prescott en nu zijn ze weer bezig met geld te maken over
de rug van Amerika en de lijken elders...
net als in elk ander land geldit in de VS: als je eenmaal geld en macht hebt, wil je dat behouden. Dat gelddt voro de familie Fenteneer van Vlissingen net zo goed als voor de familie Bush
quote:
De appel valt niet ver van de boom... Dat spreekwoord is er met een reden...
pi_61845594
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is dus niet een eenmans actie van Hitler en zijn NSDAP.
Nee, als de NSDAP ergens aan meedoet, is het inderdaad geen eenmansactie. Heel goed!
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')